Prometna Porsche Unec -> Postojna?

jure_jankovich

Fizikalc
14. feb 2013
999
0
36
125
Citat:
Uporabnik dodaske pravi:
Še vedno ne razumeš...Razsodnost je zgubil tisti trenutek, ko se je odločil, da bo za weekend vozil "beštijo"....O TEM GOVORIMO.

OK, zdaj razumem. Se umikam iz posta, ker očitno premalo vem. In ne, ni mišljeno sarkastično.
 

dodaske

Pripravnik
18. apr 2013
928
0
16
V naslednjem postu sem ti odgovoril na tvoje vprašanje... Kje je imel človek pamet, da se je za weekend paket vsedel v tako beštijo.
In ja... se ne strinjam s posojanjem taki beštij...Kupi...nauči..vozi...Tukaj ni prostora za "bom mal probal".
 

jure_jankovich

Fizikalc
14. feb 2013
999
0
36
125
Citat:
Uporabnik dodaske pravi:
Hmmm...nisem pristaš takih weekend paketov ali sploh posojanja avtomobilov takega ranga. Konje je potrebno pač obvladat in to s pametjo. Če se mene vpraša....posojanje takih avtov izven pist....no go. Novi kupec bi pa moral dokazat tako pamet kot znanje ob nakupu novega vozila.

Glej, se oproščam. Tule se je vse skupaj začelo razvijat. Če bi bil bolj razsoden (ja, spet ta razsodnost), bi šel najprej brat cel post in šele pol pisat. Tako da, kot sem že omenil, se umikam.
Kar bi dodal pa je, da je zgoraj napisano popolnoma prav in se strinjam oziroma sem popolnoma enakega mnenja.

Še enkrat, se oproščam, ker sem hotel bit "in". No, od zdaj bom v tej temi "out".
zmaga.gif
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Kolikor vem, je bilo v nedeljo zvečer na tistem koncu veliko dežja. Vsaj na AC so po pripovedovanju mojega sina, ki se je vračal iz Primorske tudi 'veliki' vozili zelo previdno. razlog: možnost vodnega zdrsa (aqua-planing), ki je zelo resen problem. Kdor ga še ni poskusil, ne ve o čem govorim, lahko mi pa verjamete, da je občutek takrat grozljiv - popolnoma si nemočen. če k temu prištejemo še veliko moč avtomobila in vse kar je naštel 'dodaske', lahko žal tudi jaz zaključim, da šofer ni imel veliko možnosti rešitve.
Naj počivata oba v miru!

LP
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
...poleg tega prav na tistem delu ob močnem dežju voda z AC teče na lokalno, ker je med cestama samo škarpa in ograja.

klik
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Zgodilo se je pa tam kjer sem označil s črnim krogom.
1887710-slika.jpg
 

Priponke

  • 1887710-slika.jpg
    1887710-slika.jpg
    134,6 KB · Ogledi: 111

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik dodaske pravi:
jep...kar si mi dal mislit...Ali imamo orenk pisto v sloveniji? Resnici na ljubo....avtomobil je simbol razvoja zahoda...sploh pa takrat, ko govorimo o takih mišičnjakih...Če se že zgledujemo po zahodu v vsem(tudi v nakupih takih avtov) potem se je potrebno še zgledovat tudi po razvoju avtomobilizma..Razen parih kvazi pist nimamo za kruh....
Ni problem pista v Sloveniji. Problem je v glavah Slovencev. Kot sem že parkrat napisal, piste ne bi bistveno vplivale na nesreče pri nas:
- ker na cestah nihče ne tekmuje s tabo in si zato ''car'' in ''zmagaš''
- ker na pistah jih znaš dobit po p... od nekoga v bistveno slabšem avtomobilu
evil.gif

- ker bi moral nekaj plačat za vstop: ceste so zastonj (dokler se ne oviješ okrog kakšnega drevesa)
- in pri najemu boljših avtomobilov: na pistah te nihče ne vidi, tako pa prideš pred kafič in si ''frajer'', še malo potegneš čez vas in si ''frajer''. Pač si ''frajer'' dokler se ne zgodi kaj takega kot se je zgoraj.

Sem bil na kar nekaj dogodkih na pistah s svojimi garami in lahko rečem, da nas je 90% popolnoma normalnih in v prometu verjetno ne divjamo. Prav užitek je s kakšnimi udarit debato, pa potem še malo primerjat čase. Par je bilo seveda izjem, ki so prišli ''frajarit'', pa so kmalu obmolknili, ko so jih vozniki, z garami vrednimi 500EUR s tretjino konj, šolali
evil.gif
.

Recimo tistim lokalcem pri nas, ki so ''frajerji'' na cesti tudi na pamet ne pride, da bi šli na pisto. Se pa vsake toliko kakšen razlepi in če poštima samo sebe si pač mislim, dobro eden manj. Fajn, da ni pobral še koga s sabo.
Dejstvo je, da se na cestah pač ne testira meja vozila, meja vozniških sposobnosti ali pa meja ceste. To lahko na progi varno narediš; pač se obrneš, malo trave pobereš, rukneš v prvo in greš naprej. Na cesti se ti to zgodi, če imaš ogromno srečo, bolj verjetno pa je, da spoznaš kakšno drevo od blizu. In naj bo avto še tako varen, če zadaneš na pravo mesto boš mrtev tudi pri 60 km/h. Se je pač tega treba zavedat. Ampak seveda z našo pregovorno vsemogočnostjo, ko je vsak Slovenec boljši voznik od Šumija, povrečen Slovenec tega ne ve, saj on je pa ja ''car'' in obvlada in on se pa ne bo sesul.

Aja, pa da bo jasno: po mojem mnenju imajo pri tem velik delež krivde tudi starši. Namesto, da bi frocu, ko naredi izpit, stali ob strani in se z njim vozili (ta izpit ob 16 letu je zakon po mojem mnenju) in mu predajali izkušnje, ga poknejo v avto šolo, tam naredi 40 ur in opa zna vozit. Ahaaa. Tudi pojma nima o normalni vožnji, kaj šele o listih na cesti, o senčnih delih pozimi, ko je lahko poledica, o poledici na mostih, itd... Vse to pride z izkušnjami, žal dostikrat tudi kdo umre pri tem. Je pa spet vprašanje, kaj bi ti starši sploh predajali naprej, če pogledamo stanje v prometu v Sloveniji...
rolleyes-1.gif

467716-post_slo.gif


Bravo
zmaga.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.444
1.278
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik jure_jankovich pravi:
Ne, da bi podpiral objestno vožnjo, sem odločno proti temu, ampak ... tudi zelo razsoden človek v določenih okoliščinah izgubi razsodnost ... ni za podpirat, vendarle tudi ni za obsojat. Je pa seveda jasno, da vsakdo za svoja dejanja odgovarja sam.
No, tukaj je problem. Lahko izgubiš razsodnost in požreš recimo 10 kepic sladoleda in ti bo potem slabo, na cesti pa ne bi smel izgubiti razsodnosti.

Ne gre za izgubljanje razsodnosti, gre za to, da lahko vsakdo naredi napako. Raziskave so pokazale, da je vsaka 500-ta odločitev za volanom napačna. OK, pri slabem vozniku verjetno vsaka stota, pri dobrem vsaka tisoča, pa vseeno, Glede na to,d a vsak kilometer sprejmeš nekaj 10 odločitev, je jsano, kako pogosto delamo napake. Ampak: večina jih je neopaznih, od ostanka večina nenevarnih, od ostanka večina takih da ji lahko popraviš, d ostanka večina takih, da jih lahko popravi nekdo drug, od ostanka pol (statistično gledano) takih, da imaš srečo, da ni nič, in določen izjemno majhen delež se jih konča z nesrečo, in od tega spet majhen delež sz resnimi posledicami. Tako da ja, še tako varen voznik lahko nehote in kljub trudu, da bi vozil varno, lahko povzroči nesrečo. Se zgodi. Začne se lahko le s tem, da pol sekunde predolgo držiš gas, ... Stvar, ki je v povprečnem avtu pri povprečni vožnji neopazno (85 namesto 80 na cesti, ki omogoča 90, je vseeno), v zelo hitrem pa ne (100 namesto 80 na istem mestu) ...

Je pa seveda tako, da zmogljivejši avti, slabo vreme, čustvene reakcije, neizkušenost in še in še možnost tega, da se zgodi ravno napaka, ki ima za poledico nesrečo, zelo povečajo.

In potem so tu še nesreč, ki niso posledica "honest misteke" ampak neumnosti, objestnosti, neznanja ... 150 namesto 90 ali 2,5 promila seveda nimata nič skupnega s "hones mistake". In te stvari se da dokaj učinkovito preprečevat (z izobraževanjem, spodbujanjem dobre vozniške kulture in tudi kaznimi, seveda) - tistih prejšnjih ("honest misteke") pa ne, lahko se dela le na zmanjševanju posledic napake (varnostni sistemi v avtih, varnejša zgradba avtov, varnejše ceste) ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.444
1.278
113
Citat:
Uporabnik dodaske pravi:.Pravi voznik ti bo opisal 911 kot divjega mustanga, ki ga je potrebno znat ukrotiti...

Pravi voznik ti bo povedal, da je 911 eden od najbolje vodljivih in dinamičnih avtov in da je, ko se ga naučiš vozit, prava igrača. 996 GT3, recimo. Ni lepšega za na stezo.
 

dodaske

Pripravnik
18. apr 2013
928
0
16
hja seveda....pol pa svizec zavije čokolado v folijo...Ne gre skupaj to dinamičnih in vodljivih a ne....
Da ti mal nakažem problem....avto ni namenjen rajliju...To je dirkaški avto....Micka ga pusti vzad k za šalo...seveda na navadni cesti. Na AC pa na dirkaški progi je zadeva drugačna....in tudi tehnika vožnje je drugačna. Če kaj spremljaš letalstvo za primerjavo...to je tako kot bi primerjal vzdolžno nestabilne lovce z vzdolžno stabilnimi...Prve vozi računalnik ...druge človek...Enako velja za ta avto....za povprečnega voznika je neprimeren(razen če primerjaš podobne avte med seboj). V rokah pravega voznika je pa seveda 911 prava zver. Ne ker je avto po naravi vodliv kot cucek . Zato ker ga ta voznik zna krotit.
 

dodaske

Pripravnik
18. apr 2013
928
0
16
da in se strinjam z ugotovitvijo...turoben dan tako po vremenu kot za sorodnike. Kaj naj rečem. RIP. Neki pa se upam lahko naučimo. Tako darilo ni primerno za roj dan...IMHO
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.729
414
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Runo pravi:
Da si ti primer idealnega voznika, smo dojeli že po prvem postu. Ostali nismo in bi raje za tistih nekaj sekund užitka tvegali glavo.
Hvala, ampak se motiš
tongue-1.gif
.

Naj počivata v miru, pa da bo komu morda dalo kaj mislit in ne bomo več brali takih zadev. Je pa aquaplaning na tistem delu (na avtocesti) res problematičen, saj se na enem cca. 50m odseku voda ob nalivu dobesedno zliva čez celo cesto. In če je to šlo na regionalko verjamem, da je velik problem, saj te samo dvigne.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik dodaske pravi:
hja seveda....pol pa svizec zavije čokolado v folijo...Ne gre skupaj to dinamičnih in vodljivih a ne....
Da ti mal nakažem problem....avto ni namenjen rajliju...To je dirkaški avto....Micka ga pusti vzad k za šalo...seveda na navadni cesti. Na AC pa na dirkaški progi je zadeva drugačna....in tudi tehnika vožnje je drugačna. Če kaj spremljaš letalstvo za primerjavo...to je tako kot bi primerjal vzdolžno nestabilne lovce z vzdolžno stabilnimi...Prve vozi računalnik ...druge človek...Enako velja za ta avto....za povprečnega voznika je neprimeren(razen če primerjaš podobne avte med seboj). V rokah pravega voznika je pa seveda 911 prava zver. Ne ker je avto po naravi vodliv kot cucek . Zato ker ga ta voznik zna krotit.

zmaga.gif
pet zvezdic za tole.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.382
10.041
113
Citat:
Uporabnik dodaske pravi:
hja seveda....pol pa svizec zavije čokolado v folijo...Ne gre skupaj to dinamičnih in vodljivih a ne....
Da ti mal nakažem problem....avto ni namenjen rajliju...To je dirkaški avto....Micka ga pusti vzad k za šalo...seveda na navadni cesti. Na AC pa na dirkaški progi je zadeva drugačna....in tudi tehnika vožnje je drugačna. Če kaj spremljaš letalstvo za primerjavo...to je tako kot bi primerjal vzdolžno nestabilne lovce z vzdolžno stabilnimi...Prve vozi računalnik ...druge človek...Enako velja za ta avto....za povprečnega voznika je neprimeren(razen če primerjaš podobne avte med seboj). V rokah pravega voznika je pa seveda 911 prava zver. Ne ker je avto po naravi vodliv kot cucek . Zato ker ga ta voznik zna krotit.
Pa ne vem, če to ravno drži.
Pri nas gledam eno blondinko v Cayenu Turbo. Že kar nekaj let vztraja in je še kar živa. Isto en tip (star tam enih 60 let) v 911-ki Turbo. Pa dvomim, da sta ekstra special voznika. Ju pa še nisem slišal, da bi kaj turirala v mestu ampak se normalno vozita.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Fak, kakšne berem... kot da ima ta 911 stikalo, ne stopalko za plin... če hočeš, ga lahko pelješ kot klijota 1,2... razen, če imaš kakšno okvaro živca v desni nogi.
 

motofrik

Guru
24. dec 2009
3.138
576
113
tam ko se terc po tori rola
sad... malo avšasto si napisal. Seveda bjonda in dedi lahko brez nesreče vozita Porscheja. Zakaj pa ne... -vse je v glavi. Če je pametna/preudarna, ni problema. Lahko se pa v prvi ridi razkantaš s Kio Pride.... Problem je v modelih, ki sedejo v vozilo, pa 'je treba' na polno peljati. Naravnost še gre, ko pride ovinek je pa hudič... Pred leti je blizu mene en starejši možakar kupil Hayabuso. Za prvi motor.... še vedno se vozi. Pa so se mu na začetku smejali, da ga ne upa poterati.... Je rekel 'fantje, jaz bi se rad vozil, ne peljal'. Razumete, kaj je s tem povedal?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik dodaske pravi:
1.) Jure...se ne strinjam s tvojim sklepanjem....Napaka je v tem , da ne govorimo o obsojanju niti ne o vzrokih nesreče....
2.) Mam Porscheja
3.) Tvoje sklepanje mi ne da možnosti podajanja mnenja...nakazuje pa na to, da je vse skupaj brez veze o čemerkol govort, ker baje, ne vemo o čem govorimo, ker nimamo pravih podatkov. No...da ti bo jasno o čem je keč...če hodi kot raca...se oglaša kot raca ...potem ne rabim policaja niti sodnika, da mi pove da je to raca.

No da pa ti s prve roke povem(čeprav nimam ravno dotičnega tipa avtomobila)... 911 terjajo celega voznika...pač fizika dela svoje..Pravi voznik ti bo opisal 911 kot divjega mustanga, ki ga je potrebno znat ukrotiti...Problem 911 je v konstrukciji...zadaj motor in zadaj pogon...torej težišče...zdaj temu dodaj še 300+konjev...Hmmm Po pravici povedano...jaz se ne bi upal na cesto takole za weekend paket. Ko sem pri svojem začel, pa ima manj konjev...sem vozil ko po jajcih. V ovinke v višji prestavi al pa s sklopko stisnjeno. In še nekaj...tehnika hitre vožnje pri zadnjem pogonu je drugačna kot pri prednjem...V bistvu se je ne boš naučil za weekend.

1. Kot nek kvazi Porsche poznavalec bi lahko iz slik videl da gre za 4S in nam prihranil filozofiranje o zadnjem pogonu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.382
10.041
113
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
sad... malo avšasto si napisal. Seveda bjonda in dedi lahko brez nesreče vozita Porscheja. Zakaj pa ne... -vse je v glavi. Če je pametna/preudarna, ni problema. Lahko se pa v prvi ridi razkantaš s Kio Pride.... Problem je v modelih, ki sedejo v vozilo, pa 'je treba' na polno peljati. Naravnost še gre, ko pride ovinek je pa hudič... Pred leti je blizu mene en starejši možakar kupil Hayabuso. Za prvi motor.... še vedno se vozi. Pa so se mu na začetku smejali, da ga ne upa poterati.... Je rekel 'fantje, jaz bi se rad vozil, ne peljal'. Razumete, kaj je s tem povedal?
Ni kaj dodati, to je to.
zmaga.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.254
4.231
113
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Naravnost še gre, ko pride ovinek je pa hudič...

V bistvu je to tipična napaka nekega vaškega dirkača, ko dobi v roke kaj kar ima malce več moči. V ovinek namreč lahko greš na polno z drsenjem zadka tudi s cliotom 1.2 če ti je pač to užitek oz. z nekim super avtom greš v ovinek spoštljivo in z blago nogo na gasu, pa četudi ne so zaprti ovinki in izleti z njih relativno nenevarni.

Naravnost ... ja je jeba, sploh če si vozil prej cliota 1.2 (vstavi poljuben povrečen ali delno nadpovprečen avto) ki pri cigli na gas anemično pospešuje in si prej omenjen vaški d(i)rkač medtem čačka po zobeh in popravlja plešo. No pri nekem močnejšem avtu je pospeševanje naravnost precej bolj tvegano kot kurjenje gum skozi ovinek in na prvi pogled sploh ni logično. Če imamo v tej enačbi pa še zadnji pogon je nestabilnost še večja (z vsem spoštovanjem do RWD fahrerjev), če dodamo še motor zadaj, mokro cesto, viseče vozišče je pa itak vse skupaj pika na i.

In grem stavit da v konkretni nesreči je bil točno to problem, torej cigla na gasu na ravni cesti in efekt metle oz. kladiva, ki ko se enkrat začne ga tudi najboljši drifter na svetu ne reši.