renault megane 1.5dci

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Menjava ojničnih ležajev je z rednim servisom je cca. 320eur, kar pomeni sama menjava ojničnih ležajev cca. 220eur.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Sej ni nujno, da vedno pelješ na najdražji pooblaščeni Renault servis! Oni še vedno pravijo da teh težav ni, zakaj bi jim potem delal biznis?
Pelješ k majstru, ki ve kaj dela in zaračuna pol manj.
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
685
238
43
Ah dej no, za 1,9 sem dal 30 eur za ležaje, za delo težko rečem ker sem delal še veliki servis, mislim da več kot 30eur(1ura) ne...
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
A z menjavo ojničnih ležajev rešim problem z morebitnim zaribanjem Delphi pumpe, železnim opilkom, ki jih proizvaja, zamašitvi celega sistema in vsega kar potegne zraven? Ker če se to res reši za 100€ bi bilo za razmislit mogoče. Ima ta motor že DPF filter? Z EGR-jem bodo verjetno ob kratkih vožnjah problemi, ampak se ga da verjetno tudi enostavno blindirat? Po eni strani je avto pocen in je precej praktičen, po drugi gre pa lahko za zjahano jamo brez dna. Vidim tudi, da se za 2500€ dobi že "neproblematični" 78kw motor istega letnika.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Pri opilkih je problem v sami pumpi, ne v ležajih. DPF verjetno nima. EGR naj te ne skrbi toliko kot mogoče sklopka z vztrajnikom, zavore in ostale zadeve, če niso bile ravno pred kratkim menjane.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11090356

Takale je zadeva..avto je pri mehaniku, sklopka se je pogreznila, šel naj bi potisni ležaj, vztrajnik naj bi bil ok. Verjetno ga je vseeno fajn menat, ko je že vse razstavljeno, saj se tudi sklopko menja v kompletu in ne samo potisnega. Pri 130k km je bil narejen velik servis, istočasno so bili preventivno menjani tudi ojnični ležaji. Menjan je bil tudi intercooler, jermenica. Je pa za poštimat zadnji blatnik, ki rjavi in voznikov sedež naj bi bil nekoliko raztrgan. Pri ceni je še precej lufta. Pa seveda je tu še strošek vleke. Koliko bi vi dali za tak avto?

DPF-ja torej ni, kar je +, ker imam v glavnem kratke relacije, plac mi pa prav pride, bencinarjev je malo pa tudi precej dražji so. Kaj pravite, naj se podam v to je.bado, približna ocenitev stroškov? Me čaka jama brez dna? Svak ima 06 grandtour 74kw, ki ima sloves enega najbolj problematičnih dizlov, pri 215k km brez ene same okvare, ojničnih sploh še ni menjal, skratka zadovoljen.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.687
3.290
113
Naš je star 4 leta, pa rjavi pri zadnjih vratih in nad zadnjo šipo... Še čakam na odgovor na garancijski zahtevek, ker bo s tem kar nekaj dela, saj mora šipa ven.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Meni v oči pade "2. lastnik". Ker sem se sam enkrat nasadil pri tem, ker se je izkazalo da je to izgovor za vsakršno zadevo, ki je narobe. Mi smo ga ful pazili... Kaj je ok in kaj ne je mehanik povedal na podlagi dejanskega pregleda, ali tako čez palec ker ga hoče prodat tebi?

Pri strošku sklopke bo tistih 50€ za vleko kaplja v morje
grin1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Eh ga je že prodal, tako da je bil očitno ok.
tongue-1.gif
Cena je bila pa po telefonu 1800€.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11090356

DPF-ja torej ni, kar je +, ker imam v glavnem kratke relacije, plac mi pa prav pride, bencinarjev je malo pa tudi precej dražji so. Kaj pravite, naj se podam v to je.bado, približna ocenitev stroškov? Me čaka jama brez dna? Svak ima 06 grandtour 74kw, ki ima sloves enega najbolj problematičnih dizlov, pri 215k km brez ene same okvare, ojničnih sploh še ni menjal, skratka zadovoljen.

Ravno ta mašina je od l.06 odlična in neproblematična. Poznam dva ki imata konkretno čez 300k km brez večjih težav. Pri velikem servisu menjat ojnične ležaje, redna menjava olja in to je to
smile-1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Pomoje mi ga je kak forumovec na renault forumu "ukradel", kjer sem napisal kar sem zvedel od prodajalca in ga letel zaarat.
tongue-1.gif
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
In vam je normalno da se ob vsakem velikem servisu menjajo ojnični ležaji, je to nek napredek?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
In vam je normalno da se ob vsakem velikem servisu menjajo ojnični ležaji, je to nek napredek?
Koliko pa je velikih servisov v življenjski dobi avta?
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
In vam je normalno da se ob vsakem velikem servisu menjajo ojnični ležaji, je to nek napredek?

Ne, ni normalno. Strošek je 100€ na interval velikega servisa, torej cca euro na vsak tank. Mene ne bo konc zaradi tega, avto se vseeno pelje
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Če bo komu v tolažbo. Na Xsari 2.0 HDI (popolnoma neproblematičen motor) je bilo ob velikem servisu potrebno zamenjati jermenico mikrojermena. Ki stane reci in piši, 150€. Jebiga, avto nekaj stane. Kar se mene tiče, potrošna roba. Druga stvar je, ko ti nepredvideno "nekaj" crkne in si ob jurja, dva ali tri.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
He he... Večini tule je potem problem plačati 'potrošno robo'...
Vodeno olje iz diskontarja, kitajski filtri žnj kvalitete in to je servis...
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Jermenica je potrošna roba , ojnični naj bi pa zdržali življensko dobo motorja.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Jermenica je potrošna roba , ojnični naj bi pa zdržali življensko dobo motorja.
Jermenica je potrošna roba? Odvisno, na treh katrah, dveh R5 in dveh bencinskih Xsarah nisem nobene zamenjal. Sem pa kak jermen kdaj pa kdaj.
Vztrajnik potrošna roba? Kaj pa vem, na treh katrah, dveh R5 in treh Xsarah nisem nobenega zamenjal. Sem pa kakšno sklopko kdaj pa kdaj.
.
.
.
.
.
sprasujem se.gif