Me pa zanima za tiste ki ste sprobali te ACC zadeve, sem vozil Kodiaq z ACC in me je full motilo njegovo pospeševanje v tem avtomatskem načinu. Namreč zadeva je lepo nastavljena na 130 km/h se približaš kamionu zmanjša na 90 km/h, daš blinker greš na levo in potem prvo rabi da skapira da ni več nič pred tabo nato pa ko polž pospešuje zopet do 130 km/h, pospešuje tako počasi da če ne pogledaš na števec sploh ne veš da se kaj dogaja, govorimo o 2.0tdi 190KM kodiaqu.
Ker če je VAG sistem pri VW, AUDI,... isti potem tega ne rabiš.
sem vozil že več različnih sistemov ACC in sta BMW-jev in MB-jev nekako najbolj dodelana (res pa je, da pri MB je bil to C coupe in S class, pa ne vem, ali je popolnoma enak sistem potem vgrajen tudi v nižje razrede), in delata res dobro, odzivno, ni zakasnitev, kot si jo opisal zgoraj.
takšne probleme sem imel na kar nekaj ACC-jih, iz glave zdajle lahko omenim Toyoto (Prius 4. gen), Hondo (Civic zadnja gen), Kia (Stinger) - tu so bili kar neodzivni oz. takšni, da ko sem šel izza tovornjaka, sem sistem izklopil in pospešil sam.
Volvo ima sicer tudi dober sistem, a ga takrat nisem imel veliko možnosti sprobati na AC, vem pa, da je v koloni praktično vse naredil namesto mene.