Razglabljanja

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ker je že bila debata o C-Zeru nekaj postov nazaj v tej rubriki,bom tukaj objavil. Prijatelj je naročil Renault Zoe,različico z daljšim dosegom (R240). Dobi ga v novembru. Prodaja pa Citroena C-Zero,letnik 2011/04. Nikjer ga še ne oglašuje,zato objavljam tole tukaj gor,če bo koga zanimalo.
Avto ima prevoženih okoli 60.000 km, prodajno ceno ima 9.900 eur. Referenca: Pečjak Andrej je pravkar pregledal avto (preveril vse celice) in pravi, da je v odličnem stanju! Avto ima polnilec 16A (običajno je bil pri tem avtu 10A). Ogled verjetno v okolici Kranja.
Vse ostale info na 041 218 251
2256401-mail.google.com.jpg
 

Priponke

  • 2256401-mail.google.com.jpg
    2256401-mail.google.com.jpg
    62,1 KB · Ogledi: 371

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
A ni malo drag glede na cene zunaj (sem glih zadnjič pisal o enem nemcu, s katerim sem se pogovarjal in je kupil nekaj skoraj enakega po letniku in KM za 8.500, pa je imel tudi baterijo 100% OK) ... Ampak OK, ta je tukaj, pa pregledan ... Če bo trg prežvečil tako ceno, super zanj.
 

Zelenec

Pripravnik
Cena je normalna, slabost pa je, da nima več garancije na pogonski sklop. V tujini se za nekoliko nižjo ceno da kupiti trojčke z bistveno manj kilometri. Če je ponujeni C-Zero kupljen v Sloveniji, gre verjetno za testni primerek Citroena Slovenija, ki smo ga interesenti in novinarji vozili do leta 2013. Verjetno se z njim ni ravno lepo ravnalo. Zanimivo bi bilo vedeti, koliko je kapaciteta baterije nižja od prvotne. Predvidevam, da kakih 10 do 15 %.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Cena je normalna, slabost pa je, da nima več garancije na pogonski sklop. V tujini se za nekoliko nižjo ceno da kupiti trojčke z bistveno manj kilometri. Če je ponujeni C-Zero kupljen v Sloveniji, gre verjetno za testni primerek Citroena Slovenija, ki smo ga interesenti in novinarji vozili do leta 2013. Verjetno se z njim ni ravno lepo ravnalo. Zanimivo bi bilo vedeti, koliko je kapaciteta baterije nižja od prvotne. Predvidevam, da kakih 10 do 15 %.

Rumen nikoli ni bil novinarski. Novinarski je bil bel. Kolikor vem Citroen SLO ni imel rumenega avta. Razen če je bil od kakega dilerja.
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Rumen nikoli ni bil novinarski. Novinarski je bil bel. Kolikor vem Citroen SLO ni imel rumenega avta. Razen če je bil od kakega dilerja.

Še pomnite, tovariši?
Tole je bil edini testni avto Citroena Slovenija, ki je bil na Rallyju Monte Carlo 2012, pa v Bosni,... Večina dilerjev je uporabljala ta avto za testne vožnje leta 12. Tudi jaz sem ga imel dva tedna na preizkusu , preden sem se odločil za nakup.

Spomnim se, da ga je kupila ena lady iz Kranja ali okolice in ga je Andrej Pečjak uporabil pri snovanju podaljševalnika dosega oz. dodatnega baterijskega sklopa za v prtljažnik. Saj ne trdim, da gre za isti avto, ampak rumen je bil samo testni, ostali v Sloveniji prodani so bili beli.


 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
ne spomnim se, da bi Pečjak kdaj imel rumenega na probi, kot osnovo ali kakorkoli...
imel pa je nekega polimanega belega
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Za mene, pa mogoče še koga tu. Jaz bi veliko raje da bi šel razvoj EV v smeri nižanja cen vozil, pa kateremu bolj stopi, ker to meni osebno nič ne pomaga oz pride prav in nikoli ne bo.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Ja vsakdo si želi, da bi šel razvoj EV v smeri nižanja cen. Samo, dokler nebo prišlo do bolj množične izdelave EV in predvsem znižanja cen baterij, to ne bo mogoče.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Pri Nissanu Slovenija pravijo, da električni model leaf, sicer eden najbolje prodajanih električnih modelov v Evropi, pri nas še ne prodajajo. Trenutno ne beležijo nobenega povečanega zanimanja za električna vozila po uvedbi subvencij. "Zanimanje je ostalo nespremenjeno in je omejeno na ozek krog posameznikov," pojasnjuje Nataša Gjura iz Nissan Slovenija.

Ja no shit, če so na koncu dražji kot ICE
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Čudno, da se se potem Renault, BMW in KIA (in Mitsubishi z Outlander PHEV) odločili prodajati svoja električna vozila v Sloveniji.

Poleg tega so bile lansko leto pobrane vse subvencije za EV-je. Kako ni povečanega zanimanja? Zadnje čase na cesti videvam kar nekaj ZOE-jev na naših cestah, Outlanderja PHEV na našem parkirišču.

In, kot si že napisal. Leaf je najbolje prodajan EV v Evropi. A ni čudno, da pri nas pa ne?

Se mi zdi, da so pri Nissanu sami sebi izgovor. Če nečesa ne prodajaš, nimaš v salonih in ne oglašuješ, kako se bo to sploh prodajalo?
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Outlander PHEV je dejansko edini pameten avto na EV trgu (potencialno še ampera da ne boš užaljen), tako da to me ne čudi
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne bom nič užaljen. Sej, se novo Ampero sploh še da dobiti?
Kot vidim, se rabljene Ampere kar lepo uvažajo in me veseli, da sem lahko oral ledino, da lahko (morebitnim) lastnikom rabljenih Amper posredujem uporabniško izkušnjo glede avtomobila, da avto je dejansko dober tudi po n kilometrih in da je baterija res dobro menedžirana.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampak, prednost Ampere pred Outlanderjem PHEV je pa še vedno v tem, da ima baterijo v tekočini in s tem izredno dobro toplotno menedžirano. Mislim, da ima Outlander baterijo tako, kot iMiev, torej le zračno hlajeno.

Zdaj pa polni Outlanderja in iMieva na CHADEMO polnilni postaji, v tej vročini, če si upaš.

Mimogrede, pred parimi tedni sem v enem dnevu naredil 320km, vse na elektriko. Najdaljša dosega v tem dnevu je bil 87km + 5km še v bateriji na vožnji od Domžal do Štajerske in 87km + 10km še v bateriji na vožnji iz Štajerske nazaj v Domžale.

Pred tem sem zjutraj šibal v Kranj, kjer sem se dobil z XXL-om, zvečer pa še 1x v Kranj, da sem mami nesel nekaj zelenjave s Štajerske.

Baterija je res še kot nova.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
"sploh že da dobiti"
wink-1.gif


Čuj, kdaj pa ti nabaviš novi voz in katerega?

Sem z Ampero tako zadovoljen, da jo bom kar zvozil do konca. Se je izkazal za zanesljiv avto. Korak naprej bi bil le Model S, ampak je preveč rizikov in neznank z njimi.
Z Modelom S je tako kot tisti rek: "Mama always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.".

Volta2/Ampere2 pa itak ne bo v Evropo
frown-1.gif
 
Nazadnje urejeno: