Citat:
Uporabnik softi pravi:
tko k se mi ej zdel
aisina maš
tole
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
Citat:
Uporabnik softi pravi:
tko k se mi ej zdel
aisina maš
tole
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Sedaj sem govoril s serviserjem, katerega sem imel zjutraj.
Citiram njegove besede:
Zadeva je taka, da "poka" pri prestavi iz P v D SAMO takrat, ko je avto na klancu, saj se takrat sila vsede naprej ali nazaj (odvisno od klanca). S pokanjem ni nič narobe in je to pokanje v meji normale, tako da z menjalnikom ni nič narobe.
Eto - to je to. Zahteval sem pisno napisano, da z menjalnikom ni nič narobe kljub pokanju, ampak mi tega potrdila ne more napisat. Dajo mi lahko samo računalniški izpis kjer je razvidno, da ni nič narobe (seveda, ker računalnik ne beleži mehanskih napak verjetno).
Zjutraj mi je pa ta isti serviser povedal, da to pokanje ne pomeni čisto nič dobrega....sedaj pa, da je to pokanje v mejah normale.
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Nič ne čakaj in se takoj obrni na generalnega uvoznika in jim povej kako so te na servisu hitro odpravili, če imaš garancijo ima da zrihtajo sploh če je prej avto deloval bp.
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Sedaj sem govoril s serviserjem, katerega sem imel zjutraj.
Citiram njegove besede:
Zadeva je taka, da "poka" pri prestavi iz P v D SAMO takrat, ko je avto na klancu, saj se takrat sila vsede naprej ali nazaj (odvisno od klanca). S pokanjem ni nič narobe in je to pokanje v meji normale, tako da z menjalnikom ni nič narobe.
Eto - to je to. Zahteval sem pisno napisano, da z menjalnikom ni nič narobe kljub pokanju, ampak mi tega potrdila ne more napisat. Dajo mi lahko samo računalniški izpis kjer je razvidno, da ni nič narobe (seveda, ker računalnik ne beleži mehanskih napak verjetno).
Zjutraj mi je pa ta isti serviser povedal, da to pokanje ne pomeni čisto nič dobrega....sedaj pa, da je to pokanje v mejah normale.
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
On je verjetno tam zato, da tudi iztrži iz strank čim več; ker pa imam jaz še vedno garancijo, ne more iz mene ničesar dobit, zato se tudi popravljalo ne bo nič.
Verjetno si misli: "Že tako ali tako smo mu zamenjali veliko stvari v podaljšani garanciji" - kar je dejansko res, ampak so bile vse napake res prisotne, potrjene in odpravljene.
Konkretno za navigacijo, katera stane 800 EUR - po 4 mesecih dopisovanja in prerekanja s Peugeot Slovenija in pošiljanja dokazov z moje strani (slike, video), so mi v juniju odobrili menjavo nove navigacije v sklopu garancije in danes so mi jo tudi zamenjali (no naj bi jo).
Ostale zamenjane zadeve pa ne bom niti pisal, saj sem v roku 7 mesecev, odkar imam ta avto, bil že vsaj ene 11 x na servisu zaradi različnih zadev, katere so odpravili (naj bi jih).
Roko na srce: 40.000 EUR vreden avto ne bi smel imeti takih težav že po tretjem letu starosti in zato pravim, da sem kar malo razočaran na Peugeot-om.
Prej sem imel 4 leta Seat Leon letnik 2008, motor 2.0 TDi - na servisu sem bil v vseh 4 letih morda 3x. Avto je imel prevoženih okoli 160.000 km ko sem ga prodal naprej in v vsem času nisem imel nobenih težav. Samo redni servisi na 15.000 km (pa še to pri privat serviserju, da se razumemo, kateremu zaupam in mi je vedno naredil vse tip top).
Bomo videli, kakšno bo drugo oziroma še tretje mnenje.
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
In kaj mi to pomaga?
Se vedno ne bo nic drugace.
Se pa tezava pojavlja ko se motor segreje. Bom probal posnet v priliki, da imam za dokaz.
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
In kaj mi to pomaga?
Se vedno ne bo nic drugace.
Se pa tezava pojavlja ko se motor segreje. Bom probal posnet v priliki, da imam za dokaz.