Zato pa sprašujem...
Imam občutek da dobavitelj preferira svoje mogoče malo večje cene z issiljevanjem z garancijo.
Sam sem nekoč delal na pooblaščenem servisu, in nismo nikoli spraševali kje je bila naprava kupljena, niti garancijskega lista nismo zahtevali. Vpisali smo serijsko in če je aplikacija rekla da je garancija priznana smo popravili, če ne klicali stranko. Zalomilo se je edino pri kakih second option napravah, kjer so jih uvažali iz ZDA. Teh nadomestnih delov se ni dalo dobiti pod garancijo.
Glede na to da je Majdič par kilometrov čez mejo, mi je hecno da naši nočejo popravljat.
Recimo fotoaparat Canon, ki sem ga kupil v Medamarktu v Austriji so mi popravili brez vsakega vprašanja. Pač take so moje izkušnje in se mi zato malo nenavadno zdi obnašanje slovenskega podjetja.
Je pa naslednji najcenejši ponudnik 780-tke na shopland.si, kjer pravijo da je garancija 2 leti, cena pa 550eur. Bom probal kontaktirat z njimi, kje lahko uveljavljam garancijo.
LP