Razglabljanja

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampak, prednost Ampere pred Outlanderjem PHEV je pa še vedno v tem, da ima baterijo v tekočini in s tem izredno dobro toplotno menedžirano. Mislim, da ima Outlander baterijo tako, kot iMiev, torej le zračno hlajeno.

Zdaj pa polni Outlanderja in iMieva na CHADEMO polnilni postaji, v tej vročini, če si upaš.

Hm..tega pa nisem vedel in je to kar velik minus oz deal breaker...na "srečo" še nisem tako daleč, da bi kupovalo PHEVa, ker bi zdaj bil lepo v zadregi kaj sploh...upam da se tam v roku 2-3 let to spremeni in pridejo na trg bolj pametni vozi v smislu outlanderja...saj ampera je kul, ampak bi rekel da premala vs outlander.

Ali imaš morda podatek kakšna je dimenzijska razlika prtljažnikov, v %, med ampero in outlanderjem?
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zdaj pa polni Outlanderja in iMieva na CHADEMO polnilni postaji, v tej vročini, če si upaš.
Zadnje leto pred iztekom garancije, bo to mogoče dobra kombinacija za "pomoč" in izgubi kapacitete. Bo čas pokazal ali je res naša klima toliko neprijazna do teh zračnohlajenih baterij in bo možnost zamenjave pred iztekom garancije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampera ima prtljažnik prostornine 310l. Za Outlanderja pa lahko ti pobrskaš
wink-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pred tem sem zjutraj šibal v Kranj, kjer sem se dobil z XXL-om, zvečer pa še 1x v Kranj, da sem mami nesel nekaj zelenjave s Štajerske.

Baterija je res še kot nova.

En X fali...
cool-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampera ima prtljažnik prostornine 310l. Za Outlanderja pa lahko ti pobrskaš
wink-1.gif

Temu sem se hotel izogniti, pa ni zgleda druge
wink-1.gif


Aside from this, boot space drops by just 14 litres, so the PHEV still has an adequate 436 litres of luggage room.

Torej cca 30% večja kapaciteta glede na ampero...kar ni tako malo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pri Nissanu Slovenija pravijo, da električni model leaf, sicer eden najbolje prodajanih električnih modelov v Evropi, pri nas še ne prodajajo. Trenutno ne beležijo nobenega povečanega zanimanja za električna vozila po uvedbi subvencij. "Zanimanje je ostalo nespremenjeno in je omejeno na ozek krog posameznikov," pojasnjuje Nataša Gjura iz Nissan Slovenija.

Ja no shit, če so na koncu dražji kot ICE
smile-1.gif

Nissan-ova izjava je v direktnem nasprotju s sledečim: http://www.zurnal24.si/elektrika-prodaja-subvencija-clanek-253611

Citat:
Tudi zato prodaja še ni takšna, kot bi si jo prodajalci želeli, a naj bi bilo zanimanje za električna vozila in priključne hibride veliko.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Pomoje je nissan mislil pač zaniamnje za njihove EV produkte, oz leafa? Saj nek feedback od strank že imajo, oz vidijo če folk sploh sprašuje po leafu ali ne...
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zdaj pa polni Outlanderja in iMieva na CHADEMO polnilni postaji, v tej vročini, če si upaš.
Zadnje leto pred iztekom garancije, bo to mogoče dobra kombinacija za "pomoč" in izgubi kapacitete. Bo čas pokazal ali je res naša klima toliko neprijazna do teh zračnohlajenih baterij in bo možnost zamenjave pred iztekom garancije.

Iz te moke pa ne bo kruha, fantje. Tudi BMS I-mieva je dovolj "pameten", da ne dovoli polnjenja pretople baterije. To se mi je zgodilo pred dvema dnevoma po 140 km zmerne vožnje pri zunanji temperauri 37°C. Temperatura celic je bila razporejena med 38 in 42°C. Polnjenje je bilo blokirano, zato sem moral počakati, da se najtoplejša celica ohladi pod 40°C, kjer je meja blokade polnjenja.

Rešitev je enourni poseg v razdelilni element ventilacije. Ob voznikovih nogah je namreč preklopni mehanizem, ki preklaplja prehod ventilacijskega zraka ali k nogam ali pa direktno v baterijo. Če je baterija pretopla, se vklopi klimo in se ohlajen zrak pošlje direktno v baterijo. Žal serijsko to ni omogočeno. Vklop klime in ohlajanje baterije sta serijsko sprožena le na Chademo postajah, kjer bi se sicer v podobnem vremenu ob močni obremenitvi celice skuhale.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Baterija je zaščitena, kar je ok. Ampak, polniti pa ne moreš, kar pa ni. Zelenčeva rešitev je 'a must'.

Kar se pa tiče zapakirane baterije Leaf-a v tej vročini, je pa druga zgodba. Simon je največ kapacitete izgubil dve leti nazaj, ko smo imeli podoben vročinski val.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Če prav razumem, potem deluje outlander tako, da ko prideš polnit in če je temp previsoka, se prvo vklopi klima, potem pa šele začne polnit? Vse je avtomatsko in ta ves čas je avto priklopljen na polnilno postajo? In glede na to, da je govora o klimi, verjetno tudi ne traja dolgo, da ohladi baterije?

Je pa malce čudno, da bi to delovalo zgolj na polnilcih, zakaj recimo nima sistema, da bi ob vožnjo, če zabeleži previsoko temp baterije, enostavno preklopi na klimo in ICE, po potrebi?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne vem točno, kako je pri Outlanderju, vem pa, da Ampera ne pusti baterije nad 30°C. Niti, ko je parkirana in nepriklopljena, niti, ko se polni, niti ko se voziš.
Zalaufa klimo, jo ohladi na 24°C in čaka do trenutka, ko baterija ponovno doseže 30°C, ko ponovno vklopi klimo. Seveda, klima hladi direktno hladilno tekočino baterije in le-ta hladi celice.

Še ena zanimivost pri Amperi. Po končanem polnjenju, tudi če baterija ne pride do 30°C (recimo, da polnjenje konča pri 28°C), če avto ostane priklopljen na polnjenje in baterije ne polni več, zažene klimo napravo z elektriko iz vtičnice in jo ohladi na 24°C.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
ja, to je zanimivo glede baterije
npr golf e nima hlajene s hladilno tekočino, golf GTE pa ima hlajeno
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pri Nissanu Slovenija pravijo, da električni model leaf, sicer eden najbolje prodajanih električnih modelov v Evropi, pri nas še ne prodajajo. Trenutno ne beležijo nobenega povečanega zanimanja za električna vozila po uvedbi subvencij. "Zanimanje je ostalo nespremenjeno in je omejeno na ozek krog posameznikov," pojasnjuje Nataša Gjura iz Nissan Slovenija.

Ja no shit, če so na koncu dražji kot ICE
smile-1.gif

Je še kaj drugega zadaj kot le "pomanjkanje zanimanja".
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampak, prednost Ampere pred Outlanderjem PHEV je pa še vedno v tem, da ima baterijo v tekočini in s tem izredno dobro toplotno menedžirano. Mislim, da ima Outlander baterijo tako, kot iMiev, torej le zračno hlajeno.

Zdaj pa polni Outlanderja in iMieva na CHADEMO polnilni postaji, v tej vročini, če si upaš.

Hm..tega pa nisem vedel in je to kar velik minus oz deal breaker...na "srečo" še nisem tako daleč, da bi kupovalo PHEVa, ker bi zdaj bil lepo v zadregi kaj sploh...upam da se tam v roku 2-3 let to spremeni in pridejo na trg bolj pametni vozi v smislu outlanderja...saj ampera je kul, ampak bi rekel da premala vs outlander.

Ali imaš morda podatek kakšna je dimenzijska razlika prtljažnikov, v %, med ampero in outlanderjem?

Ah, na Chademu se outlanderjave baterija tako hitro napolni, da si nima časa segret
grims-1.gif

Pa resno: kolikor vem, outlanderja sicer lahko na chademo priklopiš, ampak ne polni s polno močjo (ravno zaradi temp baterije).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
Mercedes:
Bis 2020 20 neue PLUG-IN Hybride
Bis Ende 2016 möchte der Konzern noch 8 neue PLUG IN Hybride auf den Markt bringen, bis 2020 20 neue PLUG-IN Hybride, dessen Garantie auf die verwendete PLUG-IN Technik wohl dann auf 6 Jahre bzw. 100.000 km gilt.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Deluje mi preprosto in ne kot matematični problem
smile-1.gif
. Človek naredi večino km na elektriko, tu pa tam pa še malo na bencin. Zato ima povprečno porabo 1,9 litra bencina / 100 km. To je ceneje kot elektrika, ki je dejansko poganjala voz 90% časa in je je povprečno porabil malo manj kot 16 kWh/100 km.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
no..da bi bila poraba na benz zgolj 1.6 je seveda nemogoče. je pa takšna poraba zato, ker pač ko dela daljšo turo, naredi nekaj na štrom, nekaj na bencin, skupaj pa očitno izpade takšno.

bo andy več poveda.