Renault Zoe

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
To da je Siolov članek katastrofa se verjetno že od vsega začetka strinjava
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
To da je Siolov članek katastrofa se verjetno že od vsega začetka strinjava
wink-1.gif

Vprašanje,koliko % tega članka je sploh Siolovega!? Opomba pod naslovom ti pove vse...
( Avtor: Vsebino omogoča: Renault-Nissan Slovenija )
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Prednosti najema baterije:

Z najemom baterije ste brez skrbi. Ko kapaciteta baterije pade pod 75 % izhodiščne polnilne zmogljivost, vam jo Renault
pooblaščeni serviser Z.E. zamenja brezplačno.
V primeru da se na trgu pojavi nova, zmogljivejša baterija, vašo baterijo zamenjamo (po izteku najemnega obdobja,
sklenete novo najemno pogodbo za novo boljšo baterijo).
Ko baterija ni več uporabna, jo podjetje Renault reciklira.
Osnovna cena vozila je zaradi možnosti najema baterije nižja, strošek pa je razdeljen na mesečne obroke skozi celotno
življenjsko dobo vozila.

copy/paste iz cenika za zoe.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Me zanima na koliko let je tisti lizing, ki je v TV reklami za Zoe, ko piše 199 eur na mesec?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prednost 5 letne garancije pri konkurenci:
- Z garancijo na baterije ste brez skrbi. Ko kapaciteta baterije pade pod 75 % izhodiščne polnilne zmogljivost, vam jo XY
pooblaščeni serviser zamenja brezplačno.
- V primeru da se na trgu pojavi nova, zmogljivejša baterija, prodajte svoj avto za pošteno ceno in poleg nove baterije dobite še nov avto.
- Osnovna cena vozila je vozila je dražja ampak za to obstajajo krediti, ki ti omogočijo da je strošek za dobo 5 let popolnoma enak kot z najemom baterije

Sem mnenja, da je ta strah pred baterijo pretiran, problem vseh maloserijskih vozil je, da je vsaka malenkost ki se ti pokvari prekleto draga, ker na odpadu ne boš nič dobil in ker ni več dobaviteljev rezervnih delov, na voljo samo drag orginal. Potem te že ena banalna stvar lahko stane tisoč €.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Zato tako veselo delajo EV avte "novih serij", namesto da bi kar trenutne modele samo predelali v EV? Recimo, namesto da naredi renault EV cliota, gredo delat nek Zoe?

Čeprav pri golfu tega problema ne bi smelo biti? z rezervnimi deli?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Saj niso problem samo karoserijski rezervni deli, problem je drobovje, ki ga sestavlja še kaj drugega kot baterija.

Nekaj delov na pamet, ki so v EV, PHEV, HEV in jih ni v klasičnih vozilih:
- električni kompresor klime, ponavadi s posebnim oljem
- električna vodna pumpa, pri (P)HEV sta ponavadi dve
- električni booster servo zavor
- inverter (baterija -> elektromotor) in DC-DC konverter na 12V
- polnilec
- elektromotor in pogonski prenos

Vsak takle posamezen sklop bo izven garancije več kot 1k €. Ko se takega pogonskega sklopa proda po miljon kosov, se pa take stvari, ki crknejo redko dobi na odpadu, take ki pa crknejo bolj pogosto so pa že zelo zanimivi za proizvajalce rezervnih delov.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Elektromotor sploh lahko crkne, niso še bolj zanesljivi kot ICE?

Razen, če se bodo namerno izdelovali slabše dele, kar v času ne-konkurence prestavlja dokaj realno možnost.

To potem samo še bolj negativno govori o EV vozilih, niti rabljenega se ne bo splačalo kupiti, kaj šele novega.

Trnova pot bo EV industrije...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
No, no ustavi konje, vse dele ki sem jih zgoraj napisal razen polnilca ima Prius že od leta 2004, pa se ga drži status zanesljivega vozila, ampak to še ne pomeni da je buletproof.

V plus EV je tudi dejstvo da si proizvajalci verjetno nočejo negativne reklame in bodo marsikaj poskušali ugodno rešiti tudi izven garancije, dokler jim je pač v interesu da se EVji prodajajo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Elektromotor sploh lahko crkne, niso še bolj zanesljivi kot ICE?

So,ampak ravno zaradi tega je zgodba zanimiva,ker podobne štose se gredo tudi proizvajalci pralnih strojev...10 let imaš garancije samo na motor,ki itak nikoli ne crkne,ampak problem je,da crkne npr.regulator,ki je dražji kot sam motor (in na regulator nimaš 10 letne garancije!).
Upam da sicer ne bo tako,a skoraj sem prepričan,da bodo tudi EV-je počasi namenoma začeli delati tako,da bo nekaj crknilo po izteku garancije,sicer poprodajni oddelki ne bodo nič služili
tongue-1.gif

Vsi izdelki gredo pač v to smer,ne smejo biti preveč kvalitetni,tudi če bi lahko bili...ljudi je treba prisilit,da na vsake par let kupijo nov pralni stroj ali avto...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zato tako veselo delajo EV avte "novih serij", namesto da bi kar trenutne modele samo predelali v EV? Recimo, namesto da naredi renault EV cliota, gredo delat nek Zoe?

Čeprav pri golfu tega problema ne bi smelo biti? z rezervnimi deli?

To sta pač dve filozofiji. ALi avto posebej narejen kot EV, (kar pomeni lažji, z boljšim izkoristkom ipd) ali pa EV različica klasike, kar pomeni cenejše vzdrževanje in več servisov ...

Itak pa gresta ena proti drugi: vse več novih avtov je že v osnovi narejenih tako, da so EV ready, recimo temu ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
,sicer poprodajni oddelki ne bodo nič služili
tongue-1.gif

Vsi izdelki gredo pač v to smer,ne smejo biti preveč kvalitetni,tudi če bi lahko bili...ljudi je treba prisilit,da na vsake par let kupijo nov pralni stroj ali avto...

No tu jaz vidim ogromno prednost v najemu baterij. Tako za potrošnika (ima vedno na voljo "novo baterijo"), kot tudi za proizvajalca (stalen dotok denarja in ne samo iz naslova servisov). Torej z najemom baterij se potrošnik direktno prisesa na proizvajalca, kar je super za slednjega. Ne pa da se prisesa na državo (goriva), proizvajalec pa ima edino korist preko servisa in popravil.

Ne razumem pa, zakaj so vseeno avtomobili in najem potem tako prekleto dragi. 15.000 eur plus 80 eur vsak mesec je za mene še vedno nevzdržen ekonomski model, torej mene, kot potrošnika (konkretno Zoe ali pa Leaf, drugo bi bilo če bi za tak denar dobil kak voz in lahko dnevno delal ~300km). Pa dvomim da so baterije tako drage, da njihova nabavna vrednost ne omogoči nižje cene, še vsak izdelek, do zdaj, se je izjemno pocenil z masovno proizvodnjo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Mene moti predvsem to vrtenje okrog baterije, ko je avto star 5 let je star 5 let baterija ga ne bo kar čudežno pomladila v nov avto, ta najem baterije je cenovno postavljen tako kot da je PRIČAKOVANA doba baterije 5 let in nič več, kar je skregano z relanostjo in ekologijo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

No tu jaz vidim ogromno prednost v najemu baterij. Tako za potrošnika (ima vedno na voljo "novo baterijo"), kot tudi za proizvajalca (stalen dotok denarja in ne samo iz naslova servisov). Torej z najemom baterij se potrošnik direktno prisesa na proizvajalca, kar je super za slednjega.


Zakaj je treba kupce prisiliti v mesečno plačevanje nekega najema baterije,če bi pa stvar lahko rešili tako,da bi kupcem ponudili novo baterijo po neki konkurenčni ceni? Cena baterij bo itak vsako leto šla samo še navzdol,tako da renaultov sistem najema kmalu ne bo imel nobene ekonomske logike več.
Trenutno jih rešuje izključno samo to,da na trgu nimajo nobene prave konkurence,zato se lahko zajebavajo s tem najemom...ko bo prišla konkurenca po primernih cenah brez najema baterij (naprimer VW Polo EV,Ford Fiesta EV,Opel Corsa EV,itd...),bodo morali nehati s tem,ali pa ceno avtomobila konkretno spustiti...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Res je, pač najem za nekoga ki išče "kredit" ali nakup v celoti, za nekoga ki ga kredit ne zanima.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Meni je Zoe na nivoju cliota in temu primerna bi morala biti cena, tako kot je recimo ampera na nivoju astre, pa ima vseeno uhaha višjo ceno. Pač narediš računico, kateri ICE avto je primerljiv in daš na mizo stroške, gorivo, štrom...potegneš črto in vidiš kaj se bolj splača. Ampak pri nobenem se EV ne bo bolj splačal, ko se primerja s primerljivim avtom.

Drugo pa je recimo Outlander PHEV, ki pride enako kot dizel ICE, tu pa se brez primerjavo lahko komot reče, da se PHEV bolj splača, brez debate (edino če pač nekdo rabi 7 sedežev, ki jih PHEV ne omogoča, ICE dizel pa)

pa preberi to :D Celo polnilni kabl ti dajo polek!!!!ahahahah

Vozilo ima poleg bogatega serijskega paketa opreme INTENS še dodatno:
- Kovinska barva - posebna bela perla
- Platišča iz lahke litine 17"Tech Run Diamond
- Polnilni kabel za domačo uporabo navadna vtičnica in nadometna vtičnica - - - SI
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
ZOE, OD 199 €/MESEC*

*Izračun je narejen na dan 13.04.2015 za Zoe Life in je sestavljen iz obroka za najem baterije v višini 79,00€ mesečno ter obroka za financiranje vozila v višini 120,39 €. Maloprodajna cena z že upoštevanim popustom, subvencijo in DDV, znaša 15.490,00 €. Znesek subvencije pokriva stranka sama in ga dobi povrnjenega naknadno. Informativni izračun za skupni znesek kredita v višini 8.640,00€ je narejen za dobo odplačila 96 mesecev in upošteva nespremenljivo obrestno mero 7,60 % in polog v višini 6.850,00€. EOM = 10,61% in se lahko spremeni, če se spremeni katerikoli element v izračunu. Skupni znesek, ki ga mora odplačati kreditojemalec, znaša 12.297,71€, od tega znašata zavarovalna premija 567,47 € in strošek odobritve kredita 172,80 €. Kreditojemalec vrne kredit v 96 mesečnih obrokih v višini 120,39 €. V mesečni obrok je vključeno zavarovanje za brezposelnost, nezgodno smrt in nezgodno invalidnost. V primeru, da znesek financiranja presega 3.000 € in je obdobje daljše od 12 mesecev je v financiranje vključeno tudi brezplačno podaljšano jamstvo. Mesečna najemnina za baterijo, ki znaša 79,00 €, upošteva dobo odplačila 36 mesecev in 12.500 prevoženih kilometrov.