Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ma ja, kr neki je bilo skupaj spacano, češ vozimo se zastonj. Se pa strinjam da je potrebno infrastrukturo razdelat pa avte pocenit na pol vsaj.. potem pa se bo kaj premaknilo v tej smeri.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ma ja, kr neki je bilo skupaj spacano, češ vozimo se zastonj. Se pa strinjam da je potrebno infrastrukturo razdelat pa avte pocenit na pol vsaj.. potem pa se bo kaj premaknilo v tej smeri.
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ma ja, kr neki je bilo skupaj spacano, češ vozimo se zastonj. Se pa strinjam da je potrebno infrastrukturo razdelat pa avte pocenit na pol vsaj.. potem pa se bo kaj premaknilo v tej smeri.
In precej podaljšat povprečni doseg. Težko se je peljat na kak road trip, če je treba vmes recimo 10x na polno filat, za enkrat ali dvakrat na leto pa se tudi ne splača imeti drugega avtomobila s klasičnim pogonom.
Citat:
Uporabnik edup pravi:
To je reklama za električne avte, da bi reševali TEŠ in bi upravičili investicijo. Začel je Omrezel z nerealnimi izjavami o Tesli in BMW, kot drugo vozilo v gospodinjstvu. Mnenje si lahko ustvari vsak sam.
http://www.zurnal24.si/data/daily/1/923.pdf
Prispevek pa je narejen samo smeri prednosti in nobene slabosti, kar pri električnih avtih sigurno ne drži. Dobro je poznati obe strani.
Za to obstajajo rešitve kot. npr. javni prevoz (vožnja z vlakom je lahko prav zanimiva) ali izposoja avtomobila (od prijatelja/sorodnika ali od podjetja). Nenazadnje pa tudi nakup avtomobila za kakšnega tisočaka in njegova prodaja po končanem cestnem potepanju ne zveni kot znanstvena fantastika.Citat:
Uporabnik Slick pravi:
In precej podaljšat povprečni doseg. Težko se je peljat na kak road trip, če je treba vmes recimo 10x na polno filat, za enkrat ali dvakrat na leto pa se tudi ne splača imeti drugega avtomobila s klasičnim pogonom.
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Nenazadnje pa tudi nakup avtomobila za kakšnega tisočaka in njegova prodaja po končanem cestnem potepanju ne zveni kot znanstvena fantastika.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ma ja, kr neki je bilo skupaj spacano, češ vozimo se zastonj. Se pa strinjam da je potrebno infrastrukturo razdelat pa avte pocenit na pol vsaj.. potem pa se bo kaj premaknilo v tej smeri.
In precej podaljšat povprečni doseg. Težko se je peljat na kak road trip, če je treba vmes recimo 10x na polno filat, za enkrat ali dvakrat na leto pa se tudi ne splača imeti drugega avtomobila s klasičnim pogonom.
Se strinjam. Rešitev je avto s podaljševalnikom dosega (Ampera, i3, PiP, nekaj Fordov, pa verjetno še kakšen, ki sem ga spustil) in koncept postavljanja SuperCharger postaj, kjer polnilna mesta postavlja proizvajalec EV-jev, ker je njemu postavitev čim boljše mreže najboljša motivacija.
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Za to obstajajo rešitve kot. npr. javni prevoz (vožnja z vlakom je lahko prav zanimiva) ali izposoja avtomobila (od prijatelja/sorodnika ali od podjetja). Nenazadnje pa tudi nakup avtomobila za kakšnega tisočaka in njegova prodaja po končanem cestnem potepanju ne zveni kot znanstvena fantastika.Citat:
Uporabnik Slick pravi:
In precej podaljšat povprečni doseg. Težko se je peljat na kak road trip, če je treba vmes recimo 10x na polno filat, za enkrat ali dvakrat na leto pa se tudi ne splača imeti drugega avtomobila s klasičnim pogonom.
V Istro in Dalmacijo hodite predvsem zaradi tega, ker je v dosegu avtomobila. Če bi imeli avtomobil na elektriko bi šli kam bliže (npr. Izola, Bohinj...) ali pa kam dlje z ladjo ali letalom. Če v Istri ali Dalmaciji nimaš svojega vikenda ali ga najemaš od prijatelja/sorodnika potem so počitnice suma sumarum enako drage/poceni v Portorožu kot Puli ali Neumu ali Krfu ali Djerbi ali...Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Rad bi te videl, ko si boš za štiričlansko družino za vsak dopust izposojal avto od nekoga ali kupoval kako staro kripo, še raje pa da boš šel npr. nekam v Istro ali Dalmacijo (povprečne slovenske počitnice, da ne govorimo o kakih daljših furah) z vso kramo z vlakom ali avtobusom. Vsakemu svoje, ampak zame kaj takega trenutno niti približno ne pride v poštev.
Tudi danes se nekateri vozijo s starodobniki ali avtomibli na repično olje ali takšnimi in drugačnimi modifikacijami osnovnih modelov ali... Taki boste pač še naprej uporabljali avtomobil na nafto in si ga uredili po svojih željah. Nikakor pa to ni nek argument za zavračanje avtomobilov na elektriko. Mogoče zgolj zaradi sindroma lisice in kislega grozdja.Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Izposoja ne pride za vsakogar v poštev, Ni nam vsem avto nekaj za prevoz od točke A do točke B! Eni radi dodoma neko dodatno noto avtomobilu po svojem okusu ali pa avtoakustika.... ! To je meni osebno totalna bedarija. Nekomu drugemo pa odlična opcija (vsakemu svoje).
Se strinjam, da je cena še največji problem. Ne more biti cena za nekega Pola EV okoli 30k € ! Ali pa cena baterij.... 1kWh pod 100€ bi postalo interesantno in bi morda več ljudi se odločilo za samogradnjo (jaz osebno bi), ne pa, da te 80kWh pack baterij pride +20k€ !
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Dejstvo je, da si jaz ne znam predstavljat, da nekam greš, kjer ni polnilnice potem pa fehtaš če lahko podaljšek prklopiš, in to vedno in vsepovsod, ko najvčeji klošar, Presneto. Kto da bi za 5l nafte povsod fehtal. Ta koncept mi ne gre iz glave. Tako da polnilnice , hitro tankanje, povsod, potem pa ja.
Predpogoj za nizko ceno so zelo (ZELO) velike serije. Dokler tega ni, je treba nizko ceno nekako "servisirati".Citat:
Uporabnik darjan pravi:Cena, cena in samo cena...to je problem. Če bi EV avto prišel 10k, hkrati pa bil primerljiv s bencinarjem enake cene, vprašanja sploh ne bi bilo. Dvomim, da se tega ne da nardit, pomoje ni interesa.