Julija 2024 sem kupil mobilni telefon v spletni trgovini Banggood(
https://www.banggood.com/)
V začetku decembra so se začele prve težave s telefonom, zato sem kontaktiral Banggood, da rešimo težavo. Poslal sem jim 2 video posnetka z težavami, kjer se jasno vidi, da telefon ni ok.
Sedaj je konec januarja. Poslal sem vsaj 20+ dodatnih sporočil pa še vedno težava ni rešena.
Od obljub po »Update«, ki nikoli ni prišel(poslal dokazila), do resetiranja telefona(kar sem vse storil) - nobene rešitve. Banggood, tudi ne vrne kupnine, kljub mojim pozivom. Vedno nek izgovor, ter zavlačevanje.
Kupil sem več stvari v trgovini Bangood. Prvič imam reklamacijo, ki pa je ne rešijo. Zato nikoli več ne bom kupil tule, kljub temu da je cena mogoče kak evro nižja. V primeru težav, ostaneš sam, ter ne rešijo, tudi ne vrnejo denarja ob upravičeni reklamaciji.
Svetujem, da se trgovine Banggood izogibate, saj v primeru reklamacije, pozabite na rešitev. Raje dajte kak € več na Amazonu, Aliexpressu, ampak veste da so tam reklamacije uspešno rešene v nekaj dneh.
Odsvetujem Banggood!
Samo v vednost, vsak se sam odloči.