Hja... Za v štacuno je maxi skuter s kufrom.Še prej pa bi si rad izbral motor..uporabljal bi ga tako za v trgovino, na kakšen izlet po stari cesti, kdaj pa tudi za na štajersko AC do vikenda.
Za izlet pa motor.
Nekje boš moral narediti kompromis
Hja... Za v štacuno je maxi skuter s kufrom.Še prej pa bi si rad izbral motor..uporabljal bi ga tako za v trgovino, na kakšen izlet po stari cesti, kdaj pa tudi za na štajersko AC do vikenda.
Tale bo bolj tak tak, ko je večina po naročilu in brez zaloge..
Vzami si čas, pojdi po trgovina in se usedi gor, da vidiš kaj ti ustreza. Potem pa naprej.
Katera današnja 125ka pa gre 100-110 realno? Pa da bo zdržala dolgoročno tako tiščanje recimo 100km v kosu. V klance na Trojanah in recimo pri Tepanjah se bo pa morda 80 gor vlekla. Zadaj pa 40 tonski šlepar na riti.Tale bo bolj tak tak, ko je večina po naročilu in brez zaloge.
Tak kot so že rekli za v trgovino skuter. Ac če ti 100-110 ni preveč samomorilsko ni problema.
GPS?Moja yamaha nmax 2022 125ccm leti max 115km/h (sprobano po ravnini).
Po stevcu, po gps nisem meril ker nimam nosilca za telefon.GPS?
Meni je ok.jest5 vidim, da imas Rebbeja, kateri mi je zaenkrat tudi najbolj padel v oci. Daj povej kaj vec plis. Mas abs verzijo, cena, koncna hitrost, ac si probal, bi ga vzel se enkrat? Vidim, da jih ima Ford Rebernik, se kdo?
To je to.Po stevcu, po gps nisem meril ker nimam nosilca za telefon.
Jaz imam montiran en GPS števec za kolo od kitajčkovPo stevcu, po gps nisem meril ker nimam nosilca za telefon.
Katera današnja 125ka pa gre 100-110 realno? Pa da bo zdržala dolgoročno tako tiščanje recimo 100km v kosu.
Meni je ok.
Imam navadno verzijo.
Končna je 105km/h po GPS, po ravini, ko se vse zvezde prav postavijo (to je normalno za 125ccm, zmoti jih vsak prdec). Normalno tam okoli 100km/h. Po števcu odvisno od odstopanja le tega.
Jaz bi ga šeenkrat vzel, ker je to kar rabim. Mislim pa, da ne bo zate, ker nima opcije montaže kufra.
Lahko pa montiraš torbico na tank.
V osnovi je Tole , kar se v EU prodaja pod tremi različnimi znamkami
Ta je v tvoji "motoštali" četrti z leve strani. Me pa zanima ena druga stvar, zakaj si zatemnil na fotki ki je na prejšnji strani strop? Pa to "za nas malo večje" Koliko je to?Naj vam bo, ker so zmogljivosti teh mašinc res na nivoju pecikla..
Torej se moje izkušnje- Supermoto Yamaha 125, po stevcu leti točno 100, fajn je za v mesto in po bližnji okolici, zelo okreten, lahek za peljat, tudi bejbo kamot nabašem in jo zategnem kam brez nekih priprav, čelada pa gas..so pa to majhni motorji, za nas malo večje nekak igračasti.
Ka pa vem, tile štiritaktni pač niso tako zmogljivi kot dvotaktni..jes sem ga nateral do 100, imel je enih 7500 obratov in brez volje se za kaj več..se pa pozna vsaka stvar, recimo zračni upor, kontra veter ipd. mogoče bi kakšnemu manjšemu in lažjemu več stegnil.Repa. BT je šel 100 s 5 kojnčki. Kaj so to zadušeni motorji al kaj?
škatle z logotipi "naše" firme so ble gor, da ne delam reklame 195cmTa je v tvoji "motoštali" četrti z leve strani. Me pa zanima ena druga stvar, zakaj si zatemnil na fotki ki je na prejšnji strani strop? Pa to "za nas malo večje" Koliko je to?
To je pa čista resnica, štiri taktni so res katastrofa proti dvo taktnim. Mali klanček ali pa veter v prsa pa že nikamor ne gre.Ka pa vem, tile štiritaktni pač niso tako zmogljivi kot dvotaktni..jes sem ga nateral do 100, imel je enih 7500 obratov in brez volje se za kaj več..se pa pozna vsaka stvar, recimo zračni upor, kontra veter ipd. mogoče bi kakšnemu manjšemu in lažjemu več stegnil.