Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Avto-magazin ne dobi vseh avtov na test istočasno, zato je edino logično, da testni krog opravljajo v čim bolj enakih razmerah. Ker še pri enakih razmerah je v relnem prometu še vedno dobro te podatke jemati z vsaj 5% rezervo, če se primerja.
Če so AvtoMagazinovci uspeli hkrati dobiti Golfa-7, PiP-a in Ampero za veliki test, jim lahko zaupamo, da bodo tudi EV-je dobili hkrati
Težje kot si misliš, za začetek bomo veseli že, da jih dobimo v primerljivih razmerah da vsaj porabo na normnem pomerimo. Recimo Zoeji so trenutno za nekaj časa šli ... egolf in eUp sta tukaj. Leafov uvoznik itak nima ... Itd ...
Tisto je bilo lažje, PiP je bil eden samo za novinarje, Ampera takisto (oz. dve), Golfa itak ni nikoli problema dobit od ovoznika za take stvari, so zelo odzivni in hitri.
Na kup dobir el. avte, ki jih sploh nimajo v testnih flotaj (vsi Zoeji, VWji ipd noso novinarski testni, ampak za testiranje za fleet kupce predvsem in je vmes treba iskat luknje) ... Leafa, kot rečeno, ni in ga doslej tudi ni bilo - un, ki smo ga peljali KP-Lj je bil iz švica, sploh ne za medije, tisto smo malo po domače uredili z Nissanom ... Itd ... Soul je eden za celo jugo, tudi bolj za B2B.
Skratka: upam, da spomladi bo. Ker bodo Renaulti in VWji uradno v prodaji, Leafa pa nečeloma vem, kje bomo sneli (ker sem 99%, da ga uvoznik ne bo imel) ... Za Soula se bomo pa menda nekako zmenili.
Pol je pa treba zgruntat polnjenje (da lahko štartamo z istega mesta s polnimi in jih na istem napolnimo na koncu) - pri avth, ki imajo Chademo, 22kW AC, 3,5 kW AC... Kaj pa, če bo takrat recimo eGolf imal CCS priključek, v SLO pa ne bo polnilnice?