Evo, še ena top bistroumnost neumneža, katere neumnosti krojijo nove fizikalne zakone. Pa pojdiva počasi:
Na pogonskih kolesih (prednjih) ima težo? A res? Ja, nekaj je ima, ampak kje je pa pogonska baterija? A ni zadaj? A ta izpuhti, ko štartaš.
No, greva naprej. Ko ti spelješ iz nule, se kaj zgodi? Kam se prenese teža? Na zadnja kolesa ali na prednja? In sedaj se vprašaj, kje ima pogon BMW M3
.
In še tole: če je tvoja gajba od Corolle držala M3ko na startu do 60km/h in je ta štartal do konca ni možno, da le ta nadoknadi do 100km/h in pride to deklariranega pospeška. No, vsaj v realnosti. V alternativni realnosti, kjer ti živiš, je pa seveda vse možno. Uber Corolla.
Ne rabim se iti peljat, ker sem se dovolj navozil v njej in točno vem, kaj zmore in kaj ne. Sem se pa tudi že peljal v M3kaj večih generacij in mi je tudi jasno kaj zmorejo. Tako da se lahko ob tej tvoji basni, v katero očitno celo verjameš in za njeno potrditev še sestavljaš skupaj nove fizikalne zakone, le nasmejim.
Jaz sem tudi že prehitel kakšnega Porscheja in Ferrarija na avtocesti, ko je ta kruzal. Pa zato ne mislim, da je moja gajba ultra super duper in se v nekih bednih okoliščinah celo drži le teh.
V glavnem, sedaj vemo še, da je Prius top shit za po snegu, boljši kot Quattro. Evo, pika na i. Mene zanima, kako ni nekoga sram take neumnosti javno pisati. In to neumnosti, za katere je osnovnošolcu s slabim poznavanjem fizikalnih zakonov jasno, da ni možno.