Citat:
Uporabnik dodaske pravi:
hja seveda....pol pa svizec zavije čokolado v folijo...Ne gre skupaj to dinamičnih in vodljivih a ne....
Da ti mal nakažem problem....avto ni namenjen rajliju...To je dirkaški avto....Micka ga pusti vzad k za šalo...seveda na navadni cesti. Na AC pa na dirkaški progi je zadeva drugačna....in tudi tehnika vožnje je drugačna. Če kaj spremljaš letalstvo za primerjavo...to je tako kot bi primerjal vzdolžno nestabilne lovce z vzdolžno stabilnimi...Prve vozi računalnik ...druge človek...Enako velja za ta avto....za povprečnega voznika je neprimeren(razen če primerjaš podobne avte med seboj). V rokah pravega voznika je pa seveda 911 prava zver. Ne ker je avto po naravi vodliv kot cucek . Zato ker ga ta voznik zna krotit.
Ah daj no, če avto ni fajn za vozit, ne pomaga noben šofer. In 911 je fajn za vozit. Na pisti, po cesti, tudi po snegu (tudi če ni, oz. meni še posebej če ni 4S, je pa res, da ni tako fajn na snegu kot Cayman, če ostanemo pri Porschejih). In ja, 911 je zabaven in ubogljiv avto, razen, če počneš neumnosti. Ampak če počneš neumnosti je vsak avto nevaren.
Pa loči med avtom, ki nudi užitek v vožnji in ki ga je fajn vozit in avtom, ki je hiter. To dvoje ni nujno povezano.
Kaj je pa rajli? Kakšen način vožnje, pri katerem dinamičnost in vodljivost nista povezana?