Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pol je pa treba zgruntat polnjenje (da lahko štartamo z istega mesta s polnimi in jih na istem napolnimo na koncu) - pri avth, ki imajo Chademo, 22kW AC, 3,5 kW AC... Kaj pa, če bo takrat recimo eGolf imal CCS priključek, v SLO pa ne bo polnilnice?
Tukaj vam lahko, kot društvo, sigurno lahko nekako pomagamo pri izvedbi. Npr, člani društva so tudi Pečjakov fantje iz ekipe Metrona, ki so sproducirali adapter, ki ga daš v tri fazno Mennekes polnilno postajo, iz njega pa dobiš 3 oz 4. šuko vtičnice (4 zato, ker ima na prvo fazo vezani dve vtičnici, tako da lahko hkrati dva polnita iz ene faze hkrati).
Tako, da na polnilni postaji, ki ima 1 Mennekes in 1 Šuko vtičnici, lahko hkrati polnije 4 avti, na taki, ki pa ima 2 Mennekes, pa se lahko polni 6 avtov hkrati.
Kar se tiče vožnje, če bi štartali nekje v Ljubljani, recimo pri Malgaju, kjer imajo tako polnilno postajo, pa se tam rezervira prostor za testne EV-je, ki bi se hkrati napolnili, pa do Kopra, kjer so v dosegu:
- polnilna postaja pri Bonifiki (16A eno fazni Mennekes + 16A Schuko)
- polnilna postaja pri Petrolu (32A 3 fazni Mennekes + 16A Schuko)
- polnilna postaja pri Želeszniški postaji (32A eno fazni Mennekes + 16A Schuko)
Zraven Malgaja je tudi polnilna postaja pri Intersparu na Viču, tako da dva EV-ja lahko tudi tam polnita.
V Kupru se napolnijo za pot nazaj.
Combo (CCS(50kW) & Chademo(50kW) & 44kW Mennekes) pilotske polnilne postaje se bodo postavile 3 nekje v mesecu maj-junij. Lokacije še niso določene, ampak recimo nekje v Postojni bi bila idealna lokacija za pot nazaj.
Aja, še to. Te combo polnilne postaje bodo lahko polnile tudi dva EV-ja hkrati. V takem primeru se bo celotna moč 50kW razdelila na dve vozili, če se bo polnilo eno samo, bo dobil polno moč 50kW.