Roba iz Lidla, Hoferja & Co.

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Kakšen slab primer? Ti imaš izjemno dolge kable, ker izgleda še nisi slišal za življensko dobo. Pa naj bo za koleno ali za diode. In slednje so potrošni material in crkujejo vsem vozilom, nekaterim bolj, drugim manj.
smirk-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
, ker izgleda še nisi slišal za življensko dobo. Pa naj bo za koleno ali za diode. In slednje so potrošni material in crkujejo vsem vozilom, nekaterim bolj, drugim manj.
smirk-1.gif

No.......

Pol pa reč ene znamke delajo alternatorje za 5 let (OPEL) in menjaš v življenski dobi avta 2-3-4x alternator.......drugim znamkam pa alternator pregori zgolj slučajno v 10-15letih uporabe.....

Ne pa da boš 2x vžgal na kable pa odlomu 200-250 eur za accu + alternator + premontažo
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
, ker izgleda še nisi slišal za življensko dobo. Pa naj bo za koleno ali za diode. In slednje so potrošni material in crkujejo vsem vozilom, nekaterim bolj, drugim manj.
smirk-1.gif

No.......

Pol pa reč ene znamke delajo alternatorje za 5 let (OPEL) in menjaš v življenski dobi avta 2-3-4x alternator.......drugim znamkam pa alternator pregori zgolj slučajno v 10-15letih uporabe.....

Ne pa da boš 2x vžgal na kable pa odlomu 200-250 eur za accu + alternator + premontažo
smile-1.gif

Eh, I rest my case ... Očitno besede težko dojameš, risat pa se mi ne da.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ker vidim, da si bolj trdi, bom še jaz poizkusil:

Vloga altenoatorja NI polnjenje praznega akomulatorja. Njegova vloga je zagotavljat dovolj elektrike v avtomobilu, kar pa je višek pa zagotavlja neizpraznitev oziroma dopolnitev akomulatorja. Sam altenoator nikoli (v normalnih pogojih) ne deluje pod polno obremenitvijo, seveda če ga ne uporabljamo za polnjenje akomulatorja.

Torej ne gre za "šparanje" proizvajalcev, ampak za optimizacijo. Menda ja ne boš šel tlačit 150A altenoatorja v Corso, če bo mogoče nekdo 2x na leto filla accu? Približno tako, kot da bi s kirurškim skalpelom šel rezat kruh, pol pa bi pizdil, zakaj ga lahko po eni rezini vržeš vstran.

Enako razliko imaš med ladijskimi in avtomobilskimi motorji. Zakaj so ladijski tako dragi? Ker so narejni tako, da brez problema vzdržijo 5-6 urno tiščanje z gasom do podna. Vsak dan. Celo poletje. Naredi to z avtomobilom, pa poročaj...

Evo, upam da sedaj razumeš, zakaj boš menjal altenoator 2x na leto, če boš z njim filal prazen accu in zakaj ga sosedova Zofija ni menjala že 10 let...

LP
Gargy
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Kar se tiče mene maš dve narobni predpostavki:

a) ko je accu spraznjen in po tvoje dela alternator 100%.......potem v primeru 80-85Ah vleče zgolj C/10....torej 8,5A....mala malca.....ok so še drugi porabniki like ABS.....4x 55W sprednje luči (dolge plus kratke H7) ...pa zadi par 10W pa radio nekaj W....se nabere

Ampak ok si šel po kruh da se nafila accu ne pa na avtomiting da boš nabijal 500W woofer v gepeku

b) alternator je za filanje acuja ne pa zato da od njega komponente dobivajo glavnino toka.....v 3/4 primerih mora accu zadostit električnim potrebam avta
 
I

Izbrisan uporabnik 474

1.) Ni problem v alternatorju, problem je v diodni plošči, ki se začne pregrevat, če je dalj časa na polno obremenjena.
2.) E, vidiš, narobe. Alternator je zato, da zadosti potrebam avtomobila, ne pa da fila accu. Accu je v bistvu samo za vžig avtomobila.

Jz ne komentiram v gurmanskem oddelku, ker nimam pojma.
Ne komentiram pri telefoniji, ker nimam pojma.
Ne komentiram pri politiki, zavarovalništvu... ker nimam pojma.

Dobro bi blo, da se ne bi delal pametnega v takšni temi, ker nimaš pojma...

LP
Gargy
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
smile-1.gif
mogoče res nisem tak h4Xor kot sta vi2 z crashburntom.....ampak me šravfanje zato tolk bolj zanima

Še vedno me malo muči tale tvoja 2ga točka......

A zato pol men radio na AC k grem 130km/h pa se mašina vrti z 3500 obrati radio dela bl naglas....kukr pa ko sem v prometni konici pod štangasom....jst sm pa skos mislu da so krive okoliške stavbe....

Pa tud ABS se mi je takrat malo manj odziven zdel kot pa na AC
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Čaki mal.......alternator...bolj ko se vrti več je toka in večja napetost je (do neke meje)

Se prav da če je accu sam za vžgat avto.....za vs ostal tok pa skrbi alternator....

Potem bi pod štandgasom blo manj toka za porabnike.......na obratih pa več...

Pa Bog ne daj da bi se zašaltu
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Kaj pa dela regler?
A se ti malo norca delaš, pa provociraš?
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Aha, zdaj bi pa rad svojo nevednost in zaostalost na ta način prikril.

Ne bo ti uspelo !

LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Dobr kej je blo tud nevednosti....to sem priznal.....

Sem ravno hotel napisat da v vsaki šali je nekaj resnice....za alternatorje še sedaj ne verjamem da kar tako pregorijo....razen če je to bolj fail proizvajalca

Mam dovolj literature .......če se mi da celo prebrat da vas nadmudrim je pa drugo vprašanje
evil.gif
 

digg

Pripravnik
10. okt 2008
316
0
16
Evo, končno uspel zmeriti. Aku je zdaj stal od torka naprej.
Brez da bi verglal je kazal 12,8V med verglanjem pokazal najnižjo vrednost 10,6V.
To je to.
Komentarji?