Citat:
Uporabnik stieber pravi:
ksz...
žalostno je, da se proizvajalci ne morejo zmeniti niti glede vtiænic, kaj šele glede polnilnih postaj...
in nato naj bi se prevoz elektriciral?
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tale Volvo pa ima verjetno samo konektor notri polni pa ne, zato ker V60 hibrid ne omogoča DC polnjejna in zato ker je protokol za to da steče elektrika skriven in deluje samo s Teslo.
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Pri polnjenju 10A je največji problem zamik toka in napetosti, pri 10A ni moč 2300W ampak lahko samo 1500W
tudi števec pokaže samo 1500W in posledično počasno polnjenje, obremenjevanje omrežja s jalovo(neaktivno) energijo, izkoristek ni toliko manjši.
10A na 230V je lahko moč samo 1000W lahko pa celo več kot 2300W, npr 2500W
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Pri polnjenju 10A je največji problem zamik toka in napetosti, pri 10A ni moč 2300W ampak lahko samo 1500W
tudi števec pokaže samo 1500W in posledično počasno polnjenje, obremenjevanje omrežja s jalovo(neaktivno) energijo, izkoristek ni toliko manjši.
10A na 230V je lahko moč samo 1000W lahko pa celo več kot 2300W, npr 2500W
lahko podrobneje razložiš? Sploh del o 2500W
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Ko govorimo o napetosti 230V in tok 10A to sta efektivni (rms) vrednosti (koren povprečje kvadrata)
Če je tok sinusne oblike potem je moč P=U*I*cos(fi)
in moč je maksimalna 2300W pri toku 10A
Če je tok nesinusne oblike npr. sin(x)^3
je moč lahko tudi večja od 2300W
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Ko govorimo o napetosti 230V in tok 10A to sta efektivni (rms) vrednosti (koren povprečje kvadrata)
Če je tok sinusne oblike potem je moč P=U*I*cos(fi)
in moč je maksimalna 2300W pri toku 10A
Če je tok nesinusne oblike npr. sin(x)^3
je moč lahko tudi večja od 2300W
Oblika toka je že upoštevana v efektivni vrednosti.
delovna moč = Uef * Ief * Cos(fi)
Cos(fi) ne more biti večji od 1