razbijamo mit: JLA tretja največja vojaška sila

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.085
5.659
113
Samo "medklic"...

Afro je omenjal da je J21 bil namenjen pristajanju na neurejenih pistah...

To je bila doktrina najbrz vseh ruskih reaktivcev...kar se mi sicer zdi cool..

USA high tech pa pade dol ce v motor posesa roj muh
bonk.gif
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39

Za ljubitelje aviatike:

Citat:
Muzejska noč v Parku vojaške zgodovine bo posvečena prvi svetovni vojni, na ogled bo razstav in kaverna na koti 110, a v muzejski noči bo prvič javnosti v živo predstavljen Orel , letalo, ki so ga izdelovali v bivški Jugoslaviji in v Romuniji. Letalo so v tem tednu sestavili mehaniki iz Romunije, države, ki je Sloveniji donirala letalo.

Citat:
Prvi preizkusni pilot prvega orla je bil Zvonko Knaflič v Cerkljah: »Ko je pristajal, se mu kolesa niso zaklenila, pač pa so nihala. Ni imel zelenega signala, letel je mimo kontrolnega stolpa, da so lahko videli, da gre. Ukazali so mu: 'Katapultiraj se!' A Zvonku je bilo novega letala škoda, pa je preračunal interval nihanja, odpiranja in zapiranja, in v pravem trenutku počepnil na razprta kolesa ter rešil letalo,« se spominja Jože Konda.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Mater, čist ste zglajzali iz teme.

Članek iz leta 1965:
Torej hočeš povedat, da je bilo leta 1965 nekaj popolnoma neverjetnega, da si lahko prišel, plačal in odpeljal? Celo tako posebnega, da si je zaslužilo članek v časopisu.
Druga značilnost bivšega sistema: lahko si plačal v devizah, katerih uradno pravzaprav sploh ne bi smel imeti
hysterical-1.gif

Nisi dojel, glede na članek je bilo nekaj normalnega, da si avto plačal in odpeljal. Ti bom prepisal: Kdor plača, lahko voz takoj odpelje...!

Zakaj so bile devizne štedne/varčevalne knjižice, če deviz nisi smel imeti?
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.879
107
63
štajerska
glede članka o z 750
večina avtomobilov je bila prodana še preden je prišla do trgovine. potem pa so uspeli narediti že toliko, da so lahko napolnili trgovino in si šel tja , plačal in odpeljal. do takrat pa niso sfolgali. podobno je bilo potem pri stoenkah in kasneje pri jugecih. je trajalo, da so prišle v trgovino. vse je šlo že v predprodaji
sicer pa je bilo tudi v kapitalizmu za določene modele enako ( pa še danes je tako )
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Opranoglavci pač..naj mi eden pove, kaj je zdaj bolje, kot je bilo 30 let nazaj..pa ne mi, da imamo demokracijo-ta velja samo za nekatere, druge pa glih tako dol tlačijo kot kao prej, samo to pot "domači" ljudje.

Kar poglej delavce-nekoč je imel besedo, zdaj pa če kaj piskaš ti "lastnik" pokaže vrata. "Lastnik "je pa direktor iz prejšnjega režima.
rolleyes-1.gif
In razni Nigli bodo imeli zmeraj kaj za povedati, samo, da je "prava" opcija na oblasti, pa je takoj OK.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
joj zdaj boš priklical "strokovnjake" ki bodo povedal da je orel za en jebeštrga... da še pristat ni zmogel:)

Namesto da bi bili ponosni na sposobnega rojaka, ki je uspel rešiti letalo...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.085
5.659
113
Glede na to da smo pri avtih....in da so jih proizvajali tudi v TAS-u......

V vsaki šali je malo resnice
evil.gif

2034491-golf2.jpg
 

Priponke

  • 2034491-golf2.jpg
    2034491-golf2.jpg
    23,5 KB · Ogledi: 237

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
joj zdaj boš priklical "strokovnjake" ki bodo povedal da je orel za en jebeštrga... da še pristat ni zmogel:)

No, razne napake in težave se pojavljajo pri praktično vsakem novem letalu oz prototipih...problem orla je bil drugje...kljub temu da so francozi romunom velikodušno odstopili (tega jaz prej nisem vedel) takrat ne več najnovejšo tehnologijo in 'licenco' kaj pa vem si nisem zapomnil, morda recimo anglofrankovskega jurišnika jaguarja, je bil ta ptič le bleda senca jaguarja...že recimo pri motorjih je bila katastrofa, kot je že nigel omenil...imperialisti niso hoteli prodati ustrezno močnih motorjev...

Čeprav po drugi strani je srbija leta 2010 izgubila enega orla ravno zaradi okvare na kolesih ali kako že
evil.gif
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
joj zdaj boš priklical "strokovnjake" ki bodo povedal da je orel za en jebeštrga... da še pristat ni zmogel:)

No, razne napake in težave se pojavljajo pri praktično vsakem novem letalu oz prototipih...problem orla je bil drugje...kljub temu da so francozi romunom velikodušno odstopili (tega jaz prej nisem vedel) takrat ne več najnovejšo tehnologijo in 'licenco' kaj pa vem si nisem zapomnil, morda recimo anglofrankovskega jurišnika jaguarja, je bil ta ptič le bleda senca jaguarja...že recimo pri motorjih je bila katastrofa, kot je že nigel omenil...imperialisti niso hoteli prodati ustrezno močnih motorjev...

Čeprav po drugi strani je srbija leta 2010 izgubila enega orla ravno zaradi okvare na kolesih ali kako že
evil.gif

Kako lahko pri zdravi pameti sploh zapises karkoli javno in v zapis n krat zapises (kaj pa vem, nisem zapomnil, nimam pojma). Ti bom zelo plasticno narisal. Kakorkoli je so karkorkoli naredili so vsaj naredili. Vsaj priblizno se je "nekaj" delalo. Karkoli. Danes ni nicesar. Nekaj je vedno bolje od nicesar. Danes nobena od ex-YU republik ni sposobna samostojno drzati reaktivca v zraku kaj sele da bi karkoli proizvajala. Nekatere imajo celo probleme pri vzdrzevanju hangarjev (misi napadejo instalacije letal?!).

Btw, ves koliko ljudi dobi delo ce drzava proizvaja karkoli "svojega"? In je cisto k. vseeno ali je po licenci ali po navdihu Jezusa.
Jugoslavija je narocila Mig29 samo za cas pri lastnega letala (NA) kljub temu da je bil Mig ze takrat "boljsi". Dolgorocno je imeti "slabso" lastno stvar kakor kupovati vedno tuje stvari. To te pripelje do tega da ti mora T55 nadgraditi Izrael ceprav si sam vcasih razvijal M84.

Takrat drzavo niso vodile kure z kompleksi.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Kot zanimovost:

Kdo komu je pripadal ta Galeb?

Galeb.jpg



p.s.: ce bi danes kaka svetovna zvezda kupila karkoli "domacega" bi nekateri doziveli orgazem.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Mater, čist ste zglajzali iz teme.

Članek iz leta 1965:
Torej hočeš povedat, da je bilo leta 1965 nekaj popolnoma neverjetnega, da si lahko prišel, plačal in odpeljal? Celo tako posebnega, da si je zaslužilo članek v časopisu.
Druga značilnost bivšega sistema: lahko si plačal v devizah, katerih uradno pravzaprav sploh ne bi smel imeti
hysterical-1.gif

Nisi dojel, glede na članek je bilo nekaj normalnega, da si avto plačal in odpeljal. Ti bom prepisal: Kdor plača, lahko voz takoj odpelje...!

Zakaj so bile devizne štedne/varčevalne knjižice, če deviz nisi smel imeti?
Če je bilo to tako normalno, zakaj potem članek?

Glede deviz; lahko da se motim, a če se prav spominjam, je obstajalo je obdobje, ko jih nisi smel imeti v lasti. In zakaj je tuja valuta pravzaprav bila uradno plačilno sredstvo?
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Naslov teme je...razbijamo mit o JNA kot tretji največji vojaški sili...zakaj slovenija v letu 2014 ne razvija reaktivcev, s tem nima kaj dosti zveze...

S tem, da je juga uvozila mig-29 (sicer mislm da 'opičji model'), je naredila veliko pametnejšo potezo, kot da bi se smešila z jugo supersonikom...pa so potem javnosti raje rekli...bomo mi razvijali svoje letalo, pa sem prepričan, da so odgovorni imeli toliko pameti, da jim je bilo jasno, da kvečjemu sledi še kak nakup migov
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
galebe je kupilo kar nekaj američanov, saj so bili poceni za nakup, so pa tudi poceni za vzdrževanje...pa za strašenje afriških in amazonskih plemen so baje tudi dobri.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
devize si lahko imel... bl problem je bil v tem, da jih legalno nisi mogel dobit
sam to naši jugonostalgični dlakocepci mal pozabljajo

edina varianta da si legalno prišel do deviz, je bla da si nesel (zelo omejeno količino) dinarjev čez mejo in jih zamenjal, ter nesel nazaj ter položil na devizni račun

formalno je blo namreč, če is kaj plačeval z devizami (recimo pri nakupu iz konsignacije) treba imet potrdilo o izvoru deviz. Kar je v prostem prevodu pomenilo, da si jih moral dvignit z računa.

kako smo pa dejansko prišli do deviz je pa druga zgodba, ki je bolj ali manj znana
sam preden je to ratal masovni šport je blo precej težje...
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Moj fotr je vedno samo položil devize in jih takoj zatem spet dvignil, ne vem zakaj bi moral čez mejo ponje, čez mejo si jih šel zapraviti.
smile-1.gif
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Citat:
Btw, ves koliko ljudi dobi delo ce drzava proizvaja karkoli "svojega"?

ja, to vidmo pr muri recimo

ljudje majo delo zaslužka pa ne... ene sorte larpurlartizem... še v umetnosti ne laufa, kaj šele v ekonomiji

delat replike četrt stoletja starih kalašnikov in jih prodajat zamorcem, je mogoče takrat bil biznis, dons pa zihr ne bi bil... ker tud če bi zamorci ostal na isti stopnji (pa niso) bi jih dons kupoval od kitajcev

svet se je mal spremenil tacajt