Renault Zoe

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Moram priznati, da sem kar presenečen nad produkcijo in predvsem angleško izgovorjavo v tem prispevku (edino če to ni slovenec?), ker ponavadi smo zelo šlampasti kar se tiče angleškega jezika, tale tu pa govori zelo OK za moj okus.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
ksz...

žalostno je, da se proizvajalci ne morejo zmeniti niti glede vtiænic, kaj šele glede polnilnih postaj...
in nato naj bi se prevoz elektriciral?
bonk.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
ksz...

žalostno je, da se proizvajalci ne morejo zmeniti niti glede vtiænic, kaj šele glede polnilnih postaj...
in nato naj bi se prevoz elektriciral?
bonk.gif

Po nepreverjenih informacijah lahko po novem lastniki Volvo vozil polnijo na Tesla polnilnih postajah
grims-1.gif

2273619-Volvo-V60-hybrid-Tesla-Models-750x459.jpg
 

Priponke

  • 2273619-Volvo-V60-hybrid-Tesla-Models-750x459.jpg
    2273619-Volvo-V60-hybrid-Tesla-Models-750x459.jpg
    71,9 KB · Ogledi: 225

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Zakaj je tak problem naredit identičnega za vse, za rezervo pa paæ navaden kabel in vtiæ... :D paæ s počasnim polnjenjem

a to je sita fora k beta vs VHS pri videu?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Fora je v tem ker ustreznega standardnega priključka ni bilo, oz. se je Tesli zdel neprimeren za to kar rabijo oni (135 kW). Dodaten bonus je da Tesla lahko zaračuna uporabo pavšalno ob nakupu avta in se s tem ne obremenjuje nikoli več. Tudi z zasedenestjo ne bodo imeli tako hitro problemov, ker uporabljajo samo tisti, ki so to plačali.

Tale Volvo pa ima verjetno samo konektor notri polni pa ne, zato ker V60 hibrid ne omogoča DC polnjejna in zato ker je protokol za to da steče elektrika skriven in deluje samo s Teslo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tale Volvo pa ima verjetno samo konektor notri polni pa ne, zato ker V60 hibrid ne omogoča DC polnjejna in zato ker je protokol za to da steče elektrika skriven in deluje samo s Teslo.

Res je...namenoma sem najprej prilepil samo sliko,da vidim komentarje
cool-1.gif

Zgleda da je voznik Volva rabil parkirni prostor,pa se je še priklopil vmes. Polnjenje pa seveda ne deluje. Ali pa je celo res mislil,da ga bo lahko polnil na teslini polnilnici,če je priključek že fizično enak
evil.gif


http://insideevs.com/volvo-v60-plug-charging-tesla-supercharger/
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.611
713
113
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Pri polnjenju 10A je največji problem zamik toka in napetosti, pri 10A ni moč 2300W ampak lahko samo 1500W
tudi števec pokaže samo 1500W in posledično počasno polnjenje, obremenjevanje omrežja s jalovo(neaktivno) energijo, izkoristek ni toliko manjši.

10A na 230V je lahko moč samo 1000W lahko pa celo več kot 2300W, npr 2500W
confused-1.gif

lahko podrobneje razložiš? Sploh del o 2500W
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Pri polnjenju 10A je največji problem zamik toka in napetosti, pri 10A ni moč 2300W ampak lahko samo 1500W
tudi števec pokaže samo 1500W in posledično počasno polnjenje, obremenjevanje omrežja s jalovo(neaktivno) energijo, izkoristek ni toliko manjši.

10A na 230V je lahko moč samo 1000W lahko pa celo več kot 2300W, npr 2500W
confused-1.gif

lahko podrobneje razložiš? Sploh del o 2500W

Ko govorimo o napetosti 230V in tok 10A to sta efektivni (rms) vrednosti (koren povprečje kvadrata)

Če je tok sinusne oblike potem je moč P=U*I*cos(fi)
in moč je maksimalna 2300W pri toku 10A

Če je tok nesinusne oblike npr. sin(x)^3
je moč lahko tudi večja od 2300W
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.611
713
113
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Ko govorimo o napetosti 230V in tok 10A to sta efektivni (rms) vrednosti (koren povprečje kvadrata)

Če je tok sinusne oblike potem je moč P=U*I*cos(fi)
in moč je maksimalna 2300W pri toku 10A

Če je tok nesinusne oblike npr. sin(x)^3
je moč lahko tudi večja od 2300W

ne-ne-1.gif


Oblika toka je že upoštevana v efektivni vrednosti.

delovna moč = Uef * Ief * Cos(fi)

Cos(fi) ne more biti večji od 1
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Ko govorimo o napetosti 230V in tok 10A to sta efektivni (rms) vrednosti (koren povprečje kvadrata)

Če je tok sinusne oblike potem je moč P=U*I*cos(fi)
in moč je maksimalna 2300W pri toku 10A

Če je tok nesinusne oblike npr. sin(x)^3
je moč lahko tudi večja od 2300W

ne-ne-1.gif


Oblika toka je že upoštevana v efektivni vrednosti.

delovna moč = Uef * Ief * Cos(fi)

Cos(fi) ne more biti večji od 1

Tole kar si napisal velja za tok sinusne oblike,
če tok ni čisti sinus potem to ne velja
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.611
713
113
Seveda ne velja, a vseeno delovna moč ni višja, saj kadar imamo sinusno omrežno napetost in tok z višjimi harmoniki, k delovni moči prispeva samo tok prvga harmonika. Višji harmoniki povečujejo jalovo moč.
 

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
Ok, tole je moja zoja, ki jo imam že dva meseca...
2287977-ZOE1.jpg
 

Priponke

  • 2287977-ZOE1.jpg
    2287977-ZOE1.jpg
    129 KB · Ogledi: 301
Nazadnje urejeno:

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
Zakaj bi čakal R210, ki ne omogoča 43kW? Razlika med 22kW in 43kW je ogromna. Recimo, zadnjič sem šel preizkusit tisto hitro polnilno postajo pri Kristelni palači...


Če se mene vpraša, se je Renault odločil za svoj motor (Q210 ima Continetalovega), da še malce prišparajo in še več zaslužijo z že tako precenjenim avtom. Če lahko R240 ponudijo 500€ ceneje, koliko šele oni prišparajo, ker ne rabijo Continentalu plačevati za motor.
2288005-ZOE11.jpg
 

Priponke

  • 2288005-ZOE11.jpg
    2288005-ZOE11.jpg
    59,7 KB · Ogledi: 315
Nazadnje urejeno: