Renault Zoe

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Niti to ne, saj se cena najema baterije menda spreminja glede na število prevoženih letno. Torej, več prevoziš, dražji je najem baterije.
bonk.gif

Kolikor mi je sistem z najemom baterije zgrešen, je pa vsaj to logično, ker če prevoziš več, je tudi ciklov več.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Očitno je tehnologija EV še daleč od zrele. "Zrelo" pomeni tudi to, da je možno narediti izdelek za ceno, ki jo je trg masovno pripravljen plačati in hkrati zagotavlja nek normalno pričakovan dobiček glede na vložen kapital. "Zrelo" ne pomeni to, da iz drugih segmentov podjetja kanaliziraš dobiček, da pokrivaš zgubo produkta. To sicer ima smisel, če gre na neke vrste reklamo. Pri Top Gear so enkrat izjavili eno enormno številko pri zgubi, ki jo ima VW z vsakim prodanim Bugatti Veyron. Reklama se pač plača. Nekaj pa tudi velja, če imaš serijsko najmočnejši avto. Verjetno bolj ali manj vsa aktualna EV drži nad vodo prav taka "reklama". Proizvajalec ima v ponudbi tudi EV in sledi razvoju na tem področju.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Dobro, ampak saj smo videli na veliko področjih, da so pač prvo se šli dumping, potem pa, ko je povpraševanje preseglo neko točko, pa je nastal profit.

Ni mi jasno, zakaj tu tega ne naredijo, glede na to, da je razvoj že lepo daleč, problem je edino cena baterij. Ampak, če je lahko masovna proizvodnja že marsičesa drugega znižala ceno tega izdelka, potem pa bo ja tudi tu?

Ker..lets face it, od ICE vozil proizvajalci nimajo več kaj dosti za tem, ko ga prodajo (servis ni nič, 100-200 eur na leto, drobiž). Od goriv, ki je daleč največji strošek ICE lasnikov, ima profit zgolj država. Če pa bi EV naredili tako, da bi pač bil najem baterij po normalni ceni, pa dobi proizvajalec mesečno lepe dinarčk, torej ima zagotovljen dohodek od prodanega EV vozila tudi po tem, ko le-ta zapusti salon (najem+servisi+ipd...)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Osnovni problem je verjetno v tem, da je EV avto rabi vse to, kar ima klasični. Samo pogonski sklop je drugačen. Kdove koliko je strošek osnovnega pogonskega sklopa (motor + menjalnik) za vozilo z motorjem na notranje izgorevanje. Verjetno je to rang kakih 1000 €. Za 1000 € pa se zaenkrat ne da narediti pogonskega sklopa na elektriko. Na koncu bi moralo biti tudi vsaj toliko ali še bolje bolj dobičkonosno od klasičnega vozila. Sicer si pljuvaš v lastno skledo, ker v drugem segmentu prodaš manj.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Ce bi bil interes narest ev z dosegom 500 km in normalno ceno, bi taksna vozila bila na nasih cesta ze vsaj desetletje. Ker se tega pac ne sme in ni dobickonosno kot je dobickonosno ropanje fosilnih goriv iz zemlje, pa tega ne bomo delezni dokler ne zmanjka nafte, ko je bo zmanjkalo, bo elektrika v vzponu in problemov nebo vec.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

Ker..lets face it, od ICE vozil proizvajalci nimajo več kaj dosti za tem, ko ga prodajo (servis ni nič, 100-200 eur na leto, drobiž).

Tole je šala,a ne?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Kaj pa še imajo drugega? Itak imajo zadnja leta neke blazen garancije, torej karkoli resnega hin, se popravi.

Edino pač kakšna popravila ki jih dobijo od zavarovalnic, pa to tudi ne more bit nekaj blazno dosti, jaz osebno sem samo 1x v zadnjih 7 letih menjal sprednje steklo pa še to na carglass.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Vse firme in servisi živijo od servisiranja vozil in ne od (zgolj) same prodaje! Servis je kot kava za kafice!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
No, samo s servisom ziher ne morejo, ampak morajo imeti celovito ponudbo. Od prodaje, servisa, vulkanizerstva, staro-novo, rabljena, kleparstvo, etc etc...potem pa preživijo.

Ampak, a ne bi proizvajalec dobil več not, če bi prodal EV vozilo in mesečno pobiral rento za baterije, plus servis in še vse ostalo, gledano na ICE avte. Edino če so na ICE blazne marže, da dejansko proizvodnja pride 20-40% prodajne cene.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Mogoče ti manjka malo kmečke logike o tem, da mora baterijo proizvajalec sfinancirati, da jo daje v najem in da mora ta vir financiranja servisirati (plačevati glavnico in obresti). To ni kar čisti profit proizvajalca. Dajanje baterije v najem je bolj ali manj enak trik kot prodaja celega vozila na lizing. Nismo pa navajeni, da bi bila to edina možnost za posel.
V avto branži v Sloveniji je trenutno daleč največji denar servis. In sploh garancija preživetja. To mi je povedalo več ljudi, ki dela v podjetjih, ki imajo salon + servis. Vulkanizerstvo je tudi servis. Kaj je to drugega?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Pač sem mislil servis, kot storitev vzdrževanja vozila, ne kot avtomehanična dejavnost. Ker vsaj servis je tisto, kar morajo kupci opraviti, po prodaji, če ne drugega že zaradi garancije. Čeprav sem nekaj bral, da lahko delaš servis tudi drugje in se garancija mora priznati, v tem primeru pa potem prodajalec res nima več nič od kupca, pri najemu baterije pa je prodajalec siguren, 100%, da bo še nekaj dobil od kupca.

Saj sprašujem, če je cena teh baterij res tako visoka, proizvodna, da se ne more izdelati nek ekonomski finančni načrt za obe strani, torej da bi imel prodajalec profit in da uporabnik ne preplača EV glede na ICE.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Če mene vprašaš,je tole do konca neprofesionalno s strani Renaulta...pošiljajo neko PDF brošuro,brez bistvenih informacij,kot so recimo kdaj točno se začne prodaja,koliko bodo cene,ali bo baterija vključena ali bo samo možnost najema,in podobno...kr neki...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Tako kot večina drugih proizvajalcev uporabljajo taka vozila zgolj za svoj PR, množična prodaja jih kot kaže ne briga.

Pogojno resni so zaenkrat samo Tesla, Nissan, GM pa še ti dosegajo prodajo v US v samo nekaj deset tisoč kosih, kar je mogoče 5 promilov celotne prodaje vozil.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Heh, kaj bi šele potem rekel o toyotinem vozilu na vodik, mega super duper PR?
wink-1.gif
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Kot nisem pristaš kreditov ali leasingov, tako me tudi najem baterije in nekommesečno odplačevanje odbija od nakupa. Če nekaj plačam, želim v celoti zadevo si lastiti.
Če bo Zoe samo z opcijo najema baterije, naj jo imajo !
Itak jim je vseeno, ker EV segment nikomur (razen pogojno zgoraj naštetih) ni paradni ampak le toliko, da imajo v ponudbi!
Zato se mi zdi, da je, če ne drugega, Tesla Motors dobro vzpodbudil EV segment.
Ko bo pa nekdo ponudil EV z dometom 300-400km in za ceno 15.990€ ( izmišljena cena), se bodo pa vrjeno tudi drugi zganili. Oziroma, dokler jim ta segment ne odžira kupcev, jih bo bolil "john" !
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
O Toyotinem Mirai sem podal mnenje v za to odprti temi, vodik je iz vsakega zornega kota slepa ulica.