Mercedes C [W204]: vprašanja pred nakupom

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Pozdravljeni!

Resno razmišljam o nakupu Mercedesa C razred (W204 - letnik 2007), vendar sem v dilemi, saj ne poznam določenih kriterijev in splošnih informacij o C razredu na podlagi katerih bi si izračunal kateri model se mi bolj izplača. Določeni kriteriji so zapisani spodaj. Naj omenim, da delam približno 30.000km na leto ter da trenutno vozim avtomobil z bencinskim motorjem. Z "novim" avtom bi delal nekje podobno število kilometrov, imel bi ga pa vsaj 8 let.

Vprašanja bom kar številčil, da mi boste lažje pomagali, sam bom pa enostavneje razbral odgovore.

Zanima me avtomobil z močjo nekje do 170 konjskih moči ali da ima pospešek do 100km/h manj kot 10.0 sekund in da ima končno hitrost vsaj 210km/h. Modele gledam Avantgarde, saj sem mlad po duši kot tudi sicer. Bi pa izbral različico z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom.

V to kategorijo zahtev torej padejo:
BENCINSKI: C180 K (156 KM)
BENCINSKI: C200 K (184 KM)
DIZEL: C200 CDI (136 KM)
DIZEL: C220 CDI (170 KM)

Osebno bi se odločil za bencinski motor, še najbolj se nagibam k modelu C180, vendar me pri bencinskih motorjih bega kompresor in vzdžrževanje, pri dizelskem motorju bi se odločil najverjetneje za C220 CDI, pri čemer se pa bojim turbin, šob in ostalih stvari, ki jih dizelski agregat lahko potegne za sabo in povzroči večje stroške.

Sedaj, ko poznate ozadje in kako v dani situaciji razmišljam, mi boste lažje odgovorili na postavljena vprašanja:

1. Kakšna je dejanska razlika v vzdrževanju med kompresorjem in turbino? Sem nekaj o tem bral na spletu, vendar bi rad imel mnenje od nekoga z izkušnjami.
2. Kako se "pravilno" vozi avto s kompresorskim motorjem? Ali je potrebno paziti preden se avto ugasne, da nekaj sekund teče v prostem teku ipd., kot je to praksa pri dizelskih agregatih?
3. Če bi imeli na izbiro dva identična avtomobila, vendar bi eden imel vgrajen kompresor, drugi turbino - katerega bi izbrali in zakaj?
4. Kakšni so stroški vzdrževanja pri Mercedesovih bencinskih motorjih (tudi v najslabšem možnem scenariju, torej koliko stanejo določeni deli)?
5. Kakšni so stroški vzdrževanja pri Mercedesovih dizelskih motorjih (tudi v najslabšem možnem scenariju, torej koliko stanejo določeni deli)?
6. Ali imajo W204 modeli kakšne tovarniške hibe na katere je potrebno biti pozoren (sploh prvi modeli pred "faceliftom")?
7. Kakšne tipične različice opreme obstajajo poleg že znanih Classic, Elegance in Avantgarde?
8. Kaj je lahko pri omenjem avtomobilu moteč faktor za voznika in sopotnike, zakaj?
9. Glede na vse kriterije, ki sem jih podal, za kateri model bi se odločili in zakaj?
10. Ali bi bila morda boljša opcija bencinski motor brez kompresorja, čeprav so le-ti že vesolje moči, prav tako pa so tudi temu primerni stroški zavarovanja, bencina itd.?
11. Ker je izbira v Sloveniji z bencinskimi različicami avtomobila praktično nična, na kaj je potrebno biti pozoren, če se odločim za nakup avotmobila iz npr. Nemčije?
12. Splošno mnenje, izkušnje...


Najlepša hvala vsem za odgovore! Mi veliko pomenijo
smile-1.gif


C_W204_1.jpg


EDIT: Dodatna vprašanja (bom dodajal, ko se bom še kakšnega spomnil) - hvala vsem, ki ste že odgovorili in vsem, ki še boste:
12. Ali garancija iz ponudb "junge sterne" velja povsod, tudi v Sloveniji?
 
Nazadnje urejeno:

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.351
379
83
11. online oglasniki oz. MBjevi gebrauchtwagen prodajalci, izbereš Junge Sterne (preverjena rabljena vozila), kontaktiraš prodajalca, zaprosiš za dodatne info, fotografije... in če ti je všeč, se odpelješ po vozilo. Bo pa cena malo višja kot pri naših hendlerjih. V bistvu obstaja še lažji način, da kupiš avto na daljavo in ti ga dostavijo pred domači prag (prevoznika najceneje najdeš sam med množico naših tovornjakarjev), če ti le takšen "brezoseben" nakup ni preveč tuj.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.416
9.163
113
1. kompressor je dost preizkušena zadeva, tako da težav z njimi naj nebi bilo, tudi ze pri generaciji w203. Več težav je lahko s turbinami,sploh pri rabljenih ker ne moreš vedet kako se je avto vozil. Ampak tudi turbine so danes potrošna roba kot jermeni in filtri...vzdrževanja ni pri obeh, če imaš turbino so dizelska olja pač nekoliko dražja, ampak tudi v bencinca se daje kvalitetno olje.

2. kompresor se vozi normalno kot bencinar, če ga boš fejst krivil da bo ze vse pokalo od vročine pač zadnje kmje vozi bolj umirjeno, nizji vrtljaji, da se material "ohladi". Saj tudi dizle pri normalni voznji ni treba čakat pri ugašanju.

3. za trubino pravijo da je bolj ekonomična, čeprav vprašanje... pri kompresorju je lepše uporabno območje.vsaj pri teh mehanskih mercedesovih

4. original deli so dragi, je pa možnost pri bencinarju da kaj crkne manjše.. je pa res da je suport z deli eden najboljših na svetu.torej zagotovo dobiš vse kaj rabiš, tudi "ponaredke",

5-12 mogoče bi raje izbral nekega plebejskega megana :S

2.

za konec
Na tvojem mestu bi izbiral med 200k ali pa 220 CDI...200K bo pil med 8 in 9, več samo ob težki nogi, za 220 CDI težko rečem , verjetno pa med 6 in 7... zdaj si preračnaj, vožnja je zagotovo lepša z bencinarjem.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Pozdravljeni!

Resno razmišljam o nakupu Mercedesa C razred (W204 - letnik 2007), vendar sem v dilemi, saj ne poznam določenih kriterijev in splošnih informacij o C razredu na podlagi katerih bi si izračunal kateri model se mi bolj izplača. Določeni kriteriji so zapisani spodaj. Naj omenim, da delam približno 30.000km na leto ter da trenutno vozim avtomobil z bencinskim motorjem. Z "novim" avtom bi delal nekje podobno število kilometrov, imel bi ga pa vsaj 8 let.

Vprašanja bom kar številčil, da mi boste lažje pomagali, sam bom pa enostavneje razbral odgovore.

Zanima me avtomobil z močjo nekje do 170 konjskih moči ali da ima pospešek do 100km/h manj kot 10.0 sekund in da ima končno hitrost vsaj 210km/h. Modele gledam Avantgarde, saj sem mlad po duši kot tudi sicer. Bi pa izbral različico z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom.

V to kategorijo zahtev torej padejo:
BENCINSKI: C180 K (156 KM)
BENCINSKI: C200 K (184 KM)
DIZEL: C200 CDI (136 KM)
DIZEL: C220 CDI (170 KM)

Osebno bi se odločil za bencinski motor, še najbolj se nagibam k modelu C180, vendar me pri bencinskih motorjih bega kompresor in vzdžrževanje, pri dizelskem motorju bi se odločil najverjetneje za C220 CDI, pri čemer se pa bojim turbin, šob in ostalih stvari, ki jih dizelski agregat lahko potegne za sabo in povzroči večje stroške.

Sedaj, ko poznate ozadje in kako v dani situaciji razmišljam, mi boste lažje odgovorili na postavljena vprašanja:

1. Kakšna je dejanska razlika v vzdrževanju med kompresorjem in turbino? Sem nekaj o tem bral na spletu, vendar bi rad imel mnenje od nekoga z izkušnjami.
2. Kako se "pravilno" vozi avto s kompresorskim motorjem? Ali je potrebno paziti preden se avto ugasne, da nekaj sekund teče v prostem teku ipd., kot je to praksa pri dizelskih agregatih?
3. Če bi imeli na izbiro dva identična avtomobila, vendar bi eden imel vgrajen kompresor, drugi turbino - katerega bi izbrali in zakaj?
4. Kakšni so stroški vzdrževanja pri Mercedesovih bencinskih motorjih (tudi v najslabšem možnem scenariju, torej koliko stanejo določeni deli)?
5. Kakšni so stroški vzdrževanja pri Mercedesovih dizelskih motorjih (tudi v najslabšem možnem scenariju, torej koliko stanejo določeni deli)?
6. Ali imajo W204 modeli kakšne tovarniške hibe na katere je potrebno biti pozoren (sploh prvi modeli pred "faceliftom")?
7. Kakšne tipične različice opreme obstajajo poleg že znanih Classic, Elegance in Avantgarde?
8. Kaj je lahko pri omenjem avtomobilu moteč faktor za voznika in sopotnike, zakaj?
9. Glede na vse kriterije, ki sem jih podal, za kateri model bi se odločili in zakaj?
10. Ali bi bila morda boljša opcija bencinski motor brez kompresorja, čeprav so le-ti že vesolje moči, prav tako pa so tudi temu primerni stroški zavarovanja, bencina itd.?
11. Ker je izbira v Sloveniji z bencinskimi različicami avtomobila praktično nična, na kaj je potrebno biti pozoren, če se odločim za nakup avotmobila iz npr. Nemčije?
12. Splošno mnenje, izkušnje...


Najlepša hvala vsem za odgovore! Mi veliko pomenijo
smile-1.gif


C_W204_1.jpg


Živijo!


Jaz sem imel vse te avte - službene, da ne bo pomote. Avto je vrhunski, brez napak, izredno kakovosten. Osebno ti glede na povedano priporočam C220CDI. Sam sem bil sicer najbolj zadovoljen z C320CDI, vendar iskreno povedano, če bi ga kupil sam, mi je škoda toliko denarja, čeprav je bila poraba presenetljivo nizka....
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Glede na to, da si vozil vse te avte službeno in so (bili) službeni, predvidevam, da si podal mnenje le iz vidika občutka vožnje in občutka avtomobila nasploh.
Tisti zelo pomemben faktor pa je tudi faktor vzdrževanja, sploh če vse to gre iz lastnega žepa.
smile-1.gif

Trenutno se nagibam še vedno k bencinarju, predvsem zaradi morebitnih okvar in stroškov zdrževanja (bencinar nima DPF filtra, nima turbine in šob...).

LP
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Generik, kot si videl, sem tudi sam pred časom spraševal po tem avtu. V tem času sem se še malo pogledal naokrog, povprašal pri lastnikih in prišel do overall ugotovitve, da avto je za kupit.
Govora o kakšnih težavah ( zaenkrat ) ni.
Govora glede stroške vzdrževanja je pa logično seveda, relativno.
Pa ne se preveč spraševat o tem, ker te bo Mr. Murphy obiskal
smile-1.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Simon, kot sem prebral si se "ogrel" za C220 CDI model. A si ga tudi kupil ali ga še imaš namen kupiti?
smile-1.gif

Kot zapisano, mene še nekako najbolj pritegne bencinar, prav zaradi stroškov vzdrževanja, četudi me to toliko bolj udari pri gorivu.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tako je, C220 CDI Avantgarde karavana bom vzel. Čeprav bi glede na mojo letno kilometrino moral vzeti bencinarja, se bom rajši odločil za dizla. Bom pa pri nakupu vzel najbolj ohranjenega, torej potemtakem tudi najdražjega. Vsaj veš pri čem si.

Bom pa nakup prestavil na drugo leto, ko bom do konca opremil hišo in okolico, pa še otročička imava na poti.
smile-1.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Zakaj pa ravno dizla? Pišuka, sem zdajle v dilemi. Kako to, da si se odločil za dizelsko različico, kljub temu, da imaš dražje vzdrževanje in delaš "manj" kilometrov? V čem je čar dizla?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Ne (še). In imam preprost razlog za to; nočem se "zaljubiti" v avto in da mi potem to zameša razumno presojo. Na koncu se bom še začel "zaletavati" z nakupom in bom kupil kakšna jajca. Zato sem raje previdnejši.
grin1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zakaj dizel? hmm, motor vleče zmerno in močno od dobrih 1000 obratov dalje. Ni tako, kot marsikateri drug dizel, ki "buta" od 1500 do 2500, potem se pa ustavi.
smile-1.gif

Glede servisa, torej na letni ravni bo razlika 50€, kar mi je popolnoma vseeno, glede na ceno, ki bom dal za avto.

Glede izrednih servisov so pa stvari, kot rečeno relativne. Tudi če imaš bulletprof benc. motor, ti gre lahko za primer kaka banalna stvar, ki za sabo potegne še kup drugih težav in na koncu imaš totalko pregovornega najboljšega motorja....:)
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tako je, C220 CDI Avantgarde karavana bom vzel. Čeprav bi glede na mojo letno kilometrino moral vzeti bencinarja, se bom rajši odločil za dizla. Bom pa pri nakupu vzel najbolj ohranjenega, torej potemtakem tudi najdražjega. Vsaj veš pri čem si.

Bom pa nakup prestavil na drugo leto, ko bom do konca opremil hišo in okolico, pa še otročička imava na poti.
smile-1.gif

otrok->eklase
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.879
1.330
113
Moj imel blizu 350.000km pa je bila še vedno prva turbina, nobenih problemov s šobami, verigo itd. Samo redni servisi, brez izrednih. Olje sem nabavljal preko eBaya, sem pa tja tudi kakšen filter. Redni serviser me je prišel od 200 do 300 evrov na pooblaščenem v Avstriji.