Roba iz Lidla, Hoferja & Co.

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik forgot1 pravi:
Še vedno ne vem, kaj naj bi pomenilo "umazana".
Edini razlog za to, da je "umazana", je v tem, da se v avtu pridobiva na "umazan" način", saj delovanje motorja ne deluje prav blagodejno na okolje.

Cel kup motenj na napajanju elektricnih porabnikov (zaradi sveck, switching noise diod, neenakomerna poraba oziroma zaradi nje obcasni padci napetosti na napeljavi zaradi uporabe nizke napetosti, kar ima za nujno posledico velik tok, to pa visoke padce na vodnikih, ki niso superprevodni, plus cisto vse ostale motnje od zunaj, s tem da jih precej poberes se od sosednjih avtov v blizini, cetudi bi tvoj voz bil idealno urejen in npr. dizel), namesto da bi imel lepih "12V" enosmerne.

Nima nobene veze z okoljem.

Citat:
Sicer pa, brez skrbi, naprave montirane v vozilo so razvite tako, da brez težav prenesejo obremenitve pri delovanju.
Četudi so napajane z "umazano" elektriko.

To sem tudi jaz napisal. Dejstvo oatane, da je razvoj avtomobilske elektronike precej bolj neprijetna stvar kot razvoj elektronike za uporabno v stanovanju.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.957
-8.677
113

Na izhodu alternatorja
grims-1.gif
(ok, na sliki je 24V alternator)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik forgot1 pravi:
Sicer pa, brez skrbi, naprave montirane v vozilo so razvite tako, da brez težav prenesejo obremenitve pri delovanju.
Četudi so napajane z "umazano" elektriko.

LP

Sedaj sem pa zmeden
smile-1.gif


OK razumel bi edino če je pol odgovor da pač nekje v "sistemu" delajo šibke člene da lahko služijo na uporabnikih
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Po moje si se tukaj spustil v podrobnosti, ki pravzaprav so težava, vendar ne omembe vredna, vsaj za povprečnega uporabnika, pa tudi za serviserja ne. Je vse skupaj le dodelano do enega čisto sprejemljivega nivoja.

Res pa je , da imajo razvijalci opreme, pri tej današnji mikroelektroniki res težave pri razvijanju periferije.
Večino so jih rešili s pomočjo digitalizacije in tudi že uporabe optike.

Pri moči sami, pa fizika pač nardi svoje. Tukaj bo ostalo, kot je.
Je ni rešitve, ki bi odpravila stranske učinke, ko je treba ( po možnosti pri slabo spojenem kablu) spravit 150A na štarter .

Zato pa - dober accu in dober alternator, odpravita veliko slabe volje in nepotrebnih stroškov.

LP
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Bo sam povedal, kdo so stranke, ki jim crkujejo diode v alternatorjih.

Ne bi pa se čudil, če bi se med njimi spoznalo kar nekaj uporabnikov Alterja.

LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Mogoče ma ma same z 300-500W vooferji u gepeku...pa brez predakumulatorja
grin1.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.957
-8.677
113
Kakor sem uspel razbrati je tole izhod na neobremenjenem alternatorju po usmerjanju(bi rekel da je tudi brez priklopljenega akumulatorja). Za meritev je pa menda dovolj očitno, da ni narejena na hoferjevem multimetru za 6€
evil.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik forgot1 pravi:
Po moje si se tukaj spustil v podrobnosti, ki pravzaprav so težava, vendar ne omembe vredna, vsaj za povprečnega uporabnika, pa tudi za serviserja ne. Je vse skupaj le dodelano do enega čisto sprejemljivega nivoja.

Vprasal si, zakaj je elektrika v avtu "umazana", in to dvakrat. Tega, da je, sicer nisem napisal jaz, sem ti napisal razlago, za povrh ti je pa se jest5 prilepil oscilogram, ki sicer kaze samo majcken delcek problema. Najbrz nisi vprasal zato, ker ne bi hotel odgovora, ampak zato, da ga dobis ?
confused-1.gif


Hkrati je morda zanimivo se za koga, da si bo lazje predstavljal kaj vse se dogaja okrog njega, ko bo naslednjic klel proizvajalce in razvojnike
evil.gif
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Sem predvideval, da accu ni priključen.

Glede merilnika - je bil klasični osciloskop ali diagnostični aparat ?

LP
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Recimo komplet natičnih ključev (gedor). V tem cenovnem razredu gotovo brez konkurence, mislim da si jih lahko vsakdo privošči za domačo uporabo. Če jih ne bo pozgubil, garantiram, da mu bodo služili do smrti.

Sem preguglal boga in pol, pa pri nas nisem našel. Razen enega kompleta z manj ključi za podobno ceno.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik forgot1 pravi:
Sicer pa, brez skrbi, naprave montirane v vozilo so razvite tako, da brez težav prenesejo obremenitve pri delovanju.
Četudi so napajane z "umazano" elektriko.

LP

Sedaj sem pa zmeden
smile-1.gif


OK razumel bi edino če je pol odgovor da pač nekje v "sistemu" delajo šibke člene da lahko služijo na uporabnikih

Sicer ne vem, kje si pobral 2x na leto, ampak ok ... tebi podobno. Danes ne delam, sem pa slučajno šel mimo delavnice in poslikal tole spodaj. Corsa 1.7, letnik 2005.
grims-1.gif

1107347-13012011070.jpg
 

Priponke

  • 1107347-13012011070.jpg
    1107347-13012011070.jpg
    101,9 KB · Ogledi: 222

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Dobr vzrok
sprasujem se.gif


Zakaj je skurl? Dvomim da zgolj od filanja accuja......sej je zato alternator tam da nafila accu ne da se zakur
bonk.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Al pa sliko pobranih platin......uzad pa ne povem da se motor vrti 13.000 namest z 5500 obrati
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Zakaj je skurl? Dvomim da zgolj od filanja accuja......sej je zato alternator tam da nafila accu ne da se zakur
bonk.gif

Ti, ko boš mel 80 let in ti bo koleno nagajalo, boš tudi zdravnika vprašal: "Zakaj se je pa koleno obrabilo, sej je pa ja narejeno za hojo?!"?
hysterical-1.gif


Komentar je zelo enostaven - high quality from Hitachi, made in Poland for Opel.
grims-1.gif
Avto vozi ena čisto povprečna gospa, ima pa okrog 120.000 prevoženih km. Sicer klasična težava teh alternatorjev.

Jaz sem nekaj postov nazaj želel povedat, da se kaj takega lahko zgodi na čisto novem avtu, če uporabljaš tvojo tehniko polnjenja praznih baterij kar v avtu (štart na kable in potem - saj bo že alternator napolnil).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Zakaj je skurl? Dvomim da zgolj od filanja accuja......sej je zato alternator tam da nafila accu ne da se zakur
bonk.gif

Ti, ko boš mel 80 let in ti bo koleno nagajalo, boš tudi zdravnika vprašal: "Zakaj se je pa koleno obrabilo, sej je pa ja narejeno za hojo?!"?
hysterical-1.gif


Komentar je zelo enostaven - high quality from Hitachi, made in Poland for Opel.
grims-1.gif
Avto vozi ena čisto povprečna gospa, ima pa okrog 120.000 prevoženih km. Sicer klasična težava teh alternatorjev.

No no, torej je v ozadju šparanje proizvajalca na kvaliteti! Kar se kolena tiče se tej bolezni reče osteomilitis....slučajno vem ker mam sorodnika z umetnim kolkom...tko da slab primer
evil.gif

V glavnem stvari težko da gredo zarad stvari zarad katerih so v štartu narjene
wink-1.gif