renault megane 1.5dci

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ne mešaj bencinarja in turbo dizla. tam je bila z enega kosa železa tu pa imaš vmes vlito gumo da duši vibracije enako z vztrajnikom. Ampak si se poceni vozil.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Hurbarija ste zapeli za teh 100 EUR. Vsi pa pozabljate, da ste za svoje konjiče odšteli 15k eur ali še veliko več. Veliki servis se več ali manj na vseh vozili dela od 120k km navzgor, nekateri tudi čez 200k km. Kolko je z vozilom stroškov do teh kilometrov, je teh 100 EUR pljunek v morje. Zračunajte si vse servise do velikega servisa, vsa zavarovanja in registracije, vinjete, vitrexe, gume, gorivo, bog ne daj kako izredno popravilo. V tem času kolikokrat po 100 EUR ste fuknli za kako fešto, žur, pijanščino neumen artikel, ki kasneje ugotovite, da ga ne potrebujete, kolko za iphone in famozne S7.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
hysterical-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.335
9.572
113
EU
Bodimo realni. Če pri velikem servisu mora preventivno menjat ojnične ležaje, je motor (po strojniško povedano) slabo dimenzioniran.
Accent letnik 2001 ima že 190 K in ni treba tega hitech ležaja menjat. Pa še ispušni lonec je prvi, katerega je serviser hotel menjat pri 80 K, ker je po njegovem bil že zanič
hysterical-1.gif

Izgleda da s tehniko niso napredovali dalje od Zastave.
evil.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Če bi avto industrija tako hitro napredovala kot reklamirajo, bi danes dizli imeli 1 liter porabe, pa olja nebi bilo treba menjati celotno življensko dobo vozila. Jok daleč od tega. še vedno bomo menjali olje, pa kolesne ležaje, pa ojnične, pa končnike, pa disk ploščice, pa jermene, pa šponarje, pa še kej bi se našlo. Hebi ga takav je život nas proletarca.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ne zagovarjam ravno "strojniške greške", pa bodimo vseeno realni do kraja. Koliko pokuri omenjeni hyundai napram omenjenmu renoju? Nimam ne enega ne drugega, ampak po govoricah je razlika cca liter. (1,5 dci kuri krepko pod 6, menda so povprečja okrog 5,5 l/100km). To je v cca 1€ na 100 kilometrov razlike oziroma na 100.000 kilometrov, ko bi naj menjal ležaje, cca 1000 evrov v porabi goriva, manjava pa stane 100 do 200 evrov. Četudi je razlika v porabi samo pol litra, si z renojem še vedno v plusu ali pač?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Megane 1.5dci ima od Accenta (najbolj šparovni motor kerkoli že je), zagotovo vsaj 2L/100km nižjo porabo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Na te strojniške finte se sam en drek spoznam. Ampak kljub "strojniški greški" gre trenutno za enega najzanesljivejših dizlov v tem segmentu. Cena za to je 100 EUR za ojnične ležaje.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ne zagovarjam ravno "strojniške greške", pa bodimo vseeno realni do kraja. Koliko pokuri omenjeni hyundai napram omenjenmu renoju? Nimam ne enega ne drugega, ampak po govoricah je razlika cca liter. (1,5 dci kuri krepko pod 6, menda so povprečja okrog 5,5 l/100km). To je v cca 1€ na 100 kilometrov razlike oziroma na 100.000 kilometrov, ko bi naj menjal ležaje, cca 1000 evrov v porabi goriva, manjava pa stane 100 do 200 evrov. Četudi je razlika v porabi samo pol litra, si z renojem še vedno v plusu ali pač?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Jok daleč od tega. še vedno bomo menjali olje, pa kolesne ležaje, pa ojnične, pa končnike, pa disk ploščice, pa jermene, pa šponarje, pa še kej bi se našlo. Hebi ga takav je život nas proletarca.
ne še vedno. Ampak vedno bolj pogosto. ker je vse vsedno bolj v kur*u
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ni to nobena strojniška greška. 1,5 dci je menda samo navit star Renault-jev dizel (dodan turbo in common rail), se pravi moč podvojena (na račun navora). Kako so do tega prišli? En drekač blizu vrha hierarhije v fabriki je to zahteval. Verjetno nekdo, ki se na mehaniko spozna toliko kot jaz na recimo sup.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ja kaj pa če ne zdržijo 120.000 in gre motor ? da no pišem o tem koliko preplaæaš novega dizla.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Jok daleč od tega. še vedno bomo menjali olje, pa kolesne ležaje, pa ojnične, pa končnike, pa disk ploščice, pa jermene, pa šponarje, pa še kej bi se našlo. Hebi ga takav je život nas proletarca.
ne še vedno. Ampak vedno bolj pogosto. ker je vse vsedno bolj v kur*u

Točno to. Zadnji dobri dizli v tem segmentu so bili kak VAG 1.9D, 1.9 in 2.0 SDI, TDI 1.9 (90 in 110 KM), morda kak HDI 90 KM. Od takrat dalje samo navzdol. čedalje večji šroti z dragim vzdrževanjem.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Kar se vzdržljivosti tiče po mojem mnenju ga ni čez običnega atmosferca. Tudi te turbo bencinski mlinčki je vprašanje kak se obnesejo na dolgi rok.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Renault je imel dizle z 1.9l gibne prostornine. Kot atmosferski dizel je proizvedel 64 KM, s turbino 95KM. So dodali neposredni vrbizg in evo 100 konjev, s common-rail pa 105 konjev. To je bil 1.9 dCi. Nato pa še izpeljanke dCi 120 in dCi 130. Osnova je bil isti motor, zato težave z zaneslivostjo turbin in ojničnih ležajev.
Pred tem je bil 1.6D iz petic, devetic, enajstic s 55 konji. To je bilo upokojeno s prihodom Clia... 1.5 dCi je popolnoma nov motor, razvit za Clio II MK2. 65 konjev z fiksno geometrijo lopatic turbine, 80 z variabilno. Nato se je za vgradnjo v težja vozila večala moč (100, 105, 110) konjev. Vse je izpeljanka dCi 80. dCi 70, 75 so izpeljanke osnovnega motorja.
Hočem reči da je 1.5 dCi nov motor, da je menjava teh ležajev lahko celo predvidena kot standardni postopek pri velikem servisu...
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Čaki, torej pri dCi motorju (vseh tipih?) "naj bi" se to kar pogosto menjalo pri velikem servisu? Moj clio2 ima za sabo že dva, 235kkm, pa se razen rednega velikega servisa (pumpa, jermen, šponar) ni menjalo nič. Menda bo še malo zdržalo vse skup no
grin1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Če kaj pomaga lastnikom dCi-ja, mogoče se (spet) motim: sodelavec ima Scenica MK2 1,5 dci, 105 konjičev. Že kako leto nazaj sem mu rekel da mu motor šklopota kot star Yugo in da bi bilo verjetno za zamenjat ojnične ležaje. Še danes se vozi, pravi pa da mu je bilo s strani mehanika rečeno da so za zamenjat. Zdaj, a se to čudo res lahko sliši, ali pa se samo meni tako zdi?