Renault Zoe

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Bom preizkusil ob prvi priliki, ker me zanima glasnost piskanja.... izkoristek je pa 70% pri 10A ja. Zato čakam na novi motor... Pričakujem med 80 in 90%, glede na to da obljubljajo 18% krajši čas polnjenja.

No, super, da bodo vsaj ob avtocestah 43kW. Jaz jih pač ne bom izkoristil, ampak tako ali tako nimam namena veliko polnit tam.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Bom preizkusil ob prvi priliki, ker me zanima glasnost piskanja.... izkoristek je pa 70% pri 10A ja. Zato čakam na novi motor... Pričakujem med 80 in 90%, glede na to da obljubljajo 18% krajši čas polnjenja.

No, super, da bodo vsaj ob avtocestah 43kW. Jaz jih pač ne bom izkoristil, ampak tako ali tako nimam namena veliko polnit tam.

Pri polnjenju 10A je največji problem zamik toka in napetosti, pri 10A ni moč 2300W ampak lahko samo 1500W
tudi števec pokaže samo 1500W in posledično počasno polnjenje, obremenjevanje omrežja s jalovo(neaktivno) energijo, izkoristek ni toliko manjši.

10A na 230V je lahko moč samo 1000W lahko pa celo več kot 2300W, npr 2500W


Domače polnjenje za vse avtomobile priporočan
1x16A(če imaš enofazni tok) ali 3x16A(trifazni tok)

10A se mi zdi prepočasi polnjenje, s 16A brez problema polniš skoraj v vsaki hiši,
ne glede na izkoritek se zmanjša čas polnjenja npr iz 16ur na 10ur

Zraven ZOE menda dobiš šuko kabel 10A(14A) ko ga vtakneš v navadno šuko polni 10A
ko ga priklopiš v neko posebno Legrand green-up vtičnico preklopi na 14A
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Po podatkih renaultove norveške strani naj bi imel hkrati z novim motorjem Zoe tudi zmogljivejšo baterijo:

http://www.renault.no/kampanjer/nye_ZOE

Mislim da je tistole s 23.3kWh napaka...., ker zraven vseeno oglašujejo 240km, to pa naj bi dosegli z izkoristkom motorja, ne večjo baterijo... Pa tudi na ostalih straneh je podatek 22kWh.

Akumulator ZOE naj bi imel 26kWh, pri starejšim motorjem 22kWh uporabne energije
pri novem motorju 23.3kWh energije
 

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Citat:
Uporabnik N75 pravi:

Zraven ZOE menda dobiš šuko kabel 10A(14A) ko ga vtakneš v navadno šuko polni 10A
ko ga priklopiš v neko posebno Legrand green-up vtičnico preklopi na 14A

Zanimivo. Sem se tudi spraševal kaj je smisel tiste vtičnice. Zaračunajo pa zanjo mislim da 250€!
 

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Nisem 100%. Ko sem spraševal prodajalca sem imel 1001 vprašanje, in tudi odgovori niso bili vsi čist prepričljivi
smile-1.gif
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Žena ga je dobila za 2 dni na test, luštkan avto. Je pa bil problem recimo, ker v Kamniku zgleda dela samo eno polnilno mesto, vsaj na Zoe je delalo samo eno, in tega več ali manj skoz zaseda en varnostnik s svojim avtom. Na netu status polnilnih mest ne dela, potem pa hodiš gledat, če je že prosto. Tudi pred službo vidim, da je polnilno mesto celo službo zasedeno z istima avtoma, pa verjetno sta prej nafilana kot v 8 urah?

Kar me je presenetilo, prvi el avto, ki sem ga vozil, kako lepo zavira z mašino ko spustiš gas (polni baterijo), kar bi me celo prepričalo da bi imel avtomatika.

V Kamniku mi je na Amperi vedno polnilo na obeh polnilnih postajah. Možno, da je Zoe pretirano zbirčna žvalca ali pa je v vmesnem času nehala delati. Če ne dela, najbolje, da pokličeš na Elektro Ljubljana eno punco, ki ji je ime Urška (priimek sem pozabil, naj me kdo dopolni ki ve) in da se to uredi.

Katero polnilno mesto pred tvojo službo pa je to? Lokacija? Avtombila, ki stalno zasedata? Prosim, da za njiju natisneš A4 format list in na njiju napišeš, da morata po končanem polnjenju avto umakniti, če ne naslednjič pokličeš redarsko službo. Namreč, tam se lahko parkira le za čas polnjenja. Ko je avto poln, ga je potrebno umakniti.

Enkrat, kot voziš EV in avtomatik način vožnje, je to tako dobra izkušnja, da nočeš iti več nazaj.
zmaga.gif

Ce ma varnostnik kitajsko EV iz avto neta potem tisto nima vec kot 1 fazo in se fila cel dan.

Tako je stemi polnilnimi mesti ja, tistih par ki imajo EV to lahko se neki casa izkoriscajo za brezplacen park sam k se bodo pa ta vozila razsirila potem bo pa sroje
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne bo, ravno to bo uredilo zadeve.

Prav je, da se začne zaračunavati, ker potem ne bodo ta parkirna mesta postala privat parkir platzi za ljudi, ki avto tam parkirajo za čas službe in bodo postala dejansko le to, da boš z njimi napolnil za pot do doma in potem odstopil mesto drugemu. Cena mora biti temu primerno višja od polnjenja doma.

O sistemu polnjenja smo tukaj že govorili in ta ne bi štel le porabljene kWh, ampak tudi čas, ko je vozilo parkirano. Čas parkiranja na takem polnilnem mestu mora biti višja od sosednjega komercialnega parkirnega mesta.

Poleg tega bo zaračunavanje prinesel lastniku polnilne postaje nek dohodek in bo posledično večja želja po postavitvi novih polnilnih postaj.
Poglej si, koliko tega je že po ZDA: http://www.plugshare.com/
 
Nazadnje urejeno:

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Jaz pa mislim da je še precej prezgodaj da bi začeli z zaračunavanjem. Seveda, eventuelno ja, tako kot pravi AndY1, ampak šele ko bo brezplačna uporaba naredila svoj del kampanje... To bi pa rekel v Sloveniji v kakšnih dveh letih....
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Javne brezplačne polnilne postaje po Ljubljani so v času službe vse zasedene z EV-ji, ki so že zdavnaj napolnjeni ali pa z Modeli S, za katere bi težko rekel, da potrebujejo elektriko z dosegom, ki ga imajo, ampak so tam zaradi samopromocije. Drugače bi bilo, ko bi lastniki takih EV-jev avto prestavili drugam po končanem polnjenju, tako pa polnilne postaje uporabljajo za brezplačna in zagarantirana parkirna mesta.

Tako, da nekdo drug, ki ne pride tja pred njimi, do konca službe ne bo prišel do polnilnega mesta, tako da so te polnilne postaje in parkirna mesta 'sprivatizirana' s strani teh uporabnikov in na splošno posledično skoraj neuporabna.
 
Nazadnje urejeno:

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Hja, to pa čist verjamem da se dogaja.... Ampak to je problem določenih mest, ki bodo vedno bolj zasedena kot druga.

Na takih, oziroma kar na vseh hitrih bi pa moral uvest 2h maximum...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Jaz pa mislim da je še precej prezgodaj da bi začeli z zaračunavanjem. Seveda, eventuelno ja, tako kot pravi AndY1, ampak šele ko bo brezplačna uporaba naredila svoj del kampanje... To bi pa rekel v Sloveniji v kakšnih dveh letih....
Nič ni prezgodaj. Zračunavanje dvojne parkirnine, ko je avto enkrat napolnjen, lahko začnemo kar takoj, ne bo nič škodtilo razvoju elektromobilnosti.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Nič ni prezgodaj. Zračunavanje dvojne parkirnine, ko je avto enkrat napolnjen, lahko začnemo kar takoj, ne bo nič škodtilo razvoju elektromobilnosti.

zmaga.gif


Treba bo rešiti samo še ta problem,kako v praksi ugotavljati,kdaj je avto napolnjen. Recimo da nekdo namenoma priklopi švoh kabel,preko katerega se avto polni 12 ur namesto 3 ure. Če lastniki Tesle izkoriščajo sistem tako,da puščajo avto na polnilni postaji cel dan,kljub temu da tiste elektrike večinoma sploh ne rabijo (gre se jim seveda za zastonj parking),potem sem siguren,da bo večina izkoriščala tudi zgoraj opisano ("prilagodili" se bodo tako,da se bo avto polnil pol dneva...)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Rešitev je ta, da je parkirnina (poleg plačila po porabljeni el. energiji) na takem parkirnem mestu že v osnovi višja od navadne, komercialne parkirnine. Tako bodo tam polnili res le tisti, ki polnjenje res potrebujejo in za čas, ko ga potrebujejo, napolnijo najhitreje, kar se da.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
To je pa spet slaba ideja. Ker nekoga kaznovat še s parkirnino samo zato, ker ima prazno baterijo, ni OK. Še več: to je polnilno mesto, ne parkirno mesto, torej parkirnine sploh ne sme biti. Lhako je le zaračunavanje parkiranja brez polnjenja.
Shark: ta je pa težka. Tudi Tesla je lahko prazna in se ima pravico polnit. Edina logična varianta je omejit polnjenje na recimo 4 ure, pa še to je jeba. Z enim e-Golfom v 4 urah ne napolniš prav veliko, dokler ne bo CCS polnilnic.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Jaz sem da se plačuje po času in energiji, npr. maksimalna cena

1EUR/uro + 0.20EUR/kWh

še enostaven način se določi,
enostaven način plačevanja je pa težje izvedljivo

Kakšen je najprimernejši način plačevanja ?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je pa spet slaba ideja. Ker nekoga kaznovat še s parkirnino samo zato, ker ima prazno baterijo, ni OK. Še več: to je polnilno mesto, ne parkirno mesto, torej parkirnine sploh ne sme biti. Lhako je le zaračunavanje parkiranja brez polnjenja.
Shark: ta je pa težka. Tudi Tesla je lahko prazna in se ima pravico polnit. Edina logična varianta je omejit polnjenje na recimo 4 ure, pa še to je jeba. Z enim e-Golfom v 4 urah ne napolniš prav veliko, dokler ne bo CCS polnilnic.

Sej ne kaznuješ. Plačuješ privilegij polnjenja na javni polnilni postaji.

Kako boš drugače nekoga vzpodbudil, da avto čim prej napolni, kolikor potrebuje in ga umakne? Če bo polnilna postaja gledala na podatek o tem, ali je avto že napolnjen ali ne, lahko uporabnik EV-ja preprosto omeji moč polnjenja in se mu bo avto polnil 8 ur, namesto npr. 4 ure, če bi polnil s polno močjo, pa postaja tega nikoli ne bo vedela.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je pa spet slaba ideja. Ker nekoga kaznovat še s parkirnino samo zato, ker ima prazno baterijo, ni OK. Še več: to je polnilno mesto, ne parkirno mesto , torej parkirnine sploh ne sme biti. Lhako je le zaračunavanje parkiranja brez polnjenja.
Shark: ta je pa težka. Tudi Tesla je lahko prazna in se ima pravico polnit . Edina logična varianta je omejit polnjenje na recimo 4 ure, pa še to je jeba. Z enim e-Golfom v 4 urah ne napolniš prav veliko, dokler ne bo CCS polnilnic.

" to je polnilno mesto,ne parkirno mesto "....že že,ampak ljudje ga zaradi luknje v zakonu uporabljajo kot parkirno mesto!!
Ne razumem te...a bi ti rad rešil problem,ali se pogovarjamo o človekovih pravicah,in o tem kaj bi bilo lepo in fer?
evil.gif

Ker to kar si napisal,deluje kot da zagovarjaš lastnike Tesle,da lahko cel dan visijo na brezplačnih parkingih,ker "imajo pravico da se polnijo" (čeprav v resnici v 90% primerov ne rabijo tiste elektrike,ampak izključno parkplac). Ker kdo jim pa trenutno kaj more? Še mestni redarji so popolnoma nemočni,ker javne polnilnice ne spadajo pod njihovo pristojnost,in lahko "polniš" tam avto 3 dni skupaj!

Edina prava in logična rešitev je taka,kot je rekel Andy: zaračunavanje višje - naprimer dvojne - parkirnine,plus polnjenje (ali polnjenje že v urni postavki parkinga,recimo,kar sicer tukaj nima veze,ker to so potem že detajli),ker samo s tem boš stimuliral (ali prisilil,kakor vzameš) ljudi,da sva avto polnijo samo takrat,ko je to res potrebno,ne pa zasedajo parkirnega prostora!
Bi bilo zanimivo videti,kako hitro bi umikali Tesle s teh parkingov,oz.grem stavit da jih v večini primerov sploh nebi parkirali tam!
 

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Potem pa 3€/uro, za 22kW polnilnice.... Če ti uspe pobrat 22kWh, je to fer cena, drugače je pa to tvoj problem...
smile-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Jaz bi rekel,da bo itak situacija na trgu (število EV,število polnilnih mest...) naredila svoje,sčasoma se bo ustvaril nek sistem,da bo za vse ok.
Dokler pa je majhno število zastonj polnilnih mest z zastonj elektriko,kjer nekdo lahko "polni" svoj avto cel dan brez posledic....hkrati pa vsak dan več EV na cesti,je samo še vprašanje časa,kdaj se bo tak sistem sesul
smirk-1.gif

(treba upoštevat,da je delež EV pri nas trenutno skoraj zanemarljiv,pa so že težave,kaj šele bo v naslednjih letih,če bi obveljal današnji brezplačni sistem...?)