Razglabljanja

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Ksz

Ali mi lahko kdo pojasni kaj je s temi renault fluence na avto netu. Skoraj nov avto velikost bivse lagune 12keur, vsi ostali kinder jajcki so manjsi ali po vsem pol tega avta in hkrati za isto ceno ali se drazji. Torej v cem je stos?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
To sem že jaz enkrat spraševal v drugi temi, pa je Andy poveda, da je baje to nek šrot, ne vem pa več kaj točno je narobe...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Ksz

Ali mi lahko kdo pojasni kaj je s temi renault fluence na avto netu. Skoraj nov avto velikost bivse lagune 12keur, vsi ostali kinder jajcki so manjsi ali po vsem pol tega avta in hkrati za isto ceno ali se drazji. Torej v cem je stos?

Ker je avto, ki je tehnično narejen za nerazvite konce. Recimo,d a bi mu v resnici bolj pasala značka Dacia.
 

Nac

Zelenc'
17. mar 2015
18
0
1
Ali je šrot ali ne ne vem. Ima pa eno bistveno pomanjkljivost ne omogoča hitrega polnjenja, podobno kot električni Kango.
 

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
Fluence ni "tehnično narejen za nerazvite konce" razen če pod nerazvite konce spadata Južna Koreja in Izrael.

Fluence je preoblečen Samsung in Fluence Z.E. je bil narejen za Better Place projekt v Izraelu. Zakaj je pocen, ker je Better Place projekt propadel in avtov prirejenih za izmenjavo baterij sedaj nihče ne potrebuje, narejeni pa so bili.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Aha torej ce bi ga kupil se tle pojavijo problemi vrjetno z deli itd. Kaj pa elektricni sklopi so kvalitetni al spet pesajo po dolgem in pocez?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Drejchi pravi:
Fluence ni "tehnično narejen za nerazvite konce" razen če pod nerazvite konce spadata Južna Koreja in Izrael.

Fluence je preoblečen Samsung in Fluence Z.E. je bil narejen za Better Place projekt v Izraelu. Zakaj je pocen, ker je Better Place projekt propadel in avtov prirejenih za izmenjavo baterij sedaj nihče ne potrebuje, narejeni pa so bili.

Pa Turčijo in tiste konce. Kot še marsikatera na slio limuzina.
Preoblečen Samsung? Saj veš, da je to v resnici Renault, ki Samsungu plačuje licenčnino za uporabo imena?
 

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
- osnova za Fluence je Megane 3, a zadeva je bila najprej predstavljena kot Samsung SM3 in tudi dizaj je korejski.
The Renault Fluence is also badged as Renault Samsung SM3. The Renault Samsung car was first presented at the Seoul Motor Show in April 2009 and the rebadged Renault Fluence went on sale in November 2009.klik

- Samsung ima 20% lastništvo v Renault Samsung Motors klik

- Fluence Z.E. je rezultat propadlega projekta Better Place klik
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Platforma je iz leta 2003 (kar pomeni,d a so jo razvili pred cca 15 leti), uprabljal jo je tudi Megane 2.
To, da ima samosung manjšinski delež je čisto finančna stvar. Zgodba je Renaultova in Samsungu plačujejo licenčnino za uporabo imena (če se prav spomnim, pogodba velja do 2020). Razlog je ta, da je v tistih časih bilo zelo pozitivno imet lokalno ime na korejskem tržišču. Sedaj se je stvar obrnila in vodet je, da se bodo oboji strinjali s tem, da se pogodba predčasno prekine in bodo tudi v koreji Renaulti le Renaulti.
Fluence pa je namenjen "drugačnim" trgom. Turčija in tisti konci (tam ga tudi delajo), južna amerika, pa azija. Tam tripajo nalimuzine in tam morajo biti avto bolj preprosti in vzdržjivi.

Kam spada Fluence Z.E. dobro vem, sem bil na mednarodni predstavitvi davnega leta 2010 (ali je bilo že konec 2009)? Sem takrat tudi govoril z Danci (Better Place je bil tudi tam, so kar nekaj postaj postavili)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Danes slišal pri radijskih novicah, da je občina MB kupila nove avtobuse, ne spomnim se koliko jih je bilo, ampak skupen posel je vreden cca 1mio. Mislim pa da je cifra pod 10.

Imeli so na izbira in odločali se med:
- diesel motorji
- zemeljski plin: vsak avtobus dražji za 80k
- hibridni pogon, dražji vsak za 100k
- 100% elektro

Izbrali so diesel, ker se na dolgi rok cenovno najbolj splača. Pri elektro je bilo pač rečeno da tehnologija še ne dosega želenih sposobnosti.

Torej če EV busi niso ekonomični, so osebni avtomobili še toliko manj, EV tako ostaja samo na voljo geekom, ne pa da bi se bolj splačali.