Robotski sesalci

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
V mojem primeru samo igračke; kar pa ne bi smelo vplivati na roombino logiko, saj te igrače porine stran.
 

1972

Zelenc'
2. okt 2012
5
0
1
živio
ali ima kdo iskušnje z uveljavljanjem garancije v Avstriji?Kupil sem roombo 780 (še v garanciji) pri electronic4you.
 

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Verjetno jo boš moral nesti v trgovino, saj njihova garancija pri nas ne velja. Kaj pa je narobe z njo?
 

1972

Zelenc'
2. okt 2012
5
0
1
saj bi jo nesel nazaj pa ne vem ali jo bodo vzeli ali pa jo bom moral poslati direkt na servis.Ko grem na spletno stran electonic4you ima servis v Hamburgu Nemčija.Ima kdo izkušnje?
 

john

Pripravnik
27. sep 2007
646
0
16
Citat:
Uporabnik 1972 pravi:
na robotu se je stopil kontakt za napajanje baterije(plastika se je pogreznila za cca 5 mm)


zna se zgodit, da boš dobil kar nov sesalec, če je še v garanciji. Treba je menjati cel spodnji del ohišja, na katerega je priklopljeno in prišravfano vse živo. Kar nekaj dela. Praktično je treba sesalec razstaviti do zadnjega vijaka.

Lahko pa se popravi, tako da dodaš malo plastike in jo s spajkalnikom pogreješ.

LP
 
Nazadnje urejeno:

1972

Zelenc'
2. okt 2012
5
0
1
zakaj se je stopila ne vem,smo pa kupili takrat 2 robota in obema se je zgodilo enako v razmaku dveh tednov.Morda gre za serijsko napako?Popravljal jo ne bi sam ker je še v garanciji.
 

1972

Zelenc'
2. okt 2012
5
0
1
Tudi kontaktiral jih ne bi,da mi ne bodo rekli naj jo pošljem v Hamburg.Po mojem je poštnina kar draga,sploh ker gre po teži.
Najbolje da jo kar odnesem v Celovec,kjer sem jo kupil pa naj se oni tam ukvarjajo z njo.


lp
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Točno tako, je pa to šola za vse, ki se trudite kupiti najceneje, potem pa, ko se pokvari pa imate stroškov še in še, ker garancije ne morete uveljavljati pri nas. Ne glede na vse pa je ta napaka, dokaj redka .
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.049
119
63
Doma
Naša 780 je prestala prvo garancijsko popravilo.Zamenjan je bil čistilni pogon, nadgradnja programa in popravljena polnilna postaja, katera je piskala ko se je robot pripeljal polnit.V petek sem ga nesel v Trzin na servis, popravljenega so pa pripeljali že v sredo dopoldan.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.722
5.878
113
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Verjetno jo boš moral nesti v trgovino, saj njihova garancija pri nas ne velja. Kaj pa je narobe z njo?

Zopet se javljam...

Zanima me zakaj garancija pri nas nebi veljala? A nismo v Evropi. Če je pri nas servis pooblaščen, potem mora v popravilo vzet aparat, pa magari je kupljen v Trinidadu. Saj za vsak servisni poseg mora dobiti plačilo od proizvajalca. Mogoče to kliče k prijavi na tržno inšpekcijo?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
No potem mi pa prosim najdi dokument, ki to v Evropi zapoveduje. Imam izkušnje s temi zadevami in se zgodi da proizvajalec pooblaščenemu serviserju plača popravilo samo za zadeve, ki so kupljene v neki državi oz. regiji.
Če mi najdeš zakon, ki to izrecno prepoveduje bom zelo vesel, saj bi to tudi meni pomagalo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.722
5.878
113
Zato pa sprašujem...
wink-1.gif
Imam občutek da dobavitelj preferira svoje mogoče malo večje cene z issiljevanjem z garancijo.

Sam sem nekoč delal na pooblaščenem servisu, in nismo nikoli spraševali kje je bila naprava kupljena, niti garancijskega lista nismo zahtevali. Vpisali smo serijsko in če je aplikacija rekla da je garancija priznana smo popravili, če ne klicali stranko. Zalomilo se je edino pri kakih second option napravah, kjer so jih uvažali iz ZDA. Teh nadomestnih delov se ni dalo dobiti pod garancijo.

Glede na to da je Majdič par kilometrov čez mejo, mi je hecno da naši nočejo popravljat.

Recimo fotoaparat Canon, ki sem ga kupil v Medamarktu v Austriji so mi popravili brez vsakega vprašanja. Pač take so moje izkušnje in se mi zato malo nenavadno zdi obnašanje slovenskega podjetja.

Je pa naslednji najcenejši ponudnik 780-tke na shopland.si, kjer pravijo da je garancija 2 leti, cena pa 550eur. Bom probal kontaktirat z njimi, kje lahko uveljavljam garancijo.

LP
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Moje izkušnje so pa take, da je principal dal denar (procentualno) glede na prodajo v naši regiji. Za servisiranje naprav kupljenih v tujini pa ni hotel slišati, zaradi tega sem rekel, da lahko proizvajalec pač postavi svoje pogoje. Se pa strinjam da bi bilo najbolje, da bi lahko gar. uveljavljal kjerkoli.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Verjetno jo boš moral nesti v trgovino, saj njihova garancija pri nas ne velja. Kaj pa je narobe z njo?

Zopet se javljam...

Zanima me zakaj garancija pri nas nebi veljala? A nismo v Evropi. Če je pri nas servis pooblaščen, potem mora v popravilo vzet aparat, pa magari je kupljen v Trinidadu. Saj za vsak servisni poseg mora dobiti plačilo od proizvajalca. Mogoče to kliče k prijavi na tržno inšpekcijo?

Temeljiš na napačnih predpostavkah ! Zadevo poznam v nulo ! Irobot pri nas nima pooblaščenega servisa, kot se mi zdi celo po EU ne, no zato za garancijo pri nas skrbi uvoznik sam, ki sicer dobi celotno podporo Irobota, popravlja pa seveda res tudi vse Roombe ne glede na to, kje so kupljene, tudi če so v garanciji, vendar brezplačno le te, ki so bile uvožene preko njega, ostale pa seveda proti plačilu. Žal je tako. Zadeva zavisi od politike principala, ki je pač pri nas, pa tudi v sosednjih državah taka , kot je .
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113
Po zakonu trgovec, ki je zadevo prodal, če je pa to isti, kot propadli uvoznik pa nihče, ali pa takrat kontaktiraš proizvajalca in navadno potem on nekako poskrbi za to, ni pa v obvezi !