Pa dajte enkrat napisat kateri servis!
Meni so ravno dva tedna nazaj rekli na pooblaščencu - Citroen, da je predpisano drago 0-20 olje, oni pa dajejo 5-30. Je pa vseeno bil "mali-mali" servis - samo olje in !?
če kdo tukaj po domače, potem to ti. to kaj ve fabrika in kaj se pol uporablja s strani uvoznika v veliki večini ni usklajeno, uvoznik v veliki večini ne posluša proizvajalca.Ne tako po domače. Fabrika že ve kaj je naredila (oz kaj je zajebala v razvoju). Napačno olje je pokalo glave in drobilo ventile v Tce motorjih, Vti na PSA nikoli ne dela prav ce je olje napacno itd...
motor nima konstrukcijske napake, ampak olje papa, ker olje ni dovolj temperaturno odporno in zapeče batne obročke.
po preveliki želji po eko-eko so temperature motorja šle za 25°C gor, olje pa ostalo enako. zato zdaj menjava olja.
Pol pa Motul 300V......da bodo estri vse popucal???motor nima konstrukcijske napake, ampak olje papa, ker olje ni dovolj temperaturno odporno in zapeče batne obročke.
po preveliki želji po eko-eko so temperature motorja šle za 25°C gor, olje pa ostalo enako. zato zdaj menjava olja.
Pol pa Motul 300V......da bodo estri vse popucal???
Čeprav dvomim da jih pri 0Wxy gradiacijah ni že v formulaciji....to je že estri/PAO svet...
Ampak dvomim da so pri PSA problem zapacani batni obročki...?
se je razdrl motor pri 55.000km od citrusa c3, 3 valjni bencinar, ker je pil olje, in obrožki sprijeti z bati.Ampak dvomim da so pri PSA problem zapacani batni obročki...?
mogoče je avto narjen na štajerskem al pa na dolenskemzakaj pa po tvoje pijejo olje, da dvomiš?