Evo da povem kako se je zadeva pri meni razpletla. Opis napake in slike telefona sem poslal na več support strani od samsunga, Avstrija, Nemčija, Anglija in Slovenija. Od vseh sem prejel odgovor da je razpoka nastala zaradi moje napake in ne ker bi bilo z materialom na telefonu kaj narobe. To seveda ni res, zato sem šel dalje. Ponovno sem poslal mail na Samsung Avstrija, ki je nadrejeni servisu RAM 2 in še enkrat opisal zadevo, odgovora sploh nisem dobil. Potem sem se odločil, da pošljem malo "trši" mail vodji Samsung Mobile za Evropo. Naslednji dan prejmem klic iu Avstrije da bodo primer še enkrat odprli in slike, ki sem jih poslal še enkrat preučili in da mi končno odločite sporočijo v roku nekaj dni. Med tem ko sem čakal na njihov odgovor sem v Angliji dobil 2 servisa, ki sta mi bila pripravljena telefon popraviti pod garancijo, samo stroške pošiljanja bi moral kriti sam, kar nanese nekje 20€ v obe smeri. Potem pa isti dan popoldne prejmem še klic iz Avstrije, da so se odločili, da bodo naredili izjemo in da mi bojo telefon popravili, ker sem zvest uporabnik Samsung izdelkov. Seveda sem jim povedal da ne rabijo delati izjem, ker imam v Angliji 2 servisa, ki čakata na moj aparat in sta ga pripravljena popraviti, brez da rabita narediti kakšno izjemo!
No danes je bil moj telefon popravljen, zaslon je zamenjan in je na poti nazaj k meni. Zgodba se je končala dobro, le vztrajati je potrebno, saj Avstrijci malo preveč komplicirajo in nočejo potem našemu serviserju plačati za zamenjane dele, zato potem RAM 2 ne želi menjati zaslonov, če je na ohišju razpoka ampak vse poslikajo in pošljejo v Avstrijo na presojo in jih popolnoma razumem!
No danes je bil moj telefon popravljen, zaslon je zamenjan in je na poti nazaj k meni. Zgodba se je končala dobro, le vztrajati je potrebno, saj Avstrijci malo preveč komplicirajo in nočejo potem našemu serviserju plačati za zamenjane dele, zato potem RAM 2 ne želi menjati zaslonov, če je na ohišju razpoka ampak vse poslikajo in pošljejo v Avstrijo na presojo in jih popolnoma razumem!