Prometna Porsche Unec -> Postojna?

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.254
4.231
113
Pri zasnovi kot jo ima porsche 997 se na prednjo os sploh med pospeševanjem spravi zelo malo navora. Mislim da več kot 30% ne gre, pa tudi če gre pri pospeševanju lahko koristi mogoče pol tega (prenos mase, vektor pospeška, širina pnevmatik). Skratka "4" v poršeju ne pomeni veliko razlike v sami stabilnosti.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.269
1.294
113
43
KSZ

Tu je čisto vseeno kak pogon je bil. Tip je bil prehitr in precenil je svoje sposobnosti. Konec zgodbe. Nej počivata v miru.
 

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
64
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
KSZ

Tu je čisto vseeno kak pogon je bil. Tip je bil prehitr in precenil je svoje sposobnosti. Konec zgodbe. Nej počivata v miru.
Sam res....
rolleyes-1.gif

Pač se ni izšlo, eni pa zdaj delajo doktorate tukaj
rolleyes-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.444
1.278
113
Citat:
Uporabnik dodaske pravi:
hja seveda....pol pa svizec zavije čokolado v folijo...Ne gre skupaj to dinamičnih in vodljivih a ne....
Da ti mal nakažem problem....avto ni namenjen rajliju...To je dirkaški avto....Micka ga pusti vzad k za šalo...seveda na navadni cesti. Na AC pa na dirkaški progi je zadeva drugačna....in tudi tehnika vožnje je drugačna. Če kaj spremljaš letalstvo za primerjavo...to je tako kot bi primerjal vzdolžno nestabilne lovce z vzdolžno stabilnimi...Prve vozi računalnik ...druge človek...Enako velja za ta avto....za povprečnega voznika je neprimeren(razen če primerjaš podobne avte med seboj). V rokah pravega voznika je pa seveda 911 prava zver. Ne ker je avto po naravi vodliv kot cucek . Zato ker ga ta voznik zna krotit.

Ah daj no, če avto ni fajn za vozit, ne pomaga noben šofer. In 911 je fajn za vozit. Na pisti, po cesti, tudi po snegu (tudi če ni, oz. meni še posebej če ni 4S, je pa res, da ni tako fajn na snegu kot Cayman, če ostanemo pri Porschejih). In ja, 911 je zabaven in ubogljiv avto, razen, če počneš neumnosti. Ampak če počneš neumnosti je vsak avto nevaren.
Pa loči med avtom, ki nudi užitek v vožnji in ki ga je fajn vozit in avtom, ki je hiter. To dvoje ni nujno povezano.
Kaj je pa rajli? Kakšen način vožnje, pri katerem dinamičnost in vodljivost nista povezana?
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.444
1.278
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pri zasnovi kot jo ima porsche 997 se na prednjo os sploh med pospeševanjem spravi zelo malo navora. Mislim da več kot 30% ne gre, pa tudi če gre pri pospeševanju lahko koristi mogoče pol tega (prenos mase, vektor pospeška, širina pnevmatik). Skratka "4" v poršeju ne pomeni veliko razlike v sami stabilnosti.
Tu se krepko motiš, razlika je zelo, zelo očitna. Zadek mnogo manj drsi zaradi grobega pospeševanja. Je pa po drugi strani res, da je lega malo bolj, hmmm, ne nepredvidljiva ampak zakomplicirana. Malo zdrsne spredaj, malo zadaj, malo cel, skratka, težje ga je vozit na meji. Pri 997 je šlo na prednja kolesa do 40% navora, pri 991 pa če se ne motim realno nekje do 55% (teoretično bi šlo lahko do 100%).
Ampak pri tej nesreči bi rekel, da je bilo čisto vseeno, a je bil S ali 4S, 997 ali 991. Videti je, da je bilo hitrosti enostavno preveč.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.641
215
63
Kranj
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
pa daj nehajte neumnosti govoriti. preklete budale. zeleti smrt cloveku, ki je enkrat hotel preizkusiti en ornk avto. prav vsakemu se lahko to zgodi, le, da ste mu fous, ker je lahko vozil avto, ki vas ga 90% le sanja.

še enkrat BUDALA.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
17.035
6.069
113
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
KSZ

Tu je čisto vseeno kak pogon je bil. Tip je bil prehitr in precenil je svoje sposobnosti. Konec zgodbe. Nej počivata v miru.
Še en izvedenec prometne stroke, ki je kar iz par slik določil vzrok nesreče.
Tako kot Slo policaji za 99% napišejo neprilagojena hitrost.
stupid-1.gif
.
 

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
64
No, če bi pripeljal 50, ga ne bi navilo okoli drevesa.
smirk-1.gif

Ti pa išči vzrok nesreče še naprej.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pa verjetno še dež, oz mokra cesta, pa avto poleti naravnost, namesto v ovinek.
Največ podcenjevanja razmer je ponavadi ravno na mokri cesti.
 

krentip

Pripravnik
26. dec 2010
440
0
16
Citat:
Uporabnik Abraham pravi:
No, če bi pripeljal 50, ga ne bi navilo okoli drevesa.
smirk-1.gif

Ti pa išči vzrok nesreče še naprej.


Takšnih zaključkov kot jih delate tule jaz nebi delal. Morda niti ni vozil tako zeloo hitro. Ker je blizu gozd je velika možnost, da se je naenkrat pred njim pojavila zajec, srna, jelen - sledi sunkovito obračanje volana..Ob tem je lahko bilo na cesti tudi precej bukovega listja, kar je v teh okoliščinah žal vodilo do katastrofe.

Naj bo Tadeju in Jeremy-ju lahka zemlja. Naj počivata v miru.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No no no! Včeraj sem se peljal po taki cesti, ob desetih zvečer, srečal nekaj srn, zajcev, listja toliko da se asfalta ni videlo, megla... Pa me ni navilo okoli drevesa, pa sem peljal 50.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.532
7.181
113
pri taščici
Notranjc: preverite če bi lahko res bilo krivo odvodnjavanje z AC, oziroma eventuelni aquaplaning, se spustite v pravni boj s cestarji. Mesto kjer je začel opletat je zagotovo zabeleženo približna ura smrti tudi, vreme ob tistem času (naliv?)tudi. Ob nalivu preverite višino vode na odseku cestišča in upajte da tega ne berejo cestarji da ne bodo prej uredili odvodnjavanja. Naredite slike
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.305
1.401
113
ksz

No koliko je videti iz slik se to ni zgodilo na kakšnem velikem ovinku. Tako da bi bilo res zanimivo vedeti kaj se je zgodilo.
Voda ? Divjad ? Malo težko verjamem da bi na takem ravnem odseku lahko bila kriva samo neprilagojena hitrost.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Eh, brez veze. Da zaključimo. Glede na videno je omejitev 90km/h. S takim avtom se na tej lokaciji varno pelješ (pri tej hitrosti) tudi po treh kolesih...
Bodo že strokovnjaki izračunali koliko je pripitdil ta istrelek mimo da se je tako ovil okoli drevesa... Jaz pravim 150+
Pa še to Hanzi... Če je pa še scalo...pa koliko ti korajo možganov odstraniti da še ne dojameš in zaznaš da hitro v tem primeru pač ne gre? In koliko časa voznik potrebuje da zazna obnašanje avta in se temu prilagodi?
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Na tem odseku se da peljati tudi 200km/h v suhem. Poleti je en nas lokalni "Marquez" objavil posnetek na YT, kjer se tocno tu kjer sta onadva letela ven, pelje 302km/h z Yamaho R1.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.532
7.181
113
pri taščici
Roberto: znanec je naredil totalko s skoraj novim (pišem zaradi morebitnih slabih gum) cliotom na AC pred viaduktom pri šmarju sap. Je rekel, da ga je samo obrnilo, pomedlo s ceste in malo je manjkalo da bi šel mimo viadukta v dolino. Potem naj bi tisti odsek sanirali.
 
Nazadnje urejeno: