Renault Zoe

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
A, je šlo mimo mene. Verjetno zaradi tega, ker so napovedovali, da ne bodo štartali, dokler subvencije ne pridejo.

So imeli tudi kakšen tak event, kot VW?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Lepo. So cca. 1kEUR cenejši kot npr. v Avstriji.

Jo boš kupil?
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Zakaj ugibanje če ti vse piše:
"Aktionspreis inkl. NoVA, USt., Bonus und Händlerbeteiligung, zzgl. Auslieferungspauschale von 200,- € netto und exkl. Batteriemiete. Alle Inhalte gelten für Konsumenten bei Kauf bis 30.04.2015"

Torej subvencije ni v tej ceni.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Torej, imajo Zoe za slabih 18kEUR brez subvencije? Potem se splača Zoe uvoziti, ampak, kako je potem z najemom baterije...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Točno tako, brez subvencije stane slabih 18k EUR. Če se ne motim, akcija traja že od 01.03. dalje (do 30.04.). Edino kar ni všteto je priprava vozila (200 EUR), vse piše v drobnem tisku.

Kot je pri renaultu v navadi, redni cenik (to si ti prilepil) nima veze z relanostjo.
grin1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kako pa je z najemom baterije v tem primeru? Lahko slovenski državljan najame baterijo v Avstriji? Hmmm.

Ker, če ga uvoziš za 18kEUR - 5kEUR naše subvencije = 13kEUR + najem baterije. Zelo ugodno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
A, je šlo mimo mene. Verjetno zaradi tega, ker so napovedovali, da ne bodo štartali, dokler subvencije ne pridejo.

So imeli tudi kakšen tak event, kot VW?

Novinarsko? Ja, smo ne v Lj. V Bohinjski bistrici.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Mene moti,da skoraj v vsakem članku poudarjajo,da je "idealen za Slovenijo"
bonk.gif

Ne vem kaj ima velikost neke države veze z uporabnostjo določenega avtomobila? In zakaj bi bil tak avto bolj "idealen" za Slovenca kot pa za Francoza ali Nemca? (a ker živita v večji državi? Neumnost!). Precej bolj logično bi bilo,če bi poudarjali,da je avto idealen za mestne in obmestne vožnje,ali kot drugi (oz.dodaten) avto pri hiši...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Idealno za slovenijo je, ker smo slovenci zapečkarji, razen zadnja leta, ko je pač kriza prisilila marsikoga da je postal "migrantski delavec". Drugače pa smo zelo navajeni tega, da je šiht tik zraven doma in tu je prednost EVjev.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Hm?

Citat:
S povprečno porabo 17 kilovatnih ur na sto kilometrov bo voznik za električno energijo plačal manj kot skrajno dostopne tri evre, lastniki podobno zmogljivih varčnih dizlov pa bi morali za enako dolgo pot odšteti okoli sedem evrov in pol. Razlika postane še očitnejša ob pogledu na letnih prihranek, okoli 1.250 evrov.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Cena najema baterije je odvisna od števila prevoženih km na letni ravni. In najem niti ni tako slaba zamisel kajti odpadejo vsi stroški, ki bi nastali ob morebitni okvari ali kaki drugi napaki na bateriji. Cena baterije namreč kar hitro lahko presega vrednost rabljenega vozila. Velik plus je tudi to, da je nabavna cena avta pri najemu baterije lahko nižja, kot pa če se prodaja električni avto in baterija skupaj in je baterija last kupca električnega avta. Primer C-zero in podobni, ki imajo ceno 30.000 eur in več. Zoe je s subvencijo pol cenejši pa še zgleda spodobno.

Sicer pa električni avtomobil ni za vsakega, ker je zadeva relativno nova in velika večina ljudi pričakuje, da se bo z nakupom električnega avtomobila vozila skoraj zastonj in polnila baterije vsakih 1000 km v 5 sekundah.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zato pa obstaja garancija na baterijo. Pri npr. Amperi je to 8 let oz. 160.000km. Pri najemu baterije pri Zoe placujes 80 Eur/ mesec za 12.500km/leto. Po prevozenih 160.000km je to cez 12.000 eur najemnine. Je baterija pri Zoe vredna 12.000 Eur?