Renault Zoe

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ponovno sem dobil na email reklamo od Renault-a, kjer je povezava na njihov ZE vozni park:

http://ze.renault.si/

Tukaj ponovno piše, da je baterija le na mesečni najem.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-380
113
ravno dons sm lepil en kangooja ze. vidit je fina zadeva, men vsecna, samo premejhna.

drugo kar me pa moti, je pa ta najem baterije. kaj se to grejo? kdo to zahteva? komu se to placuje?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ti si videl ta kratkega Kangoo ZE-ja. Obstaja še Kangoo Maxi ZE v treh verzijah, ki je še daljši:





http://www.renault.co.uk/

Klikni na Renault ZE zavihek.

Najem baterije pa je, vsaj po moje, mimosun od Renault-a. Zahteva Renault in tudi plačuje se Renaultu.
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-380
113
ne ne, je bil Maxi. Uradno ga baje še ni tukaj...

A da je to Renaultova ideja, al kaj? Sm bil siguren, da je država zadaj, češ, da morjo dobit nekaj, če že tankamo ne...

Enkrat je bil en pr men, k je sam naredu električni avto... kupu je samo karoserijo od ene astre, in notr vse sam vgradil. Je reku da je strošek vsega okol 12-13k... avto ima pa dometa okol 200km... Drugač pa vse homologiran, registriran in vse...

Ta kangoo naj bi bil pa glih okol 13k... domet pa 100km...
pa 80€ mesečni najem baterije...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
80 eur/ mesec za 15.000km / leto. Za vec km na leto je najem baterije drazji.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Ja, kozlarija da ni večje ...
bonk.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Problem je,da (še) ni prave konkurence v tem razredu,kjer prodaja Renault (Zoe,Kangoo). BMW je predrag,VW ima EV Golfa,ki je predrag in prevelik,in Up-a,ki je manjši,ne obstaja pa še Polo EV,ki bi bil konkurenca. Citroen ponuja C-Zera,ki je še manjši od Up-a...tako da v razredu manjšega srednjega razreda (okoli 4 metre) žal zaenkrat na trgu sploh ni druge ponudbe (podobno je v razredu Kangoo-ja),zato jim očitno ta model z najemom baterije še uspeva...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
80 eur/ mesec za 15.000km / leto. Za vec km na leto je najem baterije drazji.

Če se malce preračuna tole v dizelski ICE. Za 80 eur mesečno se z dizlom naredi cca 1100km, oz 55km na delovni dan. Oz 13.200 letno.

Če bi torej delal točno 15.000km letno bi se bolj splačal tale EV, od dizla, gledano iz vidika energentov, drugo pa so servisi, ipd.

Škoda da ni opcije za manj km, recimo 5000 ali 10000 letno, v tem primeru bi, ob isti MPC, prišel ta avtek zelo prav kot 2. ali 3. voz.

PS, a ve kdo kaj se je zgodilo s renault fluence ze? Ko se je začel prodajat je nudil ogromno...zdaj pa ne vidim več da je v prodaji, edino če pač ni v prodaji pri nas, drugje pa?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Problem je,da (še) ni prave konkurence v tem razredu,kjer prodaja Renault (Zoe,Kangoo). BMW je predrag,VW ima EV Golfa,ki je predrag in prevelik,in Up-a,ki je manjši,ne obstaja pa še Polo EV,ki bi bil konkurenca. Citroen ponuja C-Zera,ki je še manjši od Up-a...tako da v razredu manjšega srednjega razreda (okoli 4 metre) žal zaenkrat na trgu sploh ni druge ponudbe (podobno je v razredu Kangoo-ja),zato jim očitno ta model z najemom baterije še uspeva...

Konkurenca Kangoo-ju je Nissan e-NV200: http://www.env200.com/



Menda ga že imajo pri AvantCar-u in pravijo, da je boljši od Kangoo-ja ZE.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Jap,točno,na NV200 sem pozabil. Koliko je razlika v ceni med Kangoojem (najem baterij) in NV200? Sicer pa,škoda da ne naredijo podobnega vozila s podaljševalnikom dosega...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Pri kolikšni obrabi baterij, pa ti zamjajo baterije za nove, pri Zoe?

Ker potem ta varianta ni tako slaba, najema, v eni drugi temi je bilo govora o tem, da se bi naj baterija napolnila do max 85 in spraznila do najmanj 20%, ker bi s tem podaljšal življenjsko dobo. ampak če imaš baterije v najemu in ti pri xy% zamenjajo za nove, se s tem nima smisla ukvarjat in lahko vedno do max izkoristiš?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.528
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nissan ni renojev. In ne, nima najema (kjer se prodaja).

Prav veliko ni treba googlat, da ugotoviš, da nissan pravzaprav je renojev. 43,4% renojevega lastništva v nissanu in 15% nissanovega v renoju je ravno dovolj, da je reno gospodar.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pri kolikšni obrabi baterij, pa ti zamjajo baterije za nove, pri Zoe?

Ker potem ta varianta ni tako slaba, najema, v eni drugi temi je bilo govora o tem, da se bi naj baterija napolnila do max 85 in spraznila do najmanj 20%, ker bi s tem podaljšal življenjsko dobo. ampak če imaš baterije v najemu in ti pri xy% zamenjajo za nove, se s tem nima smisla ukvarjat in lahko vedno do max izkoristiš?

Vidim da ne razumeš.
grin1.gif

Ti se nič ne ukvarjaš s tem koliko se baterija prazni, takšne so tovarniške nastavitve. Bateterije ne moreš napolniti več ali izprazniti bolj kot je tovarniško nastavljeno, razumeš? Recimo pri Amperi ti pri 20% kaže da je prazna, te "rezerve" ti ne moreš porabiti.
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Aha, mučke torej
wink-1.gif


Še nekaj bo zanimivo čez čas...glede na to, da so baterije v najemu, torej last tovarne in jih tovarna zamenja, ko so fuč, lahko Zoe brez problema kupiš rabljenega tudi s 100.000km ali več..ker če bodo baterije fuč boš itak dobil nove, najem je, koliko vem, "life time" ?

Torej čez kako leto, dve, bodo te gajbice zelo zelo zanimive, edino če bodo držale ceno, ampak glede na to, da se relativno dobro opremljeno, rabljeno z 20.000km, Zoe, že zdaj dobi za dobre 15.000€....je prihodnost dokaj svetla
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Ok, mogoče butasto vprašanje...ampak a se, ob uvozu iz tujine, za pure EV vozila, sploh plača DMV? oz kakšne stroške ima nekdo, ki uvozi pure EV?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Rofl jaka logika tega davka potem, če je vezan na co2 potem naj bo za pure EV 0,0%