Renault Zoe

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.072
4.075
113
Razumi, kar sem napisal, kot namig
wink-1.gif
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
http://www.avto-magazin.si/novice/prenovljeni-zoe-zdaj-brez-najema-baterij/

Kot kaže bo Zoe z baterijo dražji za okoli 5k €, podobno doplačilo kot Leaf.

Torej trenutno:
e-UP - 26.000 €
Zoe - "dobrih 26.000 €"
Leaf - 30.000 €
e-Golf - 36.000 €

Cenovno bo to kar OK varianta za velikost avta.

Kolikšne so razlike v dosegu med temi štirimi avtomobili,
tovarniški podatek NEDC, EPA, ...
ali kakšen realen test ?
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
http://www.avto-magazin.si/novice/prenovljeni-zoe-zdaj-brez-najema-baterij/

Kot kaže bo Zoe z baterijo dražji za okoli 5k €, podobno doplačilo kot Leaf.

Torej trenutno:
e-UP - 26.000 €
Zoe - "dobrih 26.000 €"
Leaf - 30.000 €
e-Golf - 36.000 €

Cenovno bo to kar OK varianta za velikost avta.

Ena lastnost Leaf, e-UP in e-Golf je, da slabo izkoriščajo 22kW polnilne postaje,
Chademo in CCS je uredu
vendar v Sloveniji samo nekaj Chademo postaj in še nobene CCS

Obstaja mobilna rešitev za Chademo in CCS npr:
http://design-werk.ch/wp2/wp-content/uploads/2014/10/Schnelllader22kW_D.pdf
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
818
113
Ma ta doseg je brezveze gledat po tovarniških podatkih, pogledaš kapaciteto baterije in vidiš kje si. Mogoče nekaj odtehta gretje s TČ, tako imaš pozimi malo več dosega.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.144
1.180
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
http://www.avto-magazin.si/novice/prenovljeni-zoe-zdaj-brez-najema-baterij/

Kot kaže bo Zoe z baterijo dražji za okoli 5k €, podobno doplačilo kot Leaf.

Torej trenutno:
e-UP - 26.000 €
Zoe - "dobrih 26.000 €"
Leaf - 30.000 €
e-Golf - 36.000 €

Cenovno bo to kar OK varianta za velikost avta.

Kolikšne so razlike v dosegu med temi štirimi avtomobili,
tovarniški podatek NEDC, EPA, ...
ali kakšen realen test ?

Realnega testa (primerljivega) še nimamo, bo pa, ko se malo ogreje - tokrat nas je prehitel mraz, preden so bili vsi avti na voljo.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
http://www.avto-magazin.si/novice/prenovljeni-zoe-zdaj-brez-najema-baterij/

Kot kaže bo Zoe z baterijo dražji za okoli 5k €, podobno doplačilo kot Leaf.

Torej trenutno:
e-UP - 26.000 €
Zoe - "dobrih 26.000 €"
Leaf - 30.000 €
e-Golf - 36.000 €

Cenovno bo to kar OK varianta za velikost avta.

Kolikšne so razlike v dosegu med temi štirimi avtomobili,
tovarniški podatek NEDC, EPA, ...
ali kakšen realen test ?

Realnega testa (primerljivega) še nimamo, bo pa, ko se malo ogreje - tokrat nas je prehitel mraz, preden so bili vsi avti na voljo.

V čem je problem mraz ?

Sem malo poiskal podatke, doseg po NEDC:

e-Up 160km
ZOE 210km
Leaf 200km
e-Golf 190km

Želim si še kakšen realen test.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.072
4.075
113
Mraz?

Hladnejši zrak = gostejši zrak.
Hladnejši zrak = gostejša maziva v pogonu.
Hladnejši zrak je manjša kapaciteta baterije.
Hladnešji zrak = gretje kabine oz. če ti paše se voziti v puhovki, z rokavicami in kapo, lahko greješ samo sedež in volan.

S poletnega povprečja cca. 75km/polnjenje, pozimi padem na cca. 55-65km/polnjenje, če baterijo izpraznim v eni vožnji. Če je štartov več, pri katerih je potrebno vsakokratno ponovno ogrevanje kabine, je doseg še manjši.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Verjetno je mislil v tem smislu,da v čem je problem narediti primerjalni test več vozil v mrazu? Ker SJTV1 je napisal,da jih je "mraz prehitel". Če je mraz,je mraz za vse!
cool-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik N75 pravi:

Sem malo poiskal podatke, doseg po NEDC:

e-Up 160km
ZOE 210km
Leaf 200km
e-Golf 190km

Želim si še kakšen realen test.

Pozabi na NEDC podatke,ki so čisto nerealni! Tak doseg bi dosegel samo,če bi vozil okoli 70 km/h ali manj,kar je neživljensko!
Zelo realni so ameriški EPA podatki! Naprimer Leaf EPA = 84 milj,kar pomeni,da so NEDC podatki napihnjeni za kar 48%
Sploh mi ni jasno,kako EU dopušča objavljanje takih podatkov? Že pri porabi bencina nas nategujejo,tukaj so šli pa še korak dlje...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
818
113
Avto-magazin ne dobi vseh avtov na test istočasno, zato je edino logično, da testni krog opravljajo v čim bolj enakih razmerah. Ker še pri enakih razmerah je v relnem prometu še vedno dobro te podatke jemati z vsaj 5% rezervo, če se primerja.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Avto-magazin ne dobi vseh avtov na test istočasno,

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Realnega testa (primerljivega) še nimamo, bo pa, ko se malo ogreje - tokrat nas je prehitel mraz, preden so bili vsi avti na voljo.

Jaz ta stavek razumem,kot da jih lahko dobijo istočasno,ampak ne v mrazu
evil.gif

Sicer pa test v mrazu lahko prinese zelo različne rezultate. Naprimer ogromna razlika je,če:
1.primer: Avto polnimo celo noč v ogrevani garaži,malo pred 9.00 zjutraj,ko se začne test,pa se iz omrežja ogreje še sedeže in notranjost,baterija (in s tem cel avto) je pa itak ogreta na optimalno temperaturo 20 do 25 stopinj.
2.primer: Avto se polni do npr.20.00 ure zvečer,potem pa ga odklopimo in pustimo celo noč na mrazu. Baterija se do zjutraj ohladi,šipe zamrznejo,notranjost je treba ogreti,prav tako vse tekočine. Kar precej % kapacitete baterije se porabi samo za ogrevanje same baterije,stekel,notranjost,sedežev,tekočin...da se sploh lahko začneš voziti.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.072
4.075
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Avto-magazin ne dobi vseh avtov na test istočasno, zato je edino logično, da testni krog opravljajo v čim bolj enakih razmerah. Ker še pri enakih razmerah je v relnem prometu še vedno dobro te podatke jemati z vsaj 5% rezervo, če se primerja.

Če so AvtoMagazinovci uspeli hkrati dobiti Golfa-7, PiP-a in Ampero za veliki test, jim lahko zaupamo, da bodo tudi EV-je dobili hkrati
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.144
1.180
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Verjetno je mislil v tem smislu,da v čem je problem narediti primerjalni test več vozil v mrazu? Ker SJTV1 je napisal,da jih je "mraz prehitel". Če je mraz,je mraz za vse!
cool-1.gif

Ja, samo da eni potem naredijo naš normni krog, drugi pa ne več. In potem ni primerljivih podatkov o porabi baterije.
Pa še kak problem se najde zaradi mraza ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.144
1.180
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Avto-magazin ne dobi vseh avtov na test istočasno, zato je edino logično, da testni krog opravljajo v čim bolj enakih razmerah. Ker še pri enakih razmerah je v relnem prometu še vedno dobro te podatke jemati z vsaj 5% rezervo, če se primerja.

Če so AvtoMagazinovci uspeli hkrati dobiti Golfa-7, PiP-a in Ampero za veliki test, jim lahko zaupamo, da bodo tudi EV-je dobili hkrati
grims-1.gif

Težje kot si misliš, za začetek bomo veseli že, da jih dobimo v primerljivih razmerah da vsaj porabo na normnem pomerimo. Recimo Zoeji so trenutno za nekaj časa šli ... egolf in eUp sta tukaj. Leafov uvoznik itak nima ... Itd ...

Tisto je bilo lažje, PiP je bil eden samo za novinarje, Ampera takisto (oz. dve), Golfa itak ni nikoli problema dobit od ovoznika za take stvari, so zelo odzivni in hitri.
Na kup dobir el. avte, ki jih sploh nimajo v testnih flotaj (vsi Zoeji, VWji ipd noso novinarski testni, ampak za testiranje za fleet kupce predvsem in je vmes treba iskat luknje) ... Leafa, kot rečeno, ni in ga doslej tudi ni bilo - un, ki smo ga peljali KP-Lj je bil iz švica, sploh ne za medije, tisto smo malo po domače uredili z Nissanom ... Itd ... Soul je eden za celo jugo, tudi bolj za B2B.
Skratka: upam, da spomladi bo. Ker bodo Renaulti in VWji uradno v prodaji, Leafa pa nečeloma vem, kje bomo sneli (ker sem 99%, da ga uvoznik ne bo imel) ... Za Soula se bomo pa menda nekako zmenili.
Pol je pa treba zgruntat polnjenje (da lahko štartamo z istega mesta s polnimi in jih na istem napolnimo na koncu) - pri avth, ki imajo Chademo, 22kW AC, 3,5 kW AC... Kaj pa, če bo takrat recimo eGolf imal CCS priključek, v SLO pa ne bo polnilnice?