Samomor z avtom

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.284
2.535
113
v lokalni ostariji
ne vem zakaj nebi bila možna napaka? lahko da je izgubil kontakt pa je vse skupaj šlo v "maloro" (volan se zaklenu, bremze odpovedale (edin stikalo za štoplampe ješe delalo))...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.913
2.357
113
Pomurje
..ker je nekdo napisal, da je kriv avto in ne voznik ali splet okoliščin.

Kdo dela izredne tehnične preglede pri nas?
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
ne vem zakaj nebi bila možna napaka? lahko da je izgubil kontakt pa je vse skupaj šlo v "maloro" (volan se zaklenu, bremze odpovedale (edin stikalo za štoplampe ješe delalo))...

volan se med voznjo ne zaklene tudi če izgubi signal...vse dela normalno razen da piska
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.290
23
38
Murska republika
V zgornjem zapisku je govora o okvarah na Toyotah v smislu :
Toyota je ob sklicevanju 803.000 vozil, v ZDA, saj bi njihove zračne blazine ali servo volan prenehali delovati.-----torej prenehanja delovanja servo volana in ne pedalov, to je velika razlika.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.913
2.357
113
Pomurje
Pri 100 na uro res ni pomembno če servo dela ali ne. Če stojiš na mestu ga res komaj obračaš, ko pa pelješ pa je zadeva čist normalno vodljiva, vsaj pri hidravljičnih servojih je bilo tako, kako je pri električnem pa še nisem probal.

Ne trdim, da ni bilo kaj z avtom narobe, je čist možno, ampak zelo zelo malo verjetno.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.166
5.822
113
blizu močvirne prestolnice
Ma to je nemogoče da se japonci kvarijo, pazite se na korejske avtomobile, tile so šele od hudiča, ups, sedaj pa en dv tri in sledi KameleOn.
evil.gif


Kar se tiče nesreče, res žalostno da so se šele sedaj spravili delati zaščito!
bonk.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.913
2.357
113
Pomurje
video

pozicijske luči delajo, bremze delajo, se vidi po štop lučeh. Pritisne prvič bremzo ko se začne odstavna niša in spusti, tik pred zidom spet bremza. Očitno je elektrika ok, zakaj ni odvil pa žal ne bomo vedeli.

Ocenjena hitrost je baje 120km/h.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
kako pa ti iz tega vidiš, da je bremzo stisnil šele, ko se začne niša

ko prvič pride v kader je štop lampa že prižgana
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.913
2.357
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
kako pa ti iz tega vidiš, da je bremzo stisnil šele, ko se začne niša

ko prvič pride v kader je štop lampa že prižgana

daj pauzo na 10 sekundi in stiskaj play pauza in boš videl
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.966
9.645
113
malo zglada kot da je za trenutek zaspal, potem pa se je začelo reševanje, pa počasi tudi ni šlo. Namreč pri 100 km/h se ustaviš v cca 40 metrih pri polnem bremzanju., tukaj se je pribl v steno zagotov z več kot 60 km/h, prej 80 (glede na razbit avto).
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.137
793
113
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Danes so se v Slovenskih novicah razpisali o omenjeni nesreči in iznesli nekatere podrobnosti in med drugimi tudi to; da je v času po nesreči zapeljalo mimo gorečega avtomobila z ponesrečencema najmanj 80 avtomobilov ki niso ustavili---!!! sedaj pa mi ni več čisto nič jasno, ali sploh alarmiranje in nadzor tunela dela in zakaj niso ustavili prometa?? Vse skupaj izgleda da je šlo nekaj hudo narobe in to z avtomatskim obveščanjem o nesrečoi v predoru, saj drugo si ne morem predstavljati da se ni pred predorom prižgala rdeča opozorilna luč in vključila tabla z opozorili o nesreči v tunelu, ponesrečeni se je to jutro odpravil z sinom na smučanje, je torej za trčenje lahko krivo kaj drugega in ne samomor?je morda bilo na cestišču kaj takega kar se je skušal izogniti in je zaradi hitrosti zapeljal v odstavno nišo, ja zaviral je in to niso znaki ki bi govorili da je poiskušal z samomorom.Ta in druga vprašanja in nepojasnjeno dogajanje me ne pusti ravnodušnega.
pred leti sem bil v DARS nadzornem centru na Vranskem. tam imajo v sobi na steni več zaslonov, ki so ugasnjeni. vsi predori so dobro pokriti s kamerami, hkrati pa sistem sproti preverja posnetke in išče anomalije. ravno v času mojega obiska se je za enim tovornjakov spustil manjši oblak dima. sistem ga je zaznal, oglasil se je zvočni signal in na enem od monitorjev se je prikazala slika s kamere, kjer se je videl tisti oblaček. operater je potem preveril, ali je šlo za resno nevarnost, ali za nič pomembnega. skratka varnostni sistem ima (v teoriji) odzivni čas nekaj sekund, tako da je res vprašanje, zakaj je bil od trenutka nesreče predor še vedno toliko časa odprt.