Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Jebeš senzorje! Vse luči skoz met prižgane! Boli me k a mors ročno jih prizgat
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Luči za dnevno vožnjo ali zasenčeni žarometi, ki se uporabljajo kot luči za dnevno vožnjo, so lahko prižgane, ne da bi bile sočasno prižgane pozicijske luči.
Nikjer pa ne piše o zadnjih lučeh.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
EDIT.
Sem našel zakon iz leta 2008:
http://www.racunovodja.com/cla...)_(ZVCP-1-UPB5)
61 člen, 6-i odstavek:
Nikjer pa ne piše o zadnjih lučeh. Možno pa, da je to bolj specificirano v kakšnih tehničnih zahtevah ali pa v novejšem zakonu, če so bile spremembe. Bi bilo fajn, če bi prišli do konca temu, ampak dam 95% možnosti, da je tako kot sem zapisal zgoraj. Dvomim namreč, da bi si Audi privoščil tako amatersko napako.Citat:
Voznik iz prvega odstavka tega člena mora voziti podnevi s prižganimi lučmi za dnevno vožnjo. Kot luči za dnevno vožnjo se lahko uporabljajo tudi zasenčeni žarometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanjšana za največ 25%. Luči za dnevno vožnjo ali zasenčeni žarometi, ki se uporabljajo kot luči za dnevno vožnjo, so lahko prižgane, ne da bi bile sočasno prižgane pozicijske luči.
moja oba (meriva in alhambra stara desetletje).Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Edini avto, za katerega jaz vem, da je imel oz. ima VEDNO prižgane tudi zadnje luči, ko imaš na AUTO je prejšnja generacija Mazde 6.
Tudi ko je sonce brez oblačka, luči zadaj gorijo.
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
sjtv1, obveznost kakšne luči morajo biti prižgane je v pristojnosti držav članic.
glej, prižgane luči so v dnevu večino časa nepotrebne.
se pa s tem rešimo kar nekaj problemov, recimo slabo opaznost avta ob pomanjkanju kontrasta med avtom in okolico.
predvsem pa rešimo problem, da ljudje ne vedo, kdaj je dosti temno, da morajo prizgati luči. v državah brez dnevnih luči se ti pogosto zgodi, da ob temnem mraku pripelje avto brez luči.
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Se strinjam s predlogom. Sem na servisu že 2 x prosil, da bi mi vklopili poleg pozicijskih led tudi zadnje in so mi odgovorili, da ne smejo. Gre se za Kia Sportage. Zato vedno vozim s prižganimi glavnimi lučmi.
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Edini avto, za katerega jaz vem, da je imel oz. ima VEDNO prižgane tudi zadnje luči, ko imaš na AUTO je prejšnja generacija Mazde 6.
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Gonzo je prvi pogruntal v čem je srž problema. Ljudje ste z leti in generacijami postali enostavno preveč neumni.
Luči se vežejo na osvetlitev armature in ko le-ta ni več berljiva se zalaufa lampe. Tako so imeli avtomobili rešen problem od nekdaj.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Gonzo je prvi pogruntal v čem je srž problema. Ljudje ste z leti in generacijami postali enostavno preveč neumni.
Luči se vežejo na osvetlitev armature in ko le-ta ni več berljiva se zalaufa lampe. Tako so imeli avtomobili rešen problem od nekdaj.
Pozabi. Kup avtov ima števce, ki so berljivi le, ko so osvetljeni (recimo toyotin optitron in še kup drugih). Poleg tega bo vedno več digitalnih števcev (LCD). Bi to tudi prpovedal.
Stavr je simpl: ali mora imeti avto ful avtomatiko (in varno, torej za je sistem narejet tako, da je avto vedno dobro viden), ali pa nič. Ker če kupec doplača XXX€ za sistem luči, pri katerem ne rabi mislit (tudi po trditvah proizvajalcev), potem morajo luči delati, kot je treba. Če tega noče, naj skrbi sam, ampak potem naj mu avto ne daje vtida, da kaj dela sam (kto so samodenje dnevne luči).
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ne mešaj vklopa luči z asistenčnimim sistemi. Ti pomagajo vozniku, prižgane zadnje luči pa pomagajo drugim, da lažje opazijo vozilo.
In neprižgane zadnje luči v slabši vidljivosti pričajo le o popolni ignoranci ostalih udeležencev v prometu. Tudi morebitni senior te ne odveže odgovornosti posredovanja, če tehnika zataji.
Primerljivo s tem, da se enostavno zaletiš ozr. sploh ne zaviraš sam, če ti sistem za preprečevanja trka odpove ozr. se popolnoma zaneseš nanj.
Sem pa jasno zapisal - zagovarjam obvezen senzor, ker je enostavno preveč osebkov s kodo 10T na cesti. Jim pa senzor ne odvzame odgovornosti.
Zgodi se pa lahko vsakemu - včeraj dobil avto iz pralnice in so mi asi prestavili stikalo luči na 0 - sem tudi že opravil 20-30 m na cesti (mračilo se je že) preden sem dojel, da se mi luči niso prižgale. Kdo je kriv? Ford, pralnica ali jaz?
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Zadaj imajo Audiji vklopljene zato, ker imajo diode, katere FUUUL manj onesnažujejo okolje (vsaj 1000l nafte manj na avto)
Vsaj tako si jaz razlagam situacijo.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
moja oba (meriva in alhambra stara desetletje).Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Edini avto, za katerega jaz vem, da je imel oz. ima VEDNO prižgane tudi zadnje luči, ko imaš na AUTO je prejšnja generacija Mazde 6.
Tudi ko je sonce brez oblačka, luči zadaj gorijo.