ne saj pravim nimam pojma kaj bi/bom znjo. Bolj tisto veselje, da v nulo zrihtam.Se vsedeš na stol, odpreš pivo in si spočiješ oči na dirkalniku, medtem ko sanjariš, kako si letel v mladosti.
ne saj pravim nimam pojma kaj bi/bom znjo. Bolj tisto veselje, da v nulo zrihtam.Se vsedeš na stol, odpreš pivo in si spočiješ oči na dirkalniku, medtem ko sanjariš, kako si letel v mladosti.
In tudi E90 danes povozijo skor vse moderne 125 ... Sploh če former ni v tiptop stanju.Eno so lepi spomini eno je realnost. Jaz tudi imam BT-ja v spominu kot nekaj z nadzvočno hirostjo. kak to leti ko prasi** . Pol sn pa zadnjič e90 vozo pa vidiš, da pa le ni to tak hitro kot v spominu.
Verjetno je hotel napisati plenice.Platnice?
Odvisno kaj pričakuješ od motorja. Če hočeš prehitevati vozila in igrati caRa, potem je smeh. Če pa imaš za par km do trgovine in nazaj namesto kolesa/skuterja, je pa več kot dovolj. Sploh, če se voziš v gužvi. In 125ke so top za skakanje sem in tja, ker so lahke. Ko greš gor vse postaja težje in bolj okorno. Je pa tudi res, da je odvisno malo tudi od tvoje teže in velikosti. Ker če si 75kg bo drugače kot če si 150kg.Žlahtnik ma enga 125 za iz obrobja LJ za v center. Ker bo menjal, mi je zanimiv ratal. A mi ga je odsvetoval, ker za na vas to ni. Je bolje kot kak 50 a ni to to. Sodelavec si je po dolgem zajtu zažele en motor za na pir v trgovino in je vzel 125. Po enem mesecu je zamenjal za 300, ker je rekel da je brez veze. No, tako sem se tudi jaz premislil in grem delat za A. Motor mam, cunje tut sam platnic ne. Očitno je tile 125 res bolj za mesto.
piaggio liberyTo je pa drugo. To bi tudi jaz svetoval, da greš kar na A.
Kaj pa bo sorodnik prodajal?
To veš, da boš mladi voznik? Nič pira ipd..Ne bom, ker že mam motor. Kar se tiče 125, sem kross in enduro vozil. Kr dobr sam za po cesti mal neudobno. Kramparce pač. Prijavil sem se za A tko da, bo dražje a bom lahko karkoli vozil.
Za A kategorijo al za vse? Vse je enkrat prvičTo veš, da boš mladi voznik? Nič pira ipd..