Rabljen karavan, avtomatik

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
S tem da je cena 34 po ceniku pri insignii realno 25. Vozim jo občasno, ker jo ima sodelavec kot službeno vozilo. Bolj cheap občutka v notranjosti v tem razredu verjetno ni. Hvala, ne.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
kolega ima insfignio, novo iz češke, ze ne vem 5 let. BP. Tanka in vozi. aja ni avtomatik.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Vseeno raje opla kot pežoja. Vsaj sediš normalno. Oziroma, če ti v Insignii uspe dobiti EGR sedeže, boš sedel bolj kot večini drugih avtov.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
#sajkek Točno tako mondeo mk5 v karavan izvedbi dosti bolj spada v razred E, A6, 5,...Samo da mu tu potem zmanjka luksuza, kot so zračno vzmetenje, kakovost izdelave,...

Potem raje kakšen Renault Trafic, ta je E klaso še preskočil. Ogromno prostora, sploh če daš ven zadnji dve vrsti sedežev, poceni, edino... malo mu potem zmanjka luksuza in kakovosti izdelave.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ko smo ravno pri težavnih avtomobilih (mislim, da sem enkrat že omenil, pa ni bilo odziva) - čisto sem pozabil na BMW 3GT - ampak BMW je imel problematične dizle - so te stvari odpravili ali ne? ker GT bi bil idealen za to, kar midva rabiva (ni karavan, ima pa vseeno dovolj velik prtljažnik ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
dude - currently, I am driving Prius. ne zaradi tega, ker bi bil hud ko poper. :)

meni je predvsem važno, da mi je avto v notranjosti prijeten. bmw-ji so mi v notranjosti top, vozil praktično vse limuzine od 3 do 7 in se človek res dobro počuti.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
zanimivo men je pa bolano boring avto znotraj. sploh GT...mi je audi v tem segmentu bolj zanimiv. zmaga itak Najboljše. :evil:
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
dude - currently, I am driving Prius. ne zaradi tega, ker bi bil hud ko poper. :)

meni je predvsem važno, da mi je avto v notranjosti prijeten. bmw-ji so mi v notranjosti top, vozil praktično vse limuzine od 3 do 7 in se človek res dobro počuti.
meni je pa ravno znotraj prius obup, tudi zadnji model
tehnika je pa top, če je PHEV
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
GT je res zanimiv, samo mora bit mpaket, da vsaj prebavljiv...pa facelift! Prostora zadaj ko Touring, pelje se pa dosti bolje.

Mogoče še kaj bolj sprejemljiva cena, ker je grd. :D
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.280
113
za šankom
ko smo ravno pri težavnih avtomobilih (mislim, da sem enkrat že omenil, pa ni bilo odziva) - čisto sem pozabil na BMW 3GT - ampak BMW je imel problematične dizle - so te stvari odpravili ali ne? ker GT bi bil idealen za to, kar midva rabiva (ni karavan, ima pa vseeno dovolj velik prtljažnik ...


ker nihče ne odgovori, 2.0d imajo še vedno težave z verigami
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Drži, jih imajo. Poglejte na bmwslo forum. Glede verig in napenjalcev se pri B47 žal ni nič spremenilo v primerjavi z N47. Saj če kupiš nov avto, te nima kaj skrbeti, pri 150k km bo zagotovo že pri drugem lastniku. Lastniki uvoženih avto preko dilerjev z nepreverjeno zgodovino in kilometri pa naj kot prvo zamenjajo verigo, razen če nimajo trdnega dokaza, da je že bila menjana. Enako seveda velja za v lastni režiji uvožene avte, ki imajo vsaj 100k prevoženih (torej 99 % uvoženih k nam).
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Meni je 5 GT še zanimivejši, a je že nekje med 5 in 7. Spodoben z največ 150 k prevoženimi bo vsaj 30 k
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
AGR tudi obvezno menjat, sicer je to vpoklic, a za to načeloma izveš le, če ga voziš na uradni servis, saj po bmw-jevo to ni življenjskega pomena. Dejstvo, da je zaradi AGR malfunction zagorelo že lepo število avtov očitno ni tako pomembno.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Meni sta dva različna serviserja pri nas rekla da b47 nimajo težav z verigo. Naj bi pri dveh menjali na zeljo stranke pri 200k km in naj bi bola veriga v precej dobrem stanju.