Če bi to želel bi vozo ročnega. Pri avtomatu si nimaš kaj želet, ena stvar majn na katero razmišlaš.je bistvo. ampak pogovor teče o tem, pri katerih obratih (pri kateri moči) želiš, da ti avtomaki prestavi.
Samo v enem primeru uporabim ročno šaltanje in sicer ko vlačim naloženo prikolico v klanec, za vse ostalo ni nobene potrebe po ročnem šaltanju.80% casa ti je ok, da avto sam prestavlja. Ostalih 20% bi imel sam rad vec vpliva na prestavljanje. Ker se ravno tako pocutis, ali pa je specifika ceste taksna.
Kaksen menjalnik moras kupiti potem? A ko imas enkrat avtomatika se moras 100% prepustiti avtomaticnamu prestavljanju? Crno-bel svet.
če vem, da bom prehiteval, potem že prej dam v S, tako da kick-down naredi še preden začnem pospeševati.Pa smo spet tam, ko si ljudje omislijo avtomatika in bi oni pol sami šaltal. Počiš v D in pelješ.
In takrat tudi zalima, če ne drugače v prikolico..Edino kadar ne. Npr. ko se na AC voziš za šleperjem
mercedesa?80% casa ti je ok, da avto sam prestavlja. Ostalih 20% bi imel sam rad vec vpliva na prestavljanje. Ker se ravno tako pocutis, ali pa je specifika ceste taksna.
Kaksen menjalnik moras kupiti potem? A ko imas enkrat avtomatika se moras 100% prepustiti avtomaticnamu prestavljanju? Crno-bel svet.
Je, iz osme v drugo gre vsaj sekundo pocasneje (po obcutku seveda). In glede na to da vecinoma vozim vvkomfort nacinu gas ni odziven.