Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Sem govoril z enim majstrom motoristom. Je rekel "pubec tole si pripelji iz AT, deli đabe, 160 bos letel pa orng motor bos mel." Cena je res smesna, 2T pa tudi nekaj motorja zgleda in se na AC gres lahko kdaj.

 
  • Ljubezen
Reactions: Kamele0N

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
ok, zdej ste pa začel češnje pa lubenice mešat... ja, 2t se vrti, ker nima tolk delov, tudi 2x več ima power stroke... in je nekako razumljivo, da gre več... je pa recimo kar se tiče vzdrževanja malo več... oziroma bolj pogosto je potrebno menjat 3/4 mašine... oziroma na 10-15k... pa recimo nima navora tolk na nizkih obratih... pa nehal so prodajat olja z okusom banane in češne, tako da še smrdiš kao povsod... pa najbolj eu moti in je prepovedan zato ker kuri olje... kar ni eko in bio... in potem metuljčki in srnce ne morejo živet v miru... tako da dejte se mal zamislt nad temi 2t...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
2T stroji in strojčki iz 90s so bli več od motorja kot te 125 4T....to sem vam že par strani nazaj pisal pa ste me woke razsvetljeni takoj napadl...

Daš jest5 en nafriziran 50-70ccm skuter pa bomo čez teden dni v Gorenjskem glasu brali kako so ga vlekli vn iz jezera....ram pri unem ovinku pred Mlinom... :D
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.075
286
83
sj tudi 125cc se da nafrizirat; ti motorji so danes taksni kot so zgolj zarad emisijskih for in kategorij (125cc nesme bit več k 15HP)...

Če nebi blo omejitev konjev in bi bla kaksna resna iniciativa, bi japonci takoj ruknal posasti z 25+ konji, če bi blo treba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
sj tudi 125cc se da nafrizirat; ti motorji so danes taksni kot so zgolj zarad emisijskih for in kategorij (125cc nesme bit več k 15HP)...
4T težko......ne pali lih dost na boljši avspuh....sam pa nisi akrapovič...

Z EFI se ne znaš igrat....frgazarja večjega ne mores gor dat...ker ne paše na EFI....

Opcija edino če obstaja kaka odmična gred za Taiwanski trg...pa da premontiras...

Ko je ravno en 1x razlagal da ma na Taiwanu njihovo verzijo 125 masine z več konji...

2T si z malo branja prave literature zrihtal v vsaki malo bolj opremljeni garaži...
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.075
286
83
4T težko......ne pali lih dost na boljši avspuh....sam pa nisi akrapovič...

Z EFI se ne znaš igrat....frgazarja večjega ne mores gor dat...ker ne paše na EFI....

Opcija edino če obstaja kaka odmična gred za Taiwanski trg...pa da premontiras...

Ko je ravno en 1x razlagal da ma na Taiwanu njihovo verzijo 125 masine z več konji...

2T si z malo branja prave literature zrihtal v vsaki malo bolj opremljeni garaži...

ne govorim o tem, da bos to doma friziral, govorim o tem, kaj lahko fabrika sfrizira, če hoče. Ampak tega noben ne počne, ker tega noben nebi kupo, ker pač, omejitev konjev.

Drgač pa ja, kupis taprav motor, k se da big bore kit gor dat in si ze tle profitiral. Oz. da gre cisto slučajno tudi agregat od kaksne močenjse varjante not z vec cc. Sj na TP noben ne ve al je 125 al 250cc ;P
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Eno so lepi spomini eno je realnost. Jaz tudi imam BT-ja v spominu kot nekaj z nadzvočno hirostjo. kak to leti ko prasi** . Pol sn pa zadnjič e90 vozo pa vidiš, da pa le ni to tak hitro kot v spominu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Ne bit smešen.... motor je bil zanesljiv... rotax... še danes se vrtijo v gokardih.
A pol je bil bolj zanesljiv kot Cagivin Mito 125? Ker lokalni player je stalno nekaj šraufal, medtem ko smo se mi s Tomosi okrog prevažali.
Res pa, ko je zadeva delala, je on že kavo popil in pizzo pojedel, preden smo se mi sploh do gostilne privlekli. Pa namočil ga je tudi že verjetno vmes. :fredi:
 
  • Haha
Reactions: Rekreacija

jest5

Guru
18. avg 2007
26.043
-8.679
113
Eno so lepi spomini eno je realnost. Jaz tudi imam BT-ja v spominu kot nekaj z nadzvočno hirostjo. kak to leti ko prasi** . Pol sn pa zadnjič e90 vozo pa vidiš, da pa le ni to tak hitro kot v spominu.
Sej veš, ko greš z avtomatika/štirke na BT, je to uau efekt. Tiste 70km/h brez predelav(ja, ja, sej števec je optimistično kazal 85km/h :valjamse: :valjamse: :valjamse:) je bila raketa
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: endvatri

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
A pol je bil bolj zanesljiv kot Cagivin Mito 125? Ker lokalni player je stalno nekaj šraufal, medtem ko smo se mi s Tomosi okrog prevažali.
Res pa, ko je zadeva delala, je on že kavo popil in pizzo pojedel, preden smo se mi sploh do gostilne privlekli. Pa namočil ga je tudi že verjetno vmes. :fredi:
Motor je (bil) čisto ok, če se zavedamo kaj je. Jeba je bila elektrika okoli. Pa ne pozabimo, da je bil v odprti verziji na 34 konjev. In večino časa vožen pred rdečim polje. Je bil to kr navit 2T, ki rabi neko mero ljubezni in pravilne uporabe, da dela kot je bilo mišljeno. Daleč od tega, da bi bil to motor tipa vozi in pozabi. in ko si mel to v glavi poštlihtano so bile sanje vsakega najstnika po celem svetu, kjer se je to prodajalo.
Tudi moje priznam. In 1x jo bom imel samo zaradi tega. Čeprav nevem kaj bi z njo. 1x bo v garaži rs125 obnovljena v nulo v garaži :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: zoom in sad