Renault Zoe

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
pa ti veš, da % lestništva delnic lahko ne pomeni prav nič (ali zelo malo) pri odločanju? Pa kakšna je notranja zgradba upravljanja obeh firm in zveze?

Do zdaj sem živel v prepričanju, da "fully voting stock" pomeni, da ima lastnik pri upravljanju nekaj besede, ampak motiti se je pač človeško...

Dobro ti gre. Zdaj pa samo še razliko med "lahko ne pomeni" in "ne pomeni" zgruntaš, pa so zmagal.
nahrung002.gif
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.611
713
113
Citat:

Renault bo tudi v Sloveniji začel prodajati električna vozila

Renault s svojimi električnimi vozili prihaja tudi na slovenski trg. Ta je po študiji sodeč za električno mobilnost zelo primeren, dejanski začetek prodaje vozil pa je odvisen od potrditve eko subvencij za letošnje leto. V Renaultu po današnji predstavitvi v Bohinju računajo, da bo prodaja stekla z aprilom.

Ob začetku Renaultove električne mobilnosti v Sloveniji je generalni direktor Renault Nissan Adriatic Eric Bernard na današnji novinarski konferenci v Bohinjski Bistrici spomnil, da je Renault pred dve letoma v Evropi začel z akcijo električne mobilnosti. Sedaj se ta akcija začenja tudi v Sloveniji, ki naj bi bila idealna država za tovrstno rešitev trajnostne mobilnosti.

Slovenija je po njegovih besedah prepoznana kot ena najbolj eko držav v Evropi in sedaj ima priložnost, da to tudi dokaže v realnosti. "Vemo, da celotna mreža še ni vzpostavljena, a smo se vseeno odločili, da bomo naredili prvi korak," je izpostavil Bernard in opozoril, da je v Sloveniji treba še veliko narediti tudi na pozitivni diskriminaciji za voznike električnih vozil.

Na tem področju Renault sodeluje s slovensko vlado, od katere pričakuje maksimalno podporo. V podjetju opozarjajo na premalo aktivno politiko subvencij za trajnostne rešitve na področju prometa. Za letošnje leto pa subvencije sploh še niso bile potrjene. V Renaultu računajo, da se bo to na Eko skladu zgodilo v četrtek in da bodo subvencije od začetka aprila ponovno na voljo.

Tedaj bo v Sloveniji stekla prodaja vozil Renaultove blagovne znamke Z.E. (Zero Emission oziroma nič emisij), katere vozila za pogon uporabljajo izključno električno energijo. Na voljo bodo štirikolesnik Twizy, Renaultov paradni konj med električni vozili ZOE in Kangoo Z.E., ki je namenjen poslovnim uporabnikom.



Upravljalec blagovnih znamk za električna vozila Anže Sernel je izpostavil, da tako kot na ostalih trgih tudi v Sloveniji uvajajo poslovni model z najemom akumulatorja, zaradi česar je cenovno električno vozilo za uporabnike bolj dostopno, njegova cena pa je ob državni subvenciji v višini 5000 evrov blizu dizelski izvedbi.

Osnovni model ZOE ob upoštevanju subvencije v lanski višini, ki naj bi ji bila podobna tudi letošnja, bo tako pri zaenkrat petih pooblaščenih prodajalcih v Sloveniji stal 15.490 evrov. Ob tem je potreben še najem baterije, ki mesečno za ta model stane 79 evrov.

Najem baterije omogoča uporabnikom, da bodo v prihodnje lahko uporabljali bolj vzdržljive in cenejše litij-žveplove baterije, ki so v fazi prototipne izdelave in naj bi bile na trgu čez nekaj let. Na ta način naj bi se močno povečal tudi doseg električnih vozil. Trenutno je namreč realni doseg vozila ZOE z enim polnjenjem okoli 150 kilometrov.

Vodja demonstracijskega projekta Željko Purgar je po opravljeni raziskavi prepričan, da je Slovenija pravo tržišče za električna vozila, saj več kot polovica aktivnega prebivalstva živi v eni občini, dela pa v drugi. Glede na način porabe bi bilo že sedaj mogoče približno petino voznega parka zamenjati z električnimi vozili.

Slovenija na področju prometa dosega 3,4-odstotni delež obnovljivih virov energije, doseganje zastavljenega desetodstotnega deleža do leta 2020 pa brez elektrifikacije mobilnosti ne bo mogoče, je opozoril Purgar. Direktor prodaje in marketinga Renaulta za celotno Evropo Denis Le Vot pa je izpostavil, da je pri prodoru električne mobilnosti treba najprej podreti psihološke ovire.
http://www.vecer.com/clanek/201503176103258
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Jeseni pride pa še Zoe z novim motorjem - z boljšim izkoristokom in posledično večjim dosegom, a nič več z možnostjo polnjenja na 43 kW ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tako je. 43kW polnjenje se bo zamenjalo z max polnjenjem do 22kW na račun, da bo pri nižjih hitrostih, enofaznega polnjenja, povečan izkoristek, da ne bo tak polom, kot je to sedaj.
Vsaj tako informacijo sem prebral.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako je. 43kW polnjenje se bo zamenjalo z max polnjenjem do 22kW na račun, da bo pri nižjih hitrostih, enofaznega polnjenja, povečan izkoristek, da ne bo tak polom, kot je to sedaj.
Vsaj tako informacijo sem prebral.

Točno - plus malo boljši izkoristek motorja pride zraven, in zato uredni doseg 240 km.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
A uradni SLO cenik velja kot pribit ali bo še kakšna akcija, ker glede na akcijske cene v AT smo za 2.6k dražji, kar je za našo "revno" deželo čudno.
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
A uradni SLO cenik velja kot pribit ali bo še kakšna akcija, ker glede na akcijske cene v AT smo za 2.6k dražji, kar je za našo "revno" deželo čudno.

Renaulta se običajno kupuje ko so akcije. Vprašanje pa, če bo to veljalo tudi za ZOEta.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Ja, to sem pozabil napisat.
Tako da bo izbira: manj dosega, 43 kW polnjenje in nekaj dražji, ali pa več doega in enkrat počasnejše polnjenje za manj denarja ... Hmmm ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, to sem pozabil napisat.
Tako da bo izbira: manj dosega, 43 kW polnjenje in nekaj dražji, ali pa več doega in enkrat počasnejše polnjenje + hitrejše enofazno polnjenje iz navadne gospodinjske vtičnice z manj izgubami za manj denarja ... Hmmm ...

Fixed
wink-1.gif


Potrebno bi bilo narediti real world test časa polnjenja med 43kW in 22kW Zoe. Zna biti, da bi bila razlika v času polnjenja iz prazne do polne le cca. 10 minut.

Namreč, 22kWh baterija ne zdrži dolgotrajnega 2C polnjenja (43kW) in bo moč polnjenja dokaj hitro začela upadati.

Za primer - polnjenje Modela S na SuperChargerju. Pri zgornjem bar-u se vidi moč polnjenja. Začne z 116kW. Pri 50% polnosti je moč polnjenja le še 75kW.

 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
nahrung002.gif

Res je, Ravno zato je zanimivo, da je novi cenejši. Prednost starega bi bila morda za koga, ki se več vozi na daljše poti in vmes hitro fila prazno baterijo ...
Bolj zanimivo bi bilo sprbat novega in straega, koliko je izgub pri enofaznem polnjenju ...