Renault Zoe

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Z masovno uporabo EV, če sploh kdaj torej, bodo itak ta "polnilna mesta" propadla, to je samo zdaj hype, tako da okoli tega jaz kompliciral preveč ne bi
wink-1.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Jaz pa mislim da je še precej prezgodaj da bi začeli z zaračunavanjem. Seveda, eventuelno ja, tako kot pravi AndY1, ampak šele ko bo brezplačna uporaba naredila svoj del kampanje... To bi pa rekel v Sloveniji v kakšnih dveh letih....
Nič ni prezgodaj. Zračunavanje dvojne parkirnine, ko je avto enkrat napolnjen, lahko začnemo kar takoj, ne bo nič škodtilo razvoju elektromobilnosti.

Taki "problemi" me spomnijo na to, da je klasika zakon!
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Če bi imeli vsi EV-ji kakršenkoli dodaten bencinski motor (kot Ampera ali BMW i3 Rex),se o teh "problemih" sploh nebi pogovarjali! Ker kdo se bo pa zajebaval s temi polnilnimi postajami po mestnih,če pa lahko občasno skuriš kak liter bencina in normalno prideš kamorkoli!?
Panika je samo,ko imaš 100% EV in MORAŠ nujno nekje polniti,sicer obtičiš na cesti...
 

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Citat:
Taki "problemi" me spomnijo na to, da je klasika zakon!

Po moje so ti problemi bolj filozofske narave kot praktične.
Ko bom enkrat električen, ne nameravam čisto nikoli iskati prostih polnilnic po Ljubljani ali drugje, pa vseeno vsak dan prevoziti tistih dobrih 100km.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Z masovno uporabo EV, če sploh kdaj torej, bodo itak ta "polnilna mesta" propadla, to je samo zdaj hype, tako da okoli tega jaz kompliciral preveč ne bi
wink-1.gif

Tako, kot le-ta propadajo v ZDA, kajne?
priden.gif


www.plugshare.com
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Citat:
Taki "problemi" me spomnijo na to, da je klasika zakon!

Po moje so ti problemi bolj filozofske narave kot praktične.
Ko bom enkrat električen, ne nameravam čisto nikoli iskati prostih polnilnic po Ljubljani ali drugje, pa vseeno vsak dan prevoziti tistih dobrih 100km.

Ne bi bil tako prepričan. Z EV prihajajo izzivi, ki so za klasiko samoumevni, npr. gretje potniške kabine pri minusu zunaj.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Če bi imeli vsi EV-ji kakršenkoli dodaten bencinski motor (kot Ampera ali BMW i3 Rex),se o teh "problemih" sploh nebi pogovarjali! Ker kdo se bo pa zajebaval s temi polnilnimi postajami po mestnih,če pa lahko občasno skuriš kak liter bencina in normalno prideš kamorkoli!?
Panika je samo,ko imaš 100% EV in MORAŠ nujno nekje polniti,sicer obtičiš na cesti...

Ja itak, da poleg težkih baterij prevažaš naokrog še bencinski motor, poln rezervoar goriva, ..... Zdi se mi, da potem elektrika nekako izgubi svoj smisel.

V prihodnosti se lahko pričakuje zadostno število polnilnih mest.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ja itak, da poleg težkih baterij prevažaš naokrog še bencinski motor, poln rezervoar goriva, ..... Zdi se mi, da potem elektrika nekako izgubi svoj smisel.

To se ti samo zdi ! V resnici je ravno obratno...
smirk-1.gif

Ker hočeš-nočeš nimaš druge izbire,če hočeš karkoli povezanega z elektriko...noben 100% EV trenutno žal še ni uporaben,da bi ga imel za edini avto,pri priključnem hibridu je vedno zraven motor, EV s 1000 km dosega pa še ne obstaja!
Imaš kakšno drugo alernativo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:

Ja itak, da poleg težkih baterij prevažaš naokrog še bencinski motor, poln rezervoar goriva, .....

Z istim argumentom lahko jaz rečem, da s seboj nosiš baterijo, ki ima dosega 400km, dnevno pa delaš do 100km. Torej je večino časa preostalih 300km baterije mrtva teža.

Mimogrede, ko baterija za 400km izgubi 10% kapacitete, to nanese 40km. Ko baterija s kapaciteto 100km izgubi 10%, je to le 10km.

Razlika med tema dvem konceptoma je ta, da z baterijo za 400km - 10% kapacitete kar naenkrat ne moreš več priti do cilja, pri REX konceptu je pa edino, kar se zgodi je to, da se bencinski motor prižge 10km prej, ampak do cilja pa še vedno prideš.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik CrazyFish pravi:
Potem pa 3€/uro, za 22kW polnilnice.... Če ti uspe pobrat 22kWh, je to fer cena, drugače je pa to tvoj problem...
smile-1.gif

Se prai dajmo kaznovat tiste, ki jim avto ne potega ne 22kW na AC polnilnici?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je pa spet slaba ideja. Ker nekoga kaznovat še s parkirnino samo zato, ker ima prazno baterijo, ni OK. Še več: to je polnilno mesto, ne parkirno mesto , torej parkirnine sploh ne sme biti. Lhako je le zaračunavanje parkiranja brez polnjenja.
Shark: ta je pa težka. Tudi Tesla je lahko prazna in se ima pravico polnit . Edina logična varianta je omejit polnjenje na recimo 4 ure, pa še to je jeba. Z enim e-Golfom v 4 urah ne napolniš prav veliko, dokler ne bo CCS polnilnic.

" to je polnilno mesto,ne parkirno mesto "....že že,ampak ljudje ga zaradi luknje v zakonu uporabljajo kot parkirno mesto!!
Ne razumem te...a bi ti rad rešil problem,ali se pogovarjamo o človekovih pravicah,in o tem kaj bi bilo lepo in fer?
evil.gif

Gre za to, da je treba najti sistem, ki lahko zalaufa, ki bo deloval, in ki hkrati ne bo odvračal potencialnih novih lastnikov EV od nakupa. Ker po tem dragem sistemu grem raje z ICE v mesto.
Nekoč nekdaj, ko bomo vsi na EV in bo vočænja na km stala isto kot zdaj pri ICE in bo polnilnih dovolj, OK. Do takrat pa je treba najti neko vmesno rešitev.

Sicer pa: zakaj bi pa polnilnica na 22kW priključku sploh dovoljevala polnjenje z nižjo močjo? In zakaj bi tolerirali uporabo česarkoli kot najzmogljivejšega načina polnjenja, ki ga kombinacija avto/postaja tam omogoča?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sicer pa: zakaj bi pa polnilnica na 22kW priključku sploh dovoljevala polnjenje z nižjo močjo?

Zato, ker polnilnica ne ve, s kakšno maksimalno močjo avto lahko polni.

Po EVSE protokolu polnilna postaja avtu sporoči (po pilotskem signalu), s kakšnim maksimalnim tokom lahko avto polni, povratne informacije (o maksimalni moči polnjenja, ki ga avto zmore) od avta do polnilne postaje pa ni.

https://code.google.com/p/open-evse/wiki/J1772Basics
 
Nazadnje urejeno:

CrazyFish

Pripravnik
29. jul 2015
64
0
6
Če nekdo postavi 22kW polnilnico, mu je verjetno v interesu da proda toliko elektrike kot je sposobna...

To ni kaznovanje... To je izbira...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sicer pa: zakaj bi pa polnilnica na 22kW priključku sploh dovoljevala polnjenje z nižjo močjo?

Zato, ker polnilnica ne ve, s kakšno maksimalno močjo avto lahko polni.

Po EVSE protokolu polnilna postaja avtu sporoči (po pilotskem signalu), s kakšnim maksimalnim tokom lahko avto polni, povratne informacije (o maksimalni moči polnjenja, ki ga avto zmore) od avta do polnilne postaje pa ni.

https://code.google.com/p/open-evse/wiki/J1772Basics

Torej je vse, kar je treba, da EU proivajalcem avtov predpiše, da mora avto vedno polniti (če to fizično zmore) z največjo močjo, ki jo dobi od polnilnice.

Je pa to dokaz, kako zastareli so ti standardi ...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
To je dokaz kako se proizvajalcem gladko je.be za EV in plug-in vozila. Imajo jih samo zato, da zmanjšujejo CO2 na papirju v svojih flotah.
Plug in Porsche, pa E-klasa.... ja super, na baterijo bo šel koliko? Ravno toliko kot Andy-ju na bencin, skoraj nič.

V Avstriji se pogajajo, da bi službena vozila lahko imela samo do nekih 120gCO2 izpusta. Bodo pa pač Plug-ine kupovali in vozili samo na bencin. Važno, da bo papirjem zadoščeno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
To je dokaz kako se proizvajalcem gladko je.be za EV in plug-in vozila. Imajo jih samo zato, da zmanjšujejo CO2 na papirju v svojih flotah.
Plug in Porsche, pa E-klasa.... ja super, na baterijo bo šel koliko? Ravno toliko kot Andy-ju na bencin, skoraj nič.

Tam okoli 25 kilometrov, pa tja do 130 km/h. Kaj pa si pričakoval od PHEV?
In mimogrede, ker sem pelhal panamero tako v bencinski, dizelski kot v PHEV različici ti lahko povem, da je PHEV pri tja do 150 km relacijah tudi realno najbolj varčen, vsekakor pa daleč najbolj čist
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Saj nisem napisal da PHEV ni varcen, dvomim, da bodo ti avti vozil na elektriko. Kateri gospod 50 let+ bo se jebal s kabli.

Enkrat je en že pripopal nek članek na to tematiko. Da se phev vozi na bencin in ne na štrom.

Smo pa off, Andy prosim daj v razglabljanja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mislim, da tega ta forum ne omogoča ali pa vsaj jaz te možnosti ne vidim.

Nič hudega. Nadaljujemo v razglabljanjih, tukaj se pa nadaljuje z Zoe.