Moja ata ma tud ajfouna. Pa stlic pa teta tud.Ne ni res, šest cilindraš je najboljši, po kruhu z marmelado.
pametn clovek za razliko od enih, ki se jim je zaciklo mozgan in trajbajo eno foro v nedogled.Malo ste se tudi zaleteli v buče. Če tip prijavi, kak užitek (napram) je voziti 4 cilindraša, pa naj še mulac prijavi, da je 8 cilindraš še bolj v užitek.
Sam za mosSEROta - 8 cilindrov, 32 VENTILOV, za Luka- 22 letnik, Shelby look, 480-500 KM, 180milj/h, 3sec-60milj, povprecna poraba12 l, sprobano...to je to za ta dnarA to mas mustanga 4cilindrasa? Kolk konjev? Poraba? Performanse?
Sistem vbrizga (šobe , pumpa...) ce se dobro spomnim. Tega je ze desetletje+ ko se rabljene carisme GDI nisi mogel znebitiKaj pa je problem? DI pri drugih znamkah dela v nulo.
Niti slučajno.Pri 160 verjetno visja
Ja, že letim, čakejNo ajde, vozi LJ-Split 160 s puretech in pa z enim 400konjskim osmakom ali sestakom, pa da vidimo.