Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.474
5.004
113
2 strani sedaj že čist zasrani s podjebavanjem.... :oops1:

Kaj sedaj nove 1.2 so poštimal?
Glej, tega na tem forumu gotovo ne boš zvedel, ker vedo samo za gostilniške čenče.
Na firmi imamo dva avta s tem motorjem, 130 KM, letnik 2019 in 2020. Žal je bila vmes korona in imata zato samo okrog 100.000 km. En malo čez, drugemu še malo manjka. Olja ne žreta in zaenkrat ni dolivanja med servis. Škoda, ki smo jo imeli pred tem, je pri takih km že pustila zaposlenega na cedilu na avtocesti, ker je šla turbina. Passat-u 2.0 diesel pa je pohvalno vzdržal malo več in je komaj pri 150.000 počila glava. Ampak baje so Nemci brez problemov, Francozi pa ne znajo delati avtov.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.517
1.114
113
391519793_634954768799767_3319467356771947266_n.jpg
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
Tkole bi tud jaz motorje razdiral :cool: Sicer ne vem, kdo bi jih nazaj sestavljal, sam mi je fajn že sam gledat, kaj šele, da bi bil jaz na posnetku :)

Nazaj k temi, a obstaja sploh kak turbobencinar (tam do 1.6) , ki bi jim lahko zaupal??
VW ima sedaj 1.0 in 1.5 TSI, 1.4TSIje dajejo še v plug in hybride. Potem kia & hyundai imata iste motorje, sam tudi nisem zasledil ne plusev ne minusev. Renaultov 1.2 ima iste probleme, kot ta omenjen pežojev (velika poraba olja). Ne vem pa, kako je z njihovimi 1.3 in 1.4 TCE motorji? Uporablja jih med drugim tudi nissan...

Me kar skrbi, ko bom mogu avto menjat, kaj vzeti, s kakim motorjem, pa po tanovem še to, da ni bil poplavljen ( ker tudi iz tujine se bo pomojem kak znašel na našem trgu) :sprasujemse:
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Glede na to da so cene novih avtov v primerjavi z mojo kanto šle na +10k€, ga res lahko brez zdržkov na vsake 5 let “poservisiram” in bo še vedno ceneje……
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Tkole bi tud jaz motorje razdiral :cool: Sicer ne vem, kdo bi jih nazaj sestavljal, sam mi je fajn že sam gledat, kaj šele, da bi bil jaz na posnetku :)

Nazaj k temi, a obstaja sploh kak turbobencinar (tam do 1.6) , ki bi jim lahko zaupal??
VW ima sedaj 1.0 in 1.5 TSI, 1.4TSIje dajejo še v plug in hybride. Potem kia & hyundai imata iste motorje, sam tudi nisem zasledil ne plusev ne minusev. Renaultov 1.2 ima iste probleme, kot ta omenjen pežojev (velika poraba olja). Ne vem pa, kako je z njihovimi 1.3 in 1.4 TCE motorji? Uporablja jih med drugim tudi nissan...

Me kar skrbi, ko bom mogu avto menjat, kaj vzeti, s kakim motorjem, pa po tanovem še to, da ni bil poplavljen ( ker tudi iz tujine se bo pomojem kak znašel na našem trgu) :sprasujemse:
Suzuki nima znanih težav s turbo bencinarji (1.0 in 1.4)...
 

henkl

Majstr
18. nov 2019
473
292
63
Tkole bi tud jaz motorje razdiral :cool: Sicer ne vem, kdo bi jih nazaj sestavljal, sam mi je fajn že sam gledat, kaj šele, da bi bil jaz na posnetku :)

Nazaj k temi, a obstaja sploh kak turbobencinar (tam do 1.6) , ki bi jim lahko zaupal??
VW ima sedaj 1.0 in 1.5 TSI, 1.4TSIje dajejo še v plug in hybride. Potem kia & hyundai imata iste motorje, sam tudi nisem zasledil ne plusev ne minusev. Renaultov 1.2 ima iste probleme, kot ta omenjen pežojev (velika poraba olja). Ne vem pa, kako je z njihovimi 1.3 in 1.4 TCE motorji? Uporablja jih med drugim tudi nissan...

Me kar skrbi, ko bom mogu avto menjat, kaj vzeti, s kakim motorjem, pa po tanovem še to, da ni bil poplavljen ( ker tudi iz tujine se bo pomojem kak znašel na našem trgu) :sprasujemse:
Mazda brez razmišljanja:nazdravje: