Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

corsol

Guru
11. mar 2010
3.117
1.042
113
To si mel srečo, veliko srečo. Ker ko zgubi oprijem si na mestu, ker mu čisto vzame pogon. Jaz sem že s polnim gasom na mestu stal, kolesa pa glih da so se obračala. To mu najbolj zamerim. Upam da so na karjoli že rešli malo bolj optimistični ASR.
Mene zjebe sneg tistih 1x na leto kaj je, da komaj od bajte gor pridem. Kratek dovoz v breg in nepregledn vstop na cesto. Tolko, da se morem ustavit še na bregu In bognedaj, da mi zakoplje, ker ne speljem.
Ja a nimajo vsi avti da ga lahko izklopiš,...vsaj delno?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.719
412
83
Kras
www.mtl.si
Žal ne.
Imajo pa eni avtomobili res izjemno slabo kalibracijo ESP/ASR sistema. Drugi so pa bolj agilni.
Recimo z mojo Octavio se lahko z vključenim ESP/ASR sistemom brez težav obračam z ročno, dokler samo zadek odnaša v normalnih mejah. Sistem dovoli minimalno vrtenje pogonskih koles v prazno. Kar se mene tiče odlična kalibracija.
Takoj ko pa sprednji del odnese, je pa konec veselja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.572
5.881
113
Ja a nimajo vsi avti da ga lahko izklopiš,...vsaj delno?
Nevem kaj je zadnja generacija, ampak 3. Gen toyota hibrida je bil samo servis način z neko zajebano kombinacijo pritiskov tipk da si izklopo. Ampak je bla nevarnost da bi še e motor v previsoke obrate ko bi skopal.
In ko ni oprijema ne dovoli vrtet v prazno praktično nič.
Kak to zgleda v praksi, greš v nek breg recimo zvožen trd sneg, držiš gas in glih, da se premika. V nekem trenutku pa čisto vzame moč in stojiš na mestu s polnim gasom. V glavnem situacija, ko bi jo z rahlim kopanjem zvozo tu stojiš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

corsol

Guru
11. mar 2010
3.117
1.042
113
Nevem kaj je zadnja generacija, ampak 3. Gen toyota hibrida je bil samo servis način z neko zajebano kombinacijo pritiskov tipk da si izklopo. Ampak je bla nevarnost da bi še e motor v previsoke obrate ko bi skopal.
In ko ni oprijema ne dovoli vrtet v prazno praktično nič.
Kak to zgleda v praksi, greš v nek breg recimo zvožen trd sneg, držiš gas in glih, da se premika. V nekem trenutku pa čisto vzame moč in stojiš na mestu s polnim gasom. V glavnem situacija, ko bi jo z rahlim kopanjem zvozo tu stojiš.

Nisem vedel, da je to pri nekaterih avtih SciFi.

Tipka na armaturki bi verjento stala preveč, pa pol ne bi mogli vgradit ledic za ambientalno osvelitev in podobnih neumnosti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.249
9.881
113
lahko se greva enkrat peljat. meni je čisto jasno, zakaj se zgodi, da se pač avto do 50-60 na uro odlično pelje. ker ima na pogonskih kolesih precej teže in ima dobro trakcijo.
Evo, še ena top bistroumnost neumneža, katere neumnosti krojijo nove fizikalne zakone. Pa pojdiva počasi:
Na pogonskih kolesih (prednjih) ima težo? A res? Ja, nekaj je ima, ampak kje je pa pogonska baterija? A ni zadaj? A ta izpuhti, ko štartaš.:evil:
No, greva naprej. Ko ti spelješ iz nule, se kaj zgodi? Kam se prenese teža? Na zadnja kolesa ali na prednja? In sedaj se vprašaj, kje ima pogon BMW M3 :fredi: .
In še tole: če je tvoja gajba od Corolle držala M3ko na startu do 60km/h in je ta štartal do konca ni možno, da le ta nadoknadi do 100km/h in pride to deklariranega pospeška. No, vsaj v realnosti. V alternativni realnosti, kjer ti živiš, je pa seveda vse možno. Uber Corolla.
Ne rabim se iti peljat, ker sem se dovolj navozil v njej in točno vem, kaj zmore in kaj ne. Sem se pa tudi že peljal v M3kaj večih generacij in mi je tudi jasno kaj zmorejo. Tako da se lahko ob tej tvoji basni, v katero očitno celo verjameš in za njeno potrditev še sestavljaš skupaj nove fizikalne zakone, le nasmejim.
Jaz sem tudi že prehitel kakšnega Porscheja in Ferrarija na avtocesti, ko je ta kruzal. Pa zato ne mislim, da je moja gajba ultra super duper in se v nekih bednih okoliščinah celo drži le teh.:valjamse::valjamse::valjamse::valjamse::valjamse:

V glavnem, sedaj vemo še, da je Prius top shit za po snegu, boljši kot Quattro. Evo, pika na i. Mene zanima, kako ni nekoga sram take neumnosti javno pisati. In to neumnosti, za katere je osnovnošolcu s slabim poznavanjem fizikalnih zakonov jasno, da ni možno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jamaican_Lion

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.678
236
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
To si mel srečo, veliko srečo. Ker ko zgubi oprijem si na mestu, ker mu čisto vzame pogon. Jaz sem že s polnim gasom na mestu stal, kolesa pa glih da so se obračala. To mu najbolj zamerim. Upam da so na karjoli že rešli malo bolj optimistični ASR.
Mene zjebe sneg tistih 1x na leto kaj je, da komaj od bajte gor pridem. Kratek dovoz v breg in nepregledn vstop na cesto. Tolko, da se morem ustavit še na bregu In bognedaj, da mi zakoplje, ker ne speljem.
nikoli imel problemov na snegu s Priusom, pa sem se z njim res veliko prevozil v snegu ... je pa res, da vsakič, ko je bil sneg, sem dal v ECO mode, ker je pač pedal za gas najbolj odziven tako ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.678
236
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Evo, še ena top bistroumnost neumneža, katere neumnosti krojijo nove fizikalne zakone. Pa pojdiva počasi:
Na pogonskih kolesih (prednjih) ima težo? A res? Ja, nekaj je ima, ampak kje je pa pogonska baterija? A ni zadaj? A ta izpuhti, ko štartaš.:evil:
No, greva naprej. Ko ti spelješ iz nule, se kaj zgodi? Kam se prenese teža? Na zadnja kolesa ali na prednja? In sedaj se vprašaj, kje ima pogon BMW M3 :fredi: .
In še tole: če je tvoja gajba od Corolle držala M3ko na startu do 60km/h in je ta štartal do konca ni možno, da le ta nadoknadi do 100km/h in pride to deklariranega pospeška. No, vsaj v realnosti. V alternativni realnosti, kjer ti živiš, je pa seveda vse možno. Uber Corolla.
Ne rabim se iti peljat, ker sem se dovolj navozil v njej in točno vem, kaj zmore in kaj ne. Sem se pa tudi že peljal v M3kaj večih generacij in mi je tudi jasno kaj zmorejo. Tako da se lahko ob tej tvoji basni, v katero očitno celo verjameš in za njeno potrditev še sestavljaš skupaj nove fizikalne zakone, le nasmejim.
Jaz sem tudi že prehitel kakšnega Porscheja in Ferrarija na avtocesti, ko je ta kruzal. Pa zato ne mislim, da je moja gajba ultra super duper in se v nekih bednih okoliščinah celo drži le teh.:valjamse::valjamse::valjamse::valjamse::valjamse:

V glavnem, sedaj vemo še, da je Prius top shit za po snegu, boljši kot Quattro. Evo, pika na i. Mene zanima, kako ni nekoga sram take neumnosti javno pisati. In to neumnosti, za katere je osnovnošolcu s slabim poznavanjem fizikalnih zakonov jasno, da ni možno.
dec. samo napišem kar sem doživel. nimam niti najmanjšeka vzroka niti interesa, da bi nekaj nabijal.
povem, tako kot je. in ja, prvič v orng snegu s Priusom, in ko sem prvega videl stati, me je zaskrbelo, ampak je grizel in šel naprej. verjetno ravno zaradi tvoje ekspertize o razporeditvi teže. ali pa zaradi lasersko tenkih gumic. ne vem. samo vem, da je šel. tako v Pass Thurn. kot na Zaloški.

btw - nekdo je omenil čapce v fake M3 ... ravno zadnjič sem bral, kako se da določene BMW-je spimpat, da zgleda kot M, pa dejansko ni (nekje sem zasledil, da je nekdo prodajal 428i kot m4 in da to ni bilo prvič, in da je potrebno biti pozorn pri tovrstnih nakupih) - lahko da je imel kaj bolj običnega, who knows. bila je tema. štartala sva, jaz na polno, on se mi je zdelo da tudi na polno, sem čakal, da se bo odpeljal naprej, pa se ni. kaj naj jaz zdaj naredim, si lažem in potlačim ta spomin, ker ga pač nekateri ne dojamete?

ista zgodba, kot v osnovni šoli, ko mi folk ni verjel, da obstaja Porsche s stekleno streho ... ko sem prinesel prospekte s Porsche 911 Targa so pa vsi samo debelo gledali ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
21.249
9.881
113
btw - nekdo je omenil čapce v fake M3 ... ravno zadnjič sem bral, kako se da določene BMW-je spimpat, da zgleda kot M, pa dejansko ni (nekje sem zasledil, da je nekdo prodajal 428i kot m4 in da to ni bilo prvič, in da je potrebno biti pozorn pri tovrstnih nakupih) -
V info, da bo lažje. Ne rabiš biti pozoren, ker tudi če nekdo spimpa notranjost in zunanjost na M3, odpreš prometno in bo. Le te ne more spimpat.

Ne rabiš nič potiskat dol svojih spominov. Ti verjamem, da se je to zgodilo. Drugo je pa, če s tem namiguješ, da je Prius hitrejši od M3 (ali pa enako hiter do 60) ali da gre bolje v sneg od štirikolesnega pogona. To lahko le bedak dela. Pa teža na pogonskih kolesih in ozke gume gor ali dol. Če bi Audi imel iste zimske gume, bi sel bolj gor. Lahko pa imaš ti tako srečo, da vedno na fejk M3 in Quattre naletiš.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.568
1.164
113
lahko se greva enkrat peljat. meni je čisto jasno, zakaj se zgodi, da se pač avto do 50-60 na uro odlično pelje. ker ima na pogonskih kolesih precej teže in ima dobro trakcijo.

pa bom še eno zgodbo povedal iz pred let, ko sem šel v Kitzbuhel s Priusom ... snežilo je precej, sneg je bil čez Pass Thurn sicer lepo zvožen, a sem vseeno švical. vmes pa sem uspel obvozit ene 3 Audi Quattro v različnih oblikah (pač, težko fališ, če na strani na veliko piše Audi Quattro), ki so montirali ketne. lahko, da zaradi kombinacije vsega (široke pnevmatike, vprašanje, kakšne pnevmatike ...). jaz sem imel prvo sezono Pirelli Cinturato Winter, 195 55 15, ko je začelo snežit sem dal v ECO mode (ker postane pedal za plin ekstra "dolg" in maš lepo feeling za dodajat), skratka, jaz sem samo šel. verjetno kombinacija novih pnevmatik, ozkih mer in velike teže na pogonski osi. sem to opazil tudi s Corollo v blatu, da gre lepše, kot je šel Focus pred tem v podobnih situacijah z enakimi pnevmatikami ... s Corollo v proper snegu (žal) še nisem vozil, ampak verjamem, da bo ravno tako podobno suverena kot je suveren Prius.
Tujci veliko hitreje namestijo ketne na avto kot mi. Dovolj je že to, da vidijo prometni znak, kaj šele če je vse zasneženo. Tudi, če imajo 4. kolesni pogon.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.019
1.931
113
Lej če bi vozo nemškega dizla ne bi imen nobenega problema z bilokero točko. Pa še majn bi pil.

Lej nemške dizle sem vozil več kot dovolj let. Smrada, zetor ropotanja in vibriranja enostavno nikoli nisem dobro prenašal. Vožnja te kante zdaj je eno galaksijo naprej proti dizl premiji in za par deci razlike pri porabi mi komplet dol visi
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.572
5.881
113
Lej nemške dizle sem vozil več kot dovolj let. Smrada, zetor ropotanja in vibriranja enostavno nikoli nisem dobro prenašal. Vožnja te kante zdaj je eno galaksijo naprej proti dizl premiji in za par deci razlike pri porabi mi komplet dol visi
Nisi glih najbolj oster nož v predalu vidim. Al si pa nov na forumu.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.117
1.042
113
Prius o katerem je govora ni glih novejši avto je že kar lepo 15 let stara zadeva. In v gen3 hsd je pač bilo brez tipke, da se ne poškoduje ev sklopa. Uradna razlaga.
Tud 15 let nazaj to ne bi smel biti velik tehnološki problem, je pa seveda cenej če tega ni treba implementirat.
ampak...Ok, a danes hibridi to imajo ?