Razglabljanja

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Saj piše..

http://www.avto.net/_AVTO/ogla...vencije%20EK...

VOZILO JE NOVO IN NA ZALOGI PRI URADNEMU UVOZNIKU
AVTOELEKTRONIKA D.O.O DUNAJSKA CESTA 421, 1000, LJ

Pri nakupu lahko zaprosite za subvencijo EKO sklada RS v višini
3.000 EUR. Prošnja mora biti oddana pred nakupom vozila.

My god...13k za taka jajca...pa to sploh kdo kupi?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Prej sem bil na telefonu, pa nisem gledal.

Kakšnih 13kEUR? 14kEUR!!! 16.990 - 3.000 = 13.990 EUR!!!

Rabljene Ion-e in C-Zere dobiš od 11.500 EUR naprej in to z malo kilometri.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ali je ze odsteta subvencija ali ne, ne vem, razen ce pise kje v oglasu. Lahko pa tudi poklices. Ampak, jaz ga na bi kupil. Raje poglej po tistem, kar sem ti napisal, pa dobis za malenkost vec denarja v redu avtocek.

Lahko pa pove tudi uporabnik xyz, ce je ze prodal Ampero, ki jo je prodajal za 16kEUr, ce se ne motim. Vsekakor dosti boljsi nakup, kot pa tisti kitajcki.

Sem se zadnjič vozil z X5 xDrive40e v Nemčiji, pa sem ga šel za hec nafilat (eOnova polnilna na OMV pumpi, slab € kilovatna ura). Je zraven fila tip C Zero, sva par besed rekla. Je rekel, da ga ima 1 teden, kupil 4 leta starega, 57.000 km za 8500€ (ali 6500, nisem si zaponil). Prviča ga je na hitri polnilnici filal, dela pa dobrih 100 km na dan. Živi v eni vasi, firmo ima v sosednji, je rekel, da je smao čakal, da cena znosno pade za rabljenega ... Da karkoli drugega bi bila neumnost vozit (pa ima doma še en resen avto z M oznako).
Da je nadzadovoljen.
Skratka, bi rekel, da je pljunit 13K (oz 10) za tele kitajce čista neumnost, če lahko za 8.5 dobiš tak avto.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
eOnova polnilna na OMV pumpi, slab € kilovatna ura.
Huda cena. Recimo R ZOE naj bi porabil cca 15 kWh , C zero, P ION, MIEV cca 12-14 kWh, Leaf okoli 15-17 kWh na 100 km. To je za zmerno vožnjo, lahko porabi samo še več (gretje, klanci,..) Ampere se sploh ne splača priklopiti na el.
hysterical-1.gif
O.k. je to hitra polnilnica, samo to ni računice. Ali si se mogoče zatipkal, je cena pravilna? So vsepovsod takšne cene v tujini?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zadnjič je imel na sestanku DEVS-a Simon Čretnik predavanje glede svojih potovanj z Leaf-om na Škotsko in nazaj in so cene res zelo nihajoče. Nekje se računa kWh, nekje pa čas polnjenja in le-ta je bil nekje tak, da bi ga nekje polnjenje stalo 22 EUR/100km oz. nekaj takega - taka absurdna cena.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Še celo prej se je začelo zaračunavanje visoke cene za štrom, kot sem predvidedal...
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Če sem prav razumel Andya, je taka cena bolj izjema. Verjetno bo tudi el. PP v prihodnosti moral prevzeti nek regulator, da ne prihaja do takih odstopanj, kot je praksa pri gorivih. Marža pa bo v domeni vsakega prodajalca, da bo vseeno konkurenca. Predvidevam, da so (bodo) cene polnjenja na teh polnilnih postajah na spletu!?
 

Zelenec

Pripravnik
Če nekdo investira v polnilnico, jo želi vsaj amortizirati, če ne celo kaj zaslužiti. Zato je govoriti o visokih cenah za štrom neumnost. Elektrika je poceni, plača se storitev in v ceno sta vključena omenjeni postavki. Trg bo pa naredil svoje.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Normalno investicija se mora pokriti, če ne drugače pa s subvencijami... Tudi črpalko mora nekdo tudi naredit in ni takih absurdnih odstopanj. Zato pa sem napisal, da marže ostanejo lastniku-investitorju, cene pa na splet, da trg naredi selekcijo. Trenutno je problem, ker je malo uporabnikov in se taka investicija težko amortizira. Če se bo zadeva masovno razširila se bo tudi lažje amortizirala. Trenutno pa je najbolje "opalit" tistega ki rabi. Verjetno pa je tukaj še veliko drugih obratovalnih stroškov, ki se jih uporabniki niti ne zavedamo (inšp. pregledi, koncesije, soglasja...) Vsak začetek je težak.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Saj je vseeno kaj je krivo za višjo ceno, važna je cena ki jo plača končni uporabnik. V glavnem že lupijo EV uporabnike...

Bencin je tudi v začetni fazi hudo poceni
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Saj je vseeno kaj je krivo za višjo ceno, važna je cena ki jo plača končni uporabnik. V glavnem že lupijo EV uporabnike...

Bencin je tudi v začetni fazi hudo poceni
wink-1.gif

Nihče jih ne lupi. Hitro polnjenje je pač upravičeno dražje od domačega čez noč. Doma prilopiš v vtišnico, ki jo imaš, hitra polnilna postaja pa je stala nekaj 10 k€. Ajde, recimo 20 tisoč (pa čeprav so cene večinoma višje). To pomeni 20 tisoč kilovatnih ur ali 1000 polnjenj (3 na dan), da se stvar samo amortizira. Kje so pa ostali stroški in kje je dobiček?
Najbolj logično je (pa sem o tem govoril z veliko ljudmi, tudi takimi, ki v tujini vodijo razvoj in projekte elektromobilnosti) je, da je polnjenje doma čez noč zelo poceni, hitro polnjenje pa v bistvu nič dražje, kot bi te prišel bencin, recimo. Glede na to, da uporabniki EV več kot 90% voženj opravijo tako, da zadostujejo počasna polnjenja doma, je to čisto v redu računica.
Da voænja z EV realno ne bo nikoli tako poceni, kot je sedaj če polniš doma, je pa itak jasno.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Kot je wxy napisal,se ob taki ceni naprimer Ampere sploh ne splača več polniti,jo je bolje voziti na bencin,ker te polnjenje na taki postaji pride dražje. Zakaj bi nekdo sploh polnil hibrida na taki dragi polnilni postaji? (recimo da zenemarimo okoljsko osveščenost in gledamo na stvar strogo ekonomsko)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Potem tudi nima smisla imeti EVja za daljša potovanja, oz potovanja ki vsebujejo ustavljanje na SC in hitro polnjenje. Ker kaj ti pomaga to, če plačaš več, kot da bi šel s ICE...

Torej sicer imamo SC postaje, ki napolnijo EV "takoj", so pa neuporabne, ker so predrage za navadnega uporabnika. EV je torej omejen na domačo polnjenje "čez noč" in potencialno "v službi".

Not a way to go, bi rekel, za EV vozila...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Potem tudi nima smisla imeti EVja za daljša potovanja, oz potovanja ki vsebujejo ustavljanje na SC in hitro polnjenje. Ker kaj ti pomaga to, če plačaš več, kot da bi šel s ICE...

Prosim te ne razpredaj spet teh svojih butastih teorij,ki nimajo nobene veze z mojim vprašanjem
stupid-1.gif

Imeti EV je eno,imeti hibrida je nekaj popolnoma drugega,ampak dvomim da boš ti kdaj to dojel...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Potem tudi nima smisla imeti EVja za daljša potovanja, oz potovanja ki vsebujejo ustavljanje na SC in hitro polnjenje. Ker kaj ti pomaga to, če plačaš več, kot da bi šel s ICE...

Torej sicer imamo SC postaje, ki napolnijo EV "takoj", so pa neuporabne, ker so predrage za navadnega uporabnika. EV je torej omejen na domačo polnjenje "čez noč" in potencialno "v službi".

Not a way to go, bi rekel, za EV vozila...

Domnevam, da misliš s SC = SuperCharger. Polnjenje na Teslinih SuperChargerjih je in bo za vedno brezplačno za lastnike vozil Tesla.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Ga pa pre k€ plačaš pri nakupni ceni, tako da je vseeno.

Shark, darjan: hitre polnile itak niso namenjene PHEVom. Večina jih tudi nima moænosti, da bi jih uporbaljala. X5 sem recimo priključlič zato, da sprobam, ali bo potegnil 7,2 kW. PHEV pač voziš na štrom, dokler je, potem na bencin, razen če imaš kje poceni za polnit (doma, recimo).
EV so pa druga zgodba, ampak spet: razen butastih izjem polnjenje ne bo dražje (in zdaj ni) kot za enako prevoženo razdaljo natankat bencina. In ker je 90+% poti EV uporabnikov znotraj normalnega dosega avta, jih 90% opraviš brez hitrega polnjenja. Za tistih 10% plačat toliko, kot bi za bencin, pa tudi ne bo bolelo (kot Andya ne boli tistih par litrov bencina, ko gre na morje in nazaj).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Shark, darjan: hitre polnile itak niso namenjene PHEVom. Večina jih tudi nima moænosti, da bi jih uporbaljala. X5 sem recimo priključlič zato, da sprobam, ali bo potegnil 7,2 kW. PHEV pač voziš na štrom, dokler je, potem na bencin, razen če imaš kje poceni za polnit (doma, recimo).

No evo,to me je zanimalo. Konkreten in jasen odgovor!
zmaga.gif