Samomor z avtom

tony

Guru
23. jul 2007
9.460
1.383
113
Podpiram uvedbo vsakih ukrepov, tudi če polovičnih kot je ta.
zmaga.gif


Samomori so namreč čudna reč (se kdo poklicno ukvarja s psihologijo samomora in ve povedati kaj več o tem?) in izkazalo se je, da na število samomorov v družbi pomembno vpliva že, če faktorje, ki samomor omogočijo odstranimo oz. napravimo nedosegljive.

V VB so 60ih letih bili izjemno popularni samomori z gospodinjskim plinom, ki je bil v tistih časih strupen (Menda je bil tak tudi pri nas, pa ne vem zakaj
confused-1.gif
), folk je to pogruntal in ogromen procent samomorov (50%?) so delalo po enostavnem receptu: zaprl si okna in vrata, odprl plin na šporgetu, se ulegel na tla in za večno zaspal. Zanimivo pa je tole: ko so plin zamenjali z drugačnim je število samomorov (vsaj na krajši rok večih let) upadlo za polovico. Polovico, porkaduš!

Očitno gre pri odstavnih nišah za podoben problem - ljudje dobijo predstavo, da je tak način (relativno) neboleč, trenuten in zelo dosegljiv...
roza.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.242
5.525
113
smile-1.gif
sej ta plin k je sedaj je tud strupen....sam prej je bil brez vonja tko da je marsikdo sel tud ce ni delal samomora pa je kje puscalo.

Sedaj je pa mesanca 2h plinov...ne vem pa kjer od teh 2h smrdi...da pac zavohas.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.242
5.525
113
Oziroma ne vem ce ni smrad umetno zravn dodan in ni posledica plina!
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.915
2.357
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik Ledenko pravi:
http://www.24ur.com/novice/slovenija/v-nisah-v-predorih-po-novem-blazilniki-trkov.html

Prvih nekaj sekund je posnetek nesreče. Tu se res vidi, da so pred trkom gorele štop lampe in vsi štirje smerniki, ampak kako je u piko nacentrirano v steno. Razen, če je imel kakšne težave z avtom (zavore?) in je želel ustaviti avto v odstavni niši, pa je precenil razdaljo?

Tehnična napaka na avtu je bila.

No, to me pa res zanima, kakšna tehnična napaka je bila? Imam avto z isto tehnologijo.

Vsekakor te bom držal za besedo in jutri grem v akcijo, da preverim to trditev.
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.537
61
48
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Podpiram uvedbo vsakih ukrepov, tudi če polovičnih kot je ta.
zmaga.gif


Samomori so namreč čudna reč (se kdo poklicno ukvarja s psihologijo samomora in ve povedati kaj več o tem?) in izkazalo se je, da na število samomorov v družbi pomembno vpliva že, če faktorje, ki samomor omogočijo odstranimo oz. napravimo nedosegljive.

V VB so 60ih letih bili izjemno popularni samomori z gospodinjskim plinom, ki je bil v tistih časih strupen (Menda je bil tak tudi pri nas, pa ne vem zakaj
confused-1.gif
), folk je to pogruntal in ogromen procent samomorov (50%?) so delalo po enostavnem receptu: zaprl si okna in vrata, odprl plin na šporgetu, se ulegel na tla in za večno zaspal. Zanimivo pa je tole: ko so plin zamenjali z drugačnim je število samomorov (vsaj na krajši rok večih let) upadlo za polovico. Polovico, porkaduš!

Očitno gre pri odstavnih nišah za podoben problem - ljudje dobijo predstavo, da je tak način (relativno) neboleč, trenuten in zelo dosegljiv...
roza.gif

daleč največ samomorov se še vedno naredi z obešanjem, z avtom v zid je zelo malo.

Citat:
Metode samomora v Sloveniji
Med načini samomora že ves čas prevladuje obešanje (65%), v manjšem odstotku sledijo zastrupitve s plini, utopitve, strelne poškodbe, skok z višine, leganje pod predmet v gibanju in poškodbe z ostrimi predmeti.
Načini izvedbe samomora se močno razlikujejo po spolu, pri obeh spolih pa prevladuje obešanje, ki je sicer pogostejše med moškimi (dve tretjini vseh moških samomorilcev ).Delež obešanj pa je visok tudi pri ženskih samomorih (večkot polovica). Metode si od najbolj ženske do najbolj moške sledijo v naslednjem zaporedju: utopitve, zastrupitve s trdimi in tekočimi snovmi, skok v globino in samomor z orožjem.
http://www.mf.uni-lj.si/dokumenti/b8aacfd7664fa1bcce28f944bfbcba49.pdf

Drugače pa dost žalostno, da jih mora toliko umreti v nesrečah in bodo šele zdaj namestili te zaščitne ograje, ki stanejo samo 160.000eur.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.291
23
38
Murska republika
del članka iz Primorskih novic razkriva drugo plat teh naletnih mehov-

Štirje metri težav

Pri nas so namreč certificirani le naletni mehovi, ki jih uporabljajo na odprtih cestah in so dolgi najmanj sedem metrov. Štirimetrskih blazin pa ni nihče nikoli certificiral, ker jih doslej nismo potrebovali. Kot pojasnjujejo na Darsu, v Sloveniji zakonodaja ne dovoljuje upravljalcu ceste, da bi na ceste postavil naprave, ki odstopajo od standardov. Takšno rešitev namreč poznajo ponekod v tujini.

“To je bil razlog za cel sklop aktivnosti, s katerimi smo predviden ukrep zaščite zaključne stene predorske niše le uspeli uskladiti s predpisi,” je pred dnevi pojasnil tiskovni predstavnik Darsa Marjan Koler. V ta namen je načrte za štirimetrske naletne mehove Dars poslal na certificiranje celo v Nemčijo. Ali so Nemci izdali certifikat, na Darsu ne pojasnjujejo, očitno pa so z nemškim certifikatom ali brez njega zdaj vendarle končali vse postopke.

V nekaterih evropskih državah so avtocestne niše zaščitili s poševno postavljeno betonsko ograjo ali z jekleno odbojno ograjo. Glede na dejstvo, da je večina voznikov, ki so trčili v stene naših avtocestnih niš, zapeljala vanje diagonalno, betonske ograje ne bi predstavljale nikakršne zaščite. Jeklena ograja bi nase prevzela le del sile vozila, še vedno pa ne bi obvarovala pred najhujšimi posledicami.
Prvi mehi že kmalu

Napovedane postavitve mehov aprila in potem v prvih dneh septembra ni bilo, zdaj pa naj bi delavci ajdovskega podjetja Petrič prvi meh končno postavili februarja. V naših avtocest-nih predorih naj bi s takšnimi mehovi zaščitili zadnje stene vseh 19 odstavnih niš, razen petih niš v predoru Karavanke, kjer bodo postavili le ograje. Posel je vreden nekaj manj kot 200.000 evrov, predstavniki Darsa in ajdovskega podjetja Petrič pa so se o konkretnem poteku del dogovorili na sestanku dan pred božičem.

“Potrebna dokumentacija in certifikat bodo na Dars dostavljeni v prvih dneh januarja 2014. Ker ne pričakujemo novih zapletov, predvidevamo, da se bo njihova montaža lahko začela v februarju 2014. Po potrditvi dokumentacije izvajalec namreč potrebuje približno 20 dni za dokončanje prvih blažilnikov trkov, ki jih bo potem sproti vgrajeval v predorske niše,” je pojasnil Koler.

DANIJEL CEK
 

erikson

Guru
25. avg 2007
21.828
5.741
113
a single bit flip which can be caused by cosmic rays could cause unintended acceleration

shocked-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik Ledenko pravi:
http://www.24ur.com/novice/slovenija/v-nisah-v-predorih-po-novem-blazilniki-trkov.html

Prvih nekaj sekund je posnetek nesreče. Tu se res vidi, da so pred trkom gorele štop lampe in vsi štirje smerniki, ampak kako je u piko nacentrirano v steno. Razen, če je imel kakšne težave z avtom (zavore?) in je želel ustaviti avto v odstavni niši, pa je precenil razdaljo?

Tehnična napaka na avtu je bila.

No, to me pa res zanima, kakšna tehnična napaka je bila? Imam avto z isto tehnologijo.

Vsekakor te bom držal za besedo in jutri grem v akcijo, da preverim to trditev.

Nisem strokovnjak za te zadeve, vendar je možno.

Vozilo se je s tempomatom, ki je zablokiral, enako tudi volan, ki se je zaklenil. Ko se ti zaklene volan, greš samo ravno.

Zavreti pa se tudi ni dalo, ta avto ima sigurno elektronsko pomagalo oziroma zavoro pri speljevanju. (odpovedale zavore in zaklep volana)

Skratka lahko je kompleten software blokiral, da je avto postal neodziven, zavora prijela v prazno, volan negiben, vse pa je bilo hipno.

Po vrhu je še "kurč..." hibrid, kar je vse lepo povezalo v paket.



Samo domnevam, alter strokovnjaki, ki so načrtovali ta avto me bodo z lahkoto ovrgli.

Jaz samo povem kakšno informacijo sem dobil.

Zavornih sledi ni bilo, zaviral pa očitno je, meni se celo zdi da so se 4 blinkerji vklopili, nenavadno.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.291
23
38
Murska republika
O
problemih Toyote
http://www.google.si/url?sa=t&...bvm=bv.59930103,d.ZGU

Kopija.samodejni prevod--


Toyota je ob sklicevanju 803.000 vozil, v ZDA, saj bi njihove zračne blazine ali servo volan prenehali delovati.

Vplivajo Camry in Camry hibrid, Avalon Avalon hibridni in Venza iz 2012 in 2013 modelnih let.

Toyota pravi, da voda iz klimatske naprave kondenzatorju lahko puščajo na kontrole zračnega vrečko modula in povzroči kratek stik. To bi lahko osvetli kontrolna lučka varnostne blazine je, da onemogočite blazino ali povzroči, da se zračne blazine za nenamerno uporabili.

Servo volan s funkcijo za pomoč bi lahko postala neuporabna, če se nadzor zračne blazine modul poškodovan, zaradi česar se vozila težje usmerjati.

Renault ve dveh manjših poškodb, vendar ne nesreče, povezana z napako.

Lastniki bodo obveščeni že prihodnji mesec. Trgovci Toyota bo popravilo problem brezplačno.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
V članku se omenjajo tudi težave z servo volanom !!!! ----!!!!!
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.915
2.357
113
Pomurje
Vse to je možno, vendar trditi, da je tako tudi bilo, pa je nekaj čist drugega.

Vse Toyotine "zataknjene" pedale za gas so v ZDA ovrgli.

Voznik je zabremzal mogoče 5 metrov pred steno, če bi vse odpovedalo ne bi bremze svetile.

Sicer pa bo črna skrinjica razkrila kaj se je dogajalo z avtom.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.926
3.945
113
Tu diši po napaki PEBKAC, ker zavorni sistem, zaklep volana in pa delovanje tempomata so čisto ločeni sistemi. Dva od teh sistemov sta celo mehanska (ok, če avto nima ključa niti nima zaklepa volana domnevam?!) in ne moreta odpovedat skupaj.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Na cliu, ki ima kartico, ko ugasneš ali vklopiš motor, se volan zaklene/odklene.

Kje pa ima toyota črno skrinjico?