Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nič ni prezgodaj. Zračunavanje dvojne parkirnine, ko je avto enkrat napolnjen, lahko začnemo kar takoj, ne bo nič škodtilo razvoju elektromobilnosti.Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Jaz pa mislim da je še precej prezgodaj da bi začeli z zaračunavanjem. Seveda, eventuelno ja, tako kot pravi AndY1, ampak šele ko bo brezplačna uporaba naredila svoj del kampanje... To bi pa rekel v Sloveniji v kakšnih dveh letih....
Citat:
Taki "problemi" me spomnijo na to, da je klasika zakon!
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Z masovno uporabo EV, če sploh kdaj torej, bodo itak ta "polnilna mesta" propadla, to je samo zdaj hype, tako da okoli tega jaz kompliciral preveč ne bi
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Citat:
Taki "problemi" me spomnijo na to, da je klasika zakon!
Po moje so ti problemi bolj filozofske narave kot praktične.
Ko bom enkrat električen, ne nameravam čisto nikoli iskati prostih polnilnic po Ljubljani ali drugje, pa vseeno vsak dan prevoziti tistih dobrih 100km.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Če bi imeli vsi EV-ji kakršenkoli dodaten bencinski motor (kot Ampera ali BMW i3 Rex),se o teh "problemih" sploh nebi pogovarjali! Ker kdo se bo pa zajebaval s temi polnilnimi postajami po mestnih,če pa lahko občasno skuriš kak liter bencina in normalno prideš kamorkoli!?
Panika je samo,ko imaš 100% EV in MORAŠ nujno nekje polniti,sicer obtičiš na cesti...
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ja itak, da poleg težkih baterij prevažaš naokrog še bencinski motor, poln rezervoar goriva, ..... Zdi se mi, da potem elektrika nekako izgubi svoj smisel.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ja itak, da poleg težkih baterij prevažaš naokrog še bencinski motor, poln rezervoar goriva, .....
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Potem pa 3€/uro, za 22kW polnilnice.... Če ti uspe pobrat 22kWh, je to fer cena, drugače je pa to tvoj problem...
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je pa spet slaba ideja. Ker nekoga kaznovat še s parkirnino samo zato, ker ima prazno baterijo, ni OK. Še več: to je polnilno mesto, ne parkirno mesto , torej parkirnine sploh ne sme biti. Lhako je le zaračunavanje parkiranja brez polnjenja.
Shark: ta je pa težka. Tudi Tesla je lahko prazna in se ima pravico polnit . Edina logična varianta je omejit polnjenje na recimo 4 ure, pa še to je jeba. Z enim e-Golfom v 4 urah ne napolniš prav veliko, dokler ne bo CCS polnilnic.
" to je polnilno mesto,ne parkirno mesto "....že že,ampak ljudje ga zaradi luknje v zakonu uporabljajo kot parkirno mesto!!
Ne razumem te...a bi ti rad rešil problem,ali se pogovarjamo o človekovih pravicah,in o tem kaj bi bilo lepo in fer?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sicer pa: zakaj bi pa polnilnica na 22kW priključku sploh dovoljevala polnjenje z nižjo močjo?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sicer pa: zakaj bi pa polnilnica na 22kW priključku sploh dovoljevala polnjenje z nižjo močjo?
Zato, ker polnilnica ne ve, s kakšno maksimalno močjo avto lahko polni.
Po EVSE protokolu polnilna postaja avtu sporoči (po pilotskem signalu), s kakšnim maksimalnim tokom lahko avto polni, povratne informacije (o maksimalni moči polnjenja, ki ga avto zmore) od avta do polnilne postaje pa ni.
https://code.google.com/p/open-evse/wiki/J1772Basics
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
To je dokaz kako se proizvajalcem gladko je.be za EV in plug-in vozila. Imajo jih samo zato, da zmanjšujejo CO2 na papirju v svojih flotah.
Plug in Porsche, pa E-klasa.... ja super, na baterijo bo šel koliko? Ravno toliko kot Andy-ju na bencin, skoraj nič.