Se sploh še splača kupovat nove dizle?

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.496
290
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Lahko pa se alteraši enkrat zberemo pa vsekamo eno poraba turo, kot so včasih imeli vsako leto v navado bmw-jaši na njihovem forumu. Eno smer diktira dizel, eno pa bencinar, seveda vse v alterašu primernemu tempu.
smile-1.gif
Če to zadnje odpade potem me zanima, sicer grem pa raje na dirkališče, kot da bi po cesti na on/off način vozil.
uf-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.894
5.621
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Lahko pa se alteraši enkrat zberemo pa vsekamo eno poraba turo, kot so včasih imeli vsako leto v navado bmw-jaši na njihovem forumu. Eno smer diktira dizel, eno pa bencinar, seveda vse v alterašu primernemu tempu.
smile-1.gif

Brezveze....ker sigurno ne bom mogel slediti tvojemu T(F)SI-ju.....ne pri porabi...pospeških...končni hitrosti
tongue-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.338
2.330
113
SV SLO
C4 picasso 1.2 96 KW relacija MS-LJ-MS s 5 ljudmi na krovu poraba 7.2l/100 km pri dinamični vožnji cca 10-20 km/h nad omejitvijo. Z tako porabo dizla ni gledam ne.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.266
794
113
mtl: jst sm samo svoje izkušnje pisal. in ja, če imaš plin imaš lahko tudi težave. vsekakor je pa lastništvo avta strošek, ki pa ni zanemarljiv in je čisto odvisen sreče. dva enaka avtomobila imata lahko po 100tisoč km tudi nekaj tisočakov razlike v ceni vzdrževanja. vsekakor pa preklop na plin pomeni določen prihranek, ki pa seveda ni 50%. večja kot je poraba, večji je letni prihranek.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pridem z Up-om 1.0 TSI da bo fer.
smile-1.gif


Čeprav [cenzura] mala kr stegne...
evil.gif

A si ga že vozu Up! TSI?

Nisem, kot pravi alteraš sem testiral na youtube, in pa ponovno kot pravi alteraš čakam 115hp verzijo.
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.327
5.610
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/glGL8KeZPLQ&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/glGL8KeZPLQ&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Komaj čakam komentarje.

eno vprašanje. Kje je gost promet na tem videju? Prehitevat na prazni cesti zna vsak varno. To, da ti en avto nasproti pripelje ti pa prehitevaš dva je pa daleč od gostega prometa
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.338
2.330
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Xsara picasso, 2.0 hdi, stara 10 let, ljubljana ms lj, niti za sekundo sparal, poraba 6
wink-1.gif

hysterical-1.gif
Če pa bi enako vozil s bencinarjem z 96 kW pa bi imel porabo 12l. Tak da napredek je večji kot si ljubitelji smrduhov sploh upate predstavljati.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.679
152
63
Tudi meni je tisti članek v žurnalu glede kalkulacij malo mimo. Tolikšni stroški z LPG napravo niso smiselni, saj bi že po 120.000km stroški vzdrževanja že skoraj presegli njeno vrednost.
Tudi sicer po hitri kalkulaciji (če privzamem, da so stroški realni, pa da se nisem zmotil) pridemo do sledečih cifer po 120.000km:
19503€ Dizel
19750€ LPG
Razlika torej niti 250€. Res pa pri teh km počasi kliče po obnovi ali po novem uparjalniku, morda kmalu tudi po injektorjih. Povprečna cena uparjalnika cca 50€, injektorjev pa kakih 60 do 80€ ali čiščenje. Z delom, na pamet, 180€, a potem smo dobri za naslednjih 120.000km, ko pa res ni več potrebno k pooblaščencu.
Filter tekoče faze 1€, tesnila morda še dodaten €, filter plinaste faze 2€. Sam bi seveda ta del komot opravil v lastni režiji, saj je zelo zelo enostaven poseg. Tisti, ki pa to ne bi, tudi ne bo veliko plačal za delo. Zaradi že prej enostavne in posledično tudi hitre menjave.

Če drži tistih slabih 250€ razlike, se jih z veseljem odpovem in uživam v prednostih bencinskega (LPG) motorja. Dizel pač mora biti za dolge razdalje, na kratke se dela samo škoda in stroški. Ker se dolgo ne segreje, ves tisti čas dela po "zaugom", takrat pa je poraba dizla precej višja kot sicer. Morda celo višja kot pri bencinarju na račun bistveno hitrejšega ogrevanja slednjega (in posledično veliko krajšega "zaug" intervala).
Če pustimo vse tisto, kateri ima lepši zvok, pa da je pri enih treba večkrat menjati, pa, pa, pač subjektivne stvari, mi LPG deluje univerzalnejši. Pa za ekološko osveščene - je veliko čistejši.

EDIT: Aja, še to: 50€ za servis ne bo držalo. Cena je 20 do 35€. Torej 100 do 175€ na 100.000km. Razen G1 in podobni so si zamislili draže servise, celo nad 50€, ampak zato pa so v stečaju.
 
Nazadnje urejeno:

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Na alfa romeo forumu imas diplomsko ali seminarsko, sem pozabil, uporabnika, ki je primerjal vzdrzevanje dizla 2.0mjtd in turbo bencinarja 1.4 multiair. Zmagal je dizel, ki je cenejsi na dolgi rok.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Na alfa romeo forumu imas diplomsko ali seminarsko, sem pozabil, uporabnika, ki je primerjal vzdrzevanje dizla 2.0mjtd in turbo bencinarja 1.4 multiair. Zmagal je dizel, ki je cenejsi na dolgi rok.

V dobi manjših turbo bencinarjev sta odpadla dva "mita": da je dizel dražji za vzdrževanje in da bencinar "ne vleče".