visek_izobrazbe
Guru
lagano se temu rečeJaz mam edc, druga ko penzionisticne voznje ne pozna
lagano se temu rečeJaz mam edc, druga ko penzionisticne voznje ne pozna
Bencinski R5, 340KM.Bencinskem vr6?
Tam ni bilo euro6D norme
Nisem mlad, a ko se segreje olje, se kar pošteno nadiha. Menjalnik praktično vsak dan uporabe vidi vse režime, od ročnega, običajnega D ter tu in tam še Sport.to je mladina veš, navalijo na polno. ključ pa je da ne zahodiš na polno.
Zapelji se enkrat po neki serpetinasti cesti pa povej kolikokrat bos menjal prestavi pri ročnem in kolikokrat bo menjal avtomatik (pa po moznosti ti se bremzo tiscal pred serpentino, ker bo sla prestava gorr in bos "brez" pojemka motorja.
Moj 6 stopenjski Aisin že v D dela čist zadovoljivo za neko normalno vožnjo. Kokrat kam prestavi me sploh ne tangira. Če pa želim imam pa tipko S, tam pa sploh ni težav. Imam avto že ene 4 leta, pa kot sem že prej napisal, sem imel težave samo ko sem polno naloženo prikolo vlekel v ovinkast klanec. Zadevo je rešu M potem sem pa pogruntal, da jo reši tud S. Tko da na manual sploh ne vem če še dela, ker sem ga uporabil mogoče petkrat pa še to v začetku.Zapelji se enkrat po neki serpetinasti cesti pa povej kolikokrat bos menjal prestavi pri ročnem in kolikokrat bo menjal avtomatik (pa po moznosti ti se bremzo tiscal pred serpentino, ker bo sla prestava gorr in bos "brez" pojemka motorja.
dober avtomatikMene pa ravno pri V60 moti počasna odzivnost pri "kick-down-u". Šalta dol, potem se med prehitevanjem odloči, da bo še enkrat prešaltal dol, če imam v normalnem načinu. Dynamic je malenkost bolje, pa tudi moteče. Prehitevam tako v ročnem načinu največkrat.
Za normalno vožnjo odličen, lepo tekoče prestavlja, ne čutiš sploh. Tudi avtocesta, pospeševanje brez problema. Tole ob kick downu me pa moti, ko moraš hitro prehitet na regionalki recimo, se pa na kljun postavi. Saj potem pospeši hitro, sam je moteče. Na DSGjih prej tega nisem tako občutil.dober avtomatik
Tako zelo me pa ne moti sem se navadil na ročno šaltanje, najbolje vleče, ko res konkretno pospešuješ. Ne bom pa pisal, da je vse v nulo, če ni res. To delajo verniki v znamke.Baje tele tegobe pri volvotu resi upgrade menjalnika (polestar engineered - remapping motorja in menjalnika) ampak je svinjsko drag. Vecina umirjenih voznikov tega ne opazi, ostali pa naj kar plunejo novce
Razen ko kaj? Ne veš zakaj mas avto?Sami odlični menjalniki... razen ko...
Vozim ga na uradni servis, bom pri naslednjem povprašal, kako je s tem. Nekaj se sicer posodablja občasno, ampak kaj točno takrat posodobi, pa nimam pojma.Obstaja še ena možnost. Ne vem kam ga voziš na servis, ampak boljši serviserji (poleg uradnih seveda - tam je to vključeno v ceno servisa) ti lahko nadgradijo tudi programsko opremo. In vsaj pri meni, če grem gledat kvazi changelog za preteklo leto, pri štirih nadgradnjah piše nekaj v smislu "various drivetrain optimisation adjustments". Ugibam, da bi nadgradnja znala rešit tvoj problem, sploh če avto že dlje časa ni bil posodobljen?
Potem imaš najbrž posodobljenega in ti preostane samo še polestar. Lahko povprašaš na servisu koliko bi te prišlo. Sicer pa je tule spisek updateov za my2020.Vozim ga na uradni servis, bom pri naslednjem povprašal, kako je s tem
Predvsem enakega menjalnika ne boš videl v modelih s tako velikim razponom moči.Ja pa verjetno se enak menjalnik ne obnasa isto ce je sparjen s 400 konji ali pa 150 kobilicami