Kaj pa če nisi imel sreče?Ja, pa šraufal si ga na mesečnem nivoju, če si imel srečo.
Kaj pa če nisi imel sreče?Ja, pa šraufal si ga na mesečnem nivoju, če si imel srečo.
ja po tistem izjemno optimističnem stevcu... v realnosti pa dost manj, stock seveda.Repa. BT je šel 100 s 5 kojnčki. Kaj so to zadušeni motorji al kaj?
Grem stavit da nastavljen BT50 z resonančnim izpuhom z lahkoto poči dol te woke 4T prdule....ja po tistem izjemno optimističnem stevcu... v realnosti pa dost manj, stock seveda.
Grem stavit da nastavljen BT50 z resonančnim izpuhom z lahkoto poči dol te woke 4T prdule....
4T težko......ne pali lih dost na boljši avspuh....sam pa nisi akrapovič...sj tudi 125cc se da nafrizirat; ti motorji so danes taksni kot so zgolj zarad emisijskih for in kategorij (125cc nesme bit več k 15HP)...
4T težko......ne pali lih dost na boljši avspuh....sam pa nisi akrapovič...
Z EFI se ne znaš igrat....frgazarja večjega ne mores gor dat...ker ne paše na EFI....
Opcija edino če obstaja kaka odmična gred za Taiwanski trg...pa da premontiras...
Ko je ravno en 1x razlagal da ma na Taiwanu njihovo verzijo 125 masine z več konji...
2T si z malo branja prave literature zrihtal v vsaki malo bolj opremljeni garaži...
Ne bit smešen.... motor je bil zanesljiv... rotax... še danes se vrtijo v gokardih.Ja, pa šraufal si ga na mesečnem nivoju, če si imel srečo.
Da bo bt50 z stock cilindrom dohajal 15 konjske 125ke, bo treba se kj druga kot resonanco zrihtat...
A pol je bil bolj zanesljiv kot Cagivin Mito 125? Ker lokalni player je stalno nekaj šraufal, medtem ko smo se mi s Tomosi okrog prevažali.Ne bit smešen.... motor je bil zanesljiv... rotax... še danes se vrtijo v gokardih.
Sej veš, ko greš z avtomatika/štirke na BT, je to uau efekt. Tiste 70km/h brez predelav(ja, ja, sej števec je optimistično kazal 85km/h ) je bila raketaEno so lepi spomini eno je realnost. Jaz tudi imam BT-ja v spominu kot nekaj z nadzvočno hirostjo. kak to leti ko prasi** . Pol sn pa zadnjič e90 vozo pa vidiš, da pa le ni to tak hitro kot v spominu.
Motor je (bil) čisto ok, če se zavedamo kaj je. Jeba je bila elektrika okoli. Pa ne pozabimo, da je bil v odprti verziji na 34 konjev. In večino časa vožen pred rdečim polje. Je bil to kr navit 2T, ki rabi neko mero ljubezni in pravilne uporabe, da dela kot je bilo mišljeno. Daleč od tega, da bi bil to motor tipa vozi in pozabi. in ko si mel to v glavi poštlihtano so bile sanje vsakega najstnika po celem svetu, kjer se je to prodajalo.A pol je bil bolj zanesljiv kot Cagivin Mito 125? Ker lokalni player je stalno nekaj šraufal, medtem ko smo se mi s Tomosi okrog prevažali.
Res pa, ko je zadeva delala, je on že kavo popil in pizzo pojedel, preden smo se mi sploh do gostilne privlekli. Pa namočil ga je tudi že verjetno vmes.
Se vsedeš na stol, odpreš pivo in si spočiješ oči na dirkalniku, medtem ko sanjariš, kako si letel v mladosti.In 1x jo bom imel samo zaradi tega. Čeprav nevem kaj bi z njo. 1x bo v garaži rs125 obnovljena v nulo v garaži
sam res..Se vsedeš na stol, odpreš pivo in si spočiješ oči na dirkalniku, medtem ko sanjariš, kako si letel v mladosti.