Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ravno Bruselj je tisti eko manijak - predpisane varčne dnevne luči, kontrola pritiska v pnevmatikah imajo v ozadju varčevanje z energijo, tako da ziher ne bodo pristali na obvezne zadnje luči podnevi. Je obvezni senzor za vklop "boljša" rešitev.
Nekako mi ni jasno, kako Bruselj to diktira, če:
- po mojih podatkih v Skandinaviji imajo vključene zadnje luči kot dnevne luči (sicer so te informacije stare nekaj let)
- Audiji od letnika nekje 2010-2011 naprej imajo v Sloveniji TOVARNIŠKO poleg prednjih LED-ik vključene tudi zadnje parkirne luči kot dnevne luči in to tudi tisti s senzorjem za svetlobo
- v zadnjem času se mi zdi, da sem opazil še nekaj novejših vozil, ki imajo tudi zadnje dnevne luči (mi pa žal trenutno ne pade nobeno vozilo na pamet)
Ali torej delajo ti protizakonito? Močno dvomim. Naj nekdo prilepi zakon, pa se pogleda, kaj točno piše noter. Ker sem precej prepričan, da piše noter, da spredaj MORAJO biti dnevne luči, za zadaj pa nič. Tako da v tem primeru ne vem, če bo pilo vodo izgovarjanje na Bruselj
EDIT.
Sem našel zakon iz leta 2008:
http://www.racunovodja.com/cla...)_(ZVCP-1-UPB5)
61 člen, 6-i odstavek:
Citat:
Voznik iz prvega odstavka tega člena mora voziti podnevi s prižganimi lučmi za dnevno vožnjo. Kot luči za dnevno vožnjo se lahko uporabljajo tudi zasenčeni žarometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanjšana za največ 25%. Luči za dnevno vožnjo ali zasenčeni žarometi, ki se uporabljajo kot luči za dnevno vožnjo, so lahko prižgane, ne da bi bile sočasno prižgane pozicijske luči.
Nikjer pa ne piše o zadnjih lučeh. Možno pa, da je to bolj specificirano v kakšnih tehničnih zahtevah ali pa v novejšem zakonu, če so bile spremembe. Bi bilo fajn, če bi prišli do konca temu, ampak dam 95% možnosti, da je tako kot sem zapisal zgoraj. Dvomim namreč, da bi si Audi privoščil tako amatersko napako.