Preverjeno: na elektriko!

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Lej, sej ne rečem, da se izkoristki boljšajo, ampak, povej, kot sem zgoraj napisal. Če si zamislimo, da so izgube pri takem prenosu 10%, si pripravljen zdaj, ko se voziš še na bencin, doplačati 10% pri bencinu zato, da ti avto natanka nekdo drug?
Brezžično polnjenje se bo vgrajevalo na mesta, kjer izvedba žičnega ni možna (npr. pred semaforji, prehodi čez železnico...) ali pa žična izvedba ne bi bila praktična (npr. na parkiriščih trgovskih centrov, podzemnih garažah, restavracij...). Na veliko mestih pa bodo t.i. hitre polnilne postaje, katere pa bodo delale žično. Doma se boš pač odločil, kakor se pač boš. Ali boš vtikal kabel ali pač ne. Tudi danes imaš izbiro da brezplačno odpiraš vrata garaže na roko ali pač plačaš elektriko in baterije, da se ti odpro avtomatsko.

PS- misliš, da so danes uslužbenci na črpalki zastonj in jih ne plačaš preko cene goriva? Pred leti so še nalivali gorivo zaposleni in si mu vedno pustil kaj drobiža. To storim tudi danes, če mi kdo očisti stekla, kar še doživiš na kakšni črpalki.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Tesla S bi bil perfekten avto,če bi imel vgrajen range extender (Rex),lahko tudi na račun malo manjših baterij! Ni nujno da bi bil ta podaljševalnik nek močan in velik motor,ampak samo toliko,da bi omogočal vožnjo vsaj s 130 ali 140 km/h,če se ti sprazni baterija (in za tako hitrost ne rabiš neke hude moči,še Ampera gre brez problema čez 160 km/h,če se pelješ s prazno baterijo).
Osebno bi definitivno raje kupil verzijo z,naprimer,Rex + 40 kWh baterijo (če bi tak model obstajal),kot pa 100% električnega s 85 kWh baterijo!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ja andy, saj pa včasih so tankali študentje na pumpah, pa si mu dal kak dinar. Zakaj pa ne, si ne mažeš rok in ne smrdiš potem.

Drugače pa, še eno zanimivo vozilo: http://www.engadget.com/2014/02/20/volkswagens-golf-gte/

Mislim da je to edina prihodnost za EV vozila za rajo, teslo pustimo, ker je za elito, raja pa kaj drugega kot ampero na rabi, problem je edino cena.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Glede golfa...isti k kot ampera: It will cost about £28,000 after a Government grant has been included. It will be available to order in late August, with the first cars expected in showrooms in late November.

Overpriced shit, žal.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
V mojih časih so tankali kar zaposleni na črpalkah in te sploh niso pustili tankati sam - no, edino, če sem se pripeljal z APN6 in sem šel tankat mešanco
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Dobro no, za nekoga ki to rabi bo res top shit, ampak koliko je takšnih?

Zakaj enostavno ne naredijo normalen avto z normalno ceno, za rajo pač. Boli rajo kolko ma od 0 do 100.

Očitno še nimajo resnih namenov s tem in raje prodajajo z veliko maržo, petičnežem.

En uporabnik se je tu že oglasil, ima mislim da citroenovega malčka, pure EV, stane pa 16k. In kot da bi bil tak problem dat not še kak ICE mlinček in prodajat za jurija, dva več...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Tale Golf bo lepa popestritev ponudbe. Lahko kdo reče tudi,da je precenjen,ampak po mojem se bo prodajal! Za prvi (edini) avto je vsekakor bolj uporaben kot pa Golf EV. Edino električni doseg bo skoraj pol manjši kot pri Amperi...po drugi strani pa bo imel bistveno večjo končno hitrost,kar tudi ni zanemarljiv faktor za določene voznike. Dobro je,da so na trgu različni koncepti. Več kot bo plug-in hibridov,večja bo konkurenca,kar bo seveda dobro za kupce.
Toyota je rabila 15 let (petnajst let!!!),da je Priusa naredila priključnega hibrida. Noben me ne bo prepričal,da tega nebi mogli ponuditi že v prvi generaciji! Ampak,ker pač niso imeli konkurence,jim tega ni bilo treba...