Renault Zoe

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Če imaš hkrati več avtomobilov na voljo, narediš primerjalni test dosega tako,
da vse avtomobile za več ur priklopiš na elektriko (ne rabiš CCS ali Chademo)
štartate vsi skupaj in vsak se pelje dokler gre
potem pa avtovleka pobere

Za točen rezultat je potrebno upoštevat, da števec kilometrov pokaže več od realnih
recimo da števeč v avtomobilu pokaže 150km(realno je recimo 145km)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pol je pa treba zgruntat polnjenje (da lahko štartamo z istega mesta s polnimi in jih na istem napolnimo na koncu) - pri avth, ki imajo Chademo, 22kW AC, 3,5 kW AC... Kaj pa, če bo takrat recimo eGolf imal CCS priključek, v SLO pa ne bo polnilnice?

Tukaj vam lahko, kot društvo, sigurno lahko nekako pomagamo pri izvedbi. Npr, člani društva so tudi Pečjakov fantje iz ekipe Metrona, ki so sproducirali adapter, ki ga daš v tri fazno Mennekes polnilno postajo, iz njega pa dobiš 3 oz 4. šuko vtičnice (4 zato, ker ima na prvo fazo vezani dve vtičnici, tako da lahko hkrati dva polnita iz ene faze hkrati).

Tako, da na polnilni postaji, ki ima 1 Mennekes in 1 Šuko vtičnici, lahko hkrati polnije 4 avti, na taki, ki pa ima 2 Mennekes, pa se lahko polni 6 avtov hkrati.

Kar se tiče vožnje, če bi štartali nekje v Ljubljani, recimo pri Malgaju, kjer imajo tako polnilno postajo, pa se tam rezervira prostor za testne EV-je, ki bi se hkrati napolnili, pa do Kopra, kjer so v dosegu:
- polnilna postaja pri Bonifiki (16A eno fazni Mennekes + 16A Schuko)
- polnilna postaja pri Petrolu (32A 3 fazni Mennekes + 16A Schuko)
- polnilna postaja pri Želeszniški postaji (32A eno fazni Mennekes + 16A Schuko)

Zraven Malgaja je tudi polnilna postaja pri Intersparu na Viču, tako da dva EV-ja lahko tudi tam polnita.

V Kupru se napolnijo za pot nazaj.

Combo (CCS(50kW) & Chademo(50kW) & 44kW Mennekes) pilotske polnilne postaje se bodo postavile 3 nekje v mesecu maj-junij. Lokacije še niso določene, ampak recimo nekje v Postojni bi bila idealna lokacija za pot nazaj.
Aja, še to. Te combo polnilne postaje bodo lahko polnile tudi dva EV-ja hkrati. V takem primeru se bo celotna moč 50kW razdelila na dve vozili, če se bo polnilo eno samo, bo dobil polno moč 50kW.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Za točen rezultat je potrebno upoštevat, da števec kilometrov pokaže več od realnih
recimo da števeč v avtomobilu pokaže 150km(realno je recimo 145km)

Povej mi avto pri katerem števec km tako veliko laže, pa da je na stock pnevmatikah.

Ne mešat števca hitrosti s števcem razdalje, prvi laže namenoma in ni v korelaciji s števcem razdalje. Še več, števec razdalje velikokrat celo kaže nekaj manj kot je dejanske razdalje, baje zaradi tolerance garancijskih pogojev na km.

Možno bi bilo edino da TRIP in ODO nebi bila usklajena in bi TRIP lagal, ta bi bila malo podla, ampak danes verjetno čisto možna.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Skratka: upam, da spomladi bo. Ker bodo Renaulti in VWji uradno v prodaji, Leafa pa nečeloma vem, kje bomo sneli (ker sem 99%, da ga uvoznik ne bo imel) ... Za Soula se bomo pa menda nekako zmenili.
Pol je pa treba zgruntat polnjenje (da lahko štartamo z istega mesta s polnimi in jih na istem napolnimo na koncu) - pri avth, ki imajo Chademo, 22kW AC, 3,5 kW AC... Kaj pa, če bo takrat recimo eGolf imal CCS priključek, v SLO pa ne bo polnilnice?

Pazi samo, da ne boste testirali rabljenega Leafa, kateremu že manjka kakšna "črtica" na displeju
grims-1.gif


Drugače pa bi bilo fer da se porabo meri na vtičnici in da se polne na moči. ki jo bodo imeli uporabniki v svojih garažah (večino polnjenj bo takih) in ne merit na CCS ali Chademo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Če imaš hkrati več avtomobilov na voljo, narediš primerjalni test dosega tako,
da vse avtomobile za več ur priklopiš na elektriko (ne rabiš CCS ali Chademo)
štartate vsi skupaj in vsak se pelje dokler gre
potem pa avtovleka pobere

Za točen rezultat je potrebno upoštevat, da števec kilometrov pokaže več od realnih
recimo da števeč v avtomobilu pokaže 150km(realno je recimo 145km)

Humorist.
bonk.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Jaz se precej bolj kot testa 100% EV-jev veselim kakšnih konkretnih in temeljitih primerjalnih testov plug-in hibridov!
Naprimer lahko bi primerjali Outlanderja PHEV,Ampero,BMW i3 ReX,Golfa GTE,Priusa plug-in...naprimer po poti,kjer je vozil Pečjak,do Dubrovnika in nazaj. Zanimivo bi bilo tudi to,da na poti vmes avtomobile nebi priklapljali na elektriko,tako bi bil primerjalni test realen,ker bi se lahko resnično izkazala učinkovitost in izkoristek hibridnega pogona pri vsakem posameznem avtomobilu,ker nebi bil npr.i3 nič v prednosti zaradi največje baterije!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Zakaj bi se potem sploh matral s PHEV, če ne bi polnil. Oz. kje je smisel tega testa?
Učinkovitist hibridega pogona lahko kar pri nas izmerimo, pač normni krog štartamo s prazno baterijo, pa je ...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zakaj bi se potem sploh matral s PHEV, če ne bi polnil. Oz. kje je smisel tega testa?
Učinkovitist hibridega pogona lahko kar pri nas izmerimo, pač normni krog štartamo s prazno baterijo, pa je ...

V svojem drugem stavku si v bistvu že odgovoril na vprašanje,ki si ga postavil v prvem stavku
cool-1.gif

Testi teh vozil bi lahko bili lahko zelo raznovrstni,lahko se testira največji EV doseg v idealnih pogojih (25 stopinj),ali v težkih zimskih pogojih (-15 stopinj,zamrznjen avto),lahko se testira % regeneracije,ki jo avto dosega na zelo strmih klancih (recimo na Kum gor in dol),lahko pa to,kar sem jaz predlagal:testira se izključno učinkovitost hibridnega pogona.
Zakaj štartati s prazno baterijo (oz. pri štartu napolnjeno z enako kWh pri vseh) in vmes ne polniti? Ravno v tem je poanta,da sploh lahko dobiš enake pogoje za vse,ker sicer ta test nima smisla,ker je takoj jasno,da je avto z večjo baterijo v prednosti pred tistim z manjšo baterijo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zakaj bi se potem sploh matral s PHEV, če ne bi polnil. Oz. kje je smisel tega testa?
Učinkovitist hibridega pogona lahko kar pri nas izmerimo, pač normni krog štartamo s prazno baterijo, pa je ...

V svojem drugem stavku si v bistvu že odgovoril na vprašanje,ki si ga postavil v prvem stavku
cool-1.gif

Testi teh vozil bi lahko bili lahko zelo raznovrstni,lahko se testira največji EV doseg v idealnih pogojih (25 stopinj),ali v težkih zimskih pogojih (-15 stopinj,zamrznjen avto),lahko se testira % regeneracije,ki jo avto dosega na zelo strmih klancih (recimo na Kum gor in dol),lahko pa to,kar sem jaz predlagal:testira se izključno učinkovitost hibridnega pogona.
Zakaj štartati s prazno baterijo (oz. pri štartu napolnjeno z enako kWh pri vseh) in vmes ne polniti? Ravno v tem je poanta,da sploh lahko dobiš enake pogoje za vse,ker sicer ta test nima smisla,ker je takoj jasno,da je avto z večjo baterijo v prednosti pred tistim z manjšo baterijo.

In tako je tudi prav, tisti z večjo baterijo naj bodo nagrajeni. Kazen sledni pri ceni, seveda, ča je ta zaradi tega višja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
No...saj tak finančni model je meni čisto kul, če se seveda splača.

Torej cena avta primerna avtu, Zoe nekje na ravni cliota, torej 10.000 eur, odvisno od opreme pač. Potem pa najem baterij spet odvisen od letne kilometrine in dometa. Torej za nekoga mestnega zgolj do kake 3000 letno in pa domet 30km. Kar je enako nekje porabi bencina mesečno 30 eur, torej naj bo najem tudi 30 eur mesečno.

In to je to, tako naj bo, ne pa da se preseravajo z nekimi nerealnimi številkami, potem pa se čudijo zakaj raja ne kupuje. Boli k rajo* za eco, glavno je koliko jih na letni ravni stane avto oz koliko denarja zmečejo v njega.

*posamezniki izvzeti.

PS, kje je cenik vozil in najema?
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Najem ali nakup ne vidim neke razlike, če bi bila cena pravilno nastavljena.

Lahko pogledaš cene v Avstriji, za Zoe so pa ranga 18k € za nakup avta + 80 do 100€ mesečno za najem baterije + tvoja elektrika za polnjenje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
No, to je tudi res. Bi pa lahko z najemom reševali problem dražjih EV vozov, ker bi si ga potem lažje kak navaden janez privoščil.

No, to je občutno predraga zadeva in ciljana samo na ECO frike, ker takšna cena nikakor ne upraviči nakupa, iz ekonomskega vidika. ajde...za kakšno dostavno službo mogoče že, ali pa kurirsko, taxije..., ki res naredijo blazno veliko km na letni ravni in ne potrebujejo velikega dometa.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Niti to ne, saj se cena najema baterije menda spreminja glede na število prevoženih letno. Torej, več prevoziš, dražji je najem baterije.
bonk.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Ne vem no, kaj so nabavne cene teh baterij res tako visoke, da cena ne more biti nižja, ali poskušajo s tem pač zaslužiti, dokler je "roba še vroča"?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Koliko je pa sploh cena avtomobila z vključeno baterijo na kakšnem tujem trgu? Ne spomnim se,da bi jo kje zasledil.