Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Nisem še slišal da v Hoferju ali Lidlu nebi takoj vrnili denarja... Pa če si prvi ali zadnji.
Kar se tega tice, jih moram pa samo pohvalit ...
Sem pred novim letom v Celovcu v Hoferju kupil avtoradio z BT Medion (znižana cena, kar je ostalo od akcijske prodaje)... Ko sem ga doma priklopil, žal ni delal CD (ni hotel sploh povleči CDja)... Po novem letu posljem mail na Hofer Slovenija... ce lahko pri nas uveljavljam garancijo... pa so mi odgovorili, da bom moral to urejati v Avstriji, ker sem tam kupil... lahko pa se obrnem tudi na Medion Slovenija... in mi dajo stevilko. Poklicem Medion in se ni nihce oglasil... oz. samo odzivnik, da so trenutno vsi operaterji zasedeni in da naj pustim stevilko, da me poklicejo nazaj. Ker sem imel namen cez cas se enkrat klicat, nisem pustil stevilke... a so me cez kaksne cetrt urce oni poklicali. Prijazna zenska me vprasa v cem je problem... ji razlozim, da sem pac kupil v Hoferju v Celovcu ta pa ta avtoradio... pa pravi, da naj ji sporocim stevilko racuna... oznako radija... in bodo poslali kurirsko sluzbo, da zadevo prevzame in bom po isti poti tudi dobil vrnjeno. Ker zadev nisem imel pri sebi, sem rekel, da bom poklical kasneje, ko bom doma... Sem jo se vprasal, koliko casa to ponavadi traja, pa je rekla, da nekje tri do stiri tedne... Potem doma sem se odlocil, da zadevo vrnem v Celovec, kjer sem kupil, ker sem imel tako spet eno pot na sever ... pridem v stacuno, povem kaj in kako... mi da en obrazec za izpolnit, vprasa, ce bom vzel drugega... sem rekel, da ja... je sla pogledat v skladisce... a jih je zal zmanjkalo (verjetno sem jaz pred novim letom vzel zadnjega) ... In tako sem dobil povrnjeno celotno kupnino ... brez kakrsnegakoli dodatnega vprasanja... Niti ni pogledala v skatlo, ce je vse notri... Tako, da glede tega jih lahko samo pohvalim ...