Katero olje za Peugot 208 1,2I

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Sinteticno olje vzami. Pa manj priznane znamke, imajo boljse mazalne sposobnosti kot imajo priznane firme, ki vzivajo podporo proizvajalcev in si izmisljujejo neke specifikacije, za svoja vozila in sluzijo miljone...
Doma pri 20 let staremu avtu od poteka garancije tankamo samo sintenticno brez nekih specifikacij in danes avto ne pije olja. Prav tako 307 bencinar, ki ima probleme s tesnilom glave, se dan danes, brez menjave tega, dela bp.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Jaz sem posumil na shell ker imajo embalazo enakih barv (siva 5w40 in 5w30 , plava 10w40 vcasih je obstajala se rdeca za 15w40 mineralca)... Specifikacije so iste kot na echt Shellu
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Citat:
Uporabnik Scorp84 pravi:
Sinteticno olje vzami. Pa manj priznane znamke, imajo boljse mazalne sposobnosti kot imajo priznane firme, ki vzivajo podporo proizvajalcev in si izmisljujejo neke specifikacije, za svoja vozila in sluzijo miljone...

Ta z boljsimi mazalnimi sposobnostmi nepriznanih znamk je malo huda
smile-1.gif


Drugace pa vazno da ma olje BMW in MB specifikacije... Vse ostale so...

1) prepisane in izmisljene pod svojim imenom
2) nepomembne ker jih BMW in MB presegajo v vsakem pogledu

DPF... BMW LL-04, MB 229.51 ali 229.31

Brez DPF BMW LL-01, MB 229.5 / 229.3

Vsaj za 1x sta te 2 vodilni... Vse ostalo pa glej 1) in 2) točko
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Aia pa se Porsche A40 za bencinske in C30 za dpf dizle je tud relavantna...
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Scorp84 pravi:
Sinteticno olje vzami. Pa manj priznane znamke, imajo boljse mazalne sposobnosti kot imajo priznane firme, ki vzivajo podporo proizvajalcev in si izmisljujejo neke specifikacije, za svoja vozila in sluzijo miljone...

Ta z boljsimi mazalnimi sposobnostmi nepriznanih znamk je malo huda
smile-1.gif


Drugace pa vazno da ma olje BMW in MB specifikacije... Vse ostale so...

1) prepisane in izmisljene pod svojim imenom
2) nepomembne ker jih BMW in MB presegajo v vsakem pogledu

DPF... BMW LL-04, MB 229.51 ali 229.31

Brez DPF BMW LL-01, MB 229.5 / 229.3

Vsaj za 1x sta te 2 vodilni... Vse ostalo pa glej 1) in 2) točko

Ce malo pogledas teste, ki jih najdes na googlu, bos videl da je nekaj na tem. Letos so v nemciji (bi ga bilo treba poiskati) kjer so potrdili, da je nekaj na tem.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Če misliš tiste ruske teste so bolj tako tako
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Za piko na i..... Polsinteticna olja... 99% jih je v 10w40 gradiaciji... So danes cisto sposobna konkurirat sinteticnim oljem...

torej v avto z ketno ki ima predpisano 5w30 ali 5w40 lahko BP daš 10w40. Stojiš za tem? gremo en test nardit? Dajmo dva intervala 10w40 in če je kaj s ketno narobe kriješ stroške?
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Jaz sem posumil na shell ker imajo embalazo enakih barv (siva 5w40 in 5w30 , plava 10w40 vcasih je obstajala se rdeca za 15w40 mineralca)... Specifikacije so iste kot na echt Shellu
smile-1.gif

Samo res je takšna kanta ja, sem šel v garažo gledat, sploh nisem opazil
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Za piko na i..... Polsinteticna olja... 99% jih je v 10w40 gradiaciji... So danes cisto sposobna konkurirat sinteticnim oljem...

torej v avto z ketno ki ima predpisano 5w30 ali 5w40 lahko BP daš 10w40. Stojiš za tem? gremo en test nardit? Dajmo dva intervala 10w40 in če je kaj s ketno narobe kriješ stroške?

i30 1.4 benz... Imam ketno... 10w40 ni predpisan... Niti ni v servisni... Vse internet oljne strani forsirajo 5w30...

Servis je dajal 10w40...jaz dam 1x 10w40 1x 5w40... Kakor se mi sprdne...

Pri 89k mi ketne se ni pobralo niti mi ne rožlja kot pri dizlu... NITI MI NE PIJE OLJA...

Ni pa to francoz jbga
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
A drugače poznaš razlog zakaj se skoraj vsi proizvajalci izogibajo 10w40 gradiacije v servisni knjigi?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
S tabo je res nemogoče. Vlivaj ti bučnega če hočeš.
Sem že preveč šraufal motorjev ker je folk na olju šparal. Ker jim razni kameleoni govorijo, da itak nimaš kaj zajebat.
Lahko ti nevem kake manuale nevem kje bereš, maš nevem kake insajderske informacije zakaj je kaj kak je. V praksi je še vedno v večini primerov krivo nepravo olje in/ali predolgi servisni intervali za marsikatero okvaro povezano z mazanjem. Zato prosim ne zavajaj folka, da itak nima veze kaj vliva. Delaj to za sebe ne priporočaj pa tega ostalim.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Ja pri BMW naj bi se ketne trgake ravno zarad predolgih servisnih intervalov... Olje je skurilo v najonezo (sludge) ta oa je zamasila oljne kanale cez katere se je ketna mazala... Posledicno je ketna v motorju polnem olja ostala suha in se odtrgala...

Ampak tak bmw se jaz upam vozit 300kkm z 10w40 oljem z DPF specifikacijami....pa da delam menjavo na 10-15kkm
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Pa folk ne spara na olju v smisku da daje bucnega kot hočeš bit TI pameten... Amoak spara tko da dela servise 2x predolge in gre olje v PM potem maš pa kup dodatnih problemov..

Od odtrganih ketn... Do pitja olja ko spolira cilindre itd...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Oziroma po domače
smile-1.gif
Samo zate da boš razumel...

Raje vlivam Extralube na 10-15kkm kot pa super duper drago sintetično olje na 30-50kkm (kot si nekateri predstavljajo LL intervale)...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa folk ne spara na olju v smisku da daje bucnega kot hočeš bit TI pameten... Amoak spara tko da dela servise 2x predolge in gre olje v PM potem maš pa kup dodatnih problemov..

Od odtrganih ketn... Do pitja olja ko spolira cilindre itd...

Spet si TI pametn. Folk dejansko špara na olju in da not najceneje kaj je možno dobit. pa tudi če ne štima viskoznost. To da ne delajo servisov redno je pač samo povezano s tem da jim je težko dat za servis vsak cent.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Jaz ŠE VEDNO trdim da zaj.... pride od tega ko razvlečeš servisni interval kot pa od "poceni" olja

Kolk je pa lahko olje drago? Extralube 5w30 za DPF te pride 5L pod 30eur...shell kakih 20eur več...

Shell 10w40 te pride za 5l 22eur in ma vse potrebne specifikacije za kjergakol N/A bencinarja.... Tudi za Peđoje
smile-1.gif


Nevem no... Če si v finančni stiski maš miljon opcij da kupis poceni 5L olja za bilokjer avto na tem planetu ne rabis kredita za kanglo olja uzemat...

Tko da zgleda da svoje steanke lupis pri olju pa se bojijo prihajat na redne servise...in ketne zaruzijo...

Potem je pa viskoznost kriva za generalko
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
jaz ne lupim svojih strank ker nimam svojih strank. Lahko pa dejansko iz izkušenj govorim kak folk špara kar ti nemoreš.
Negre se za finančno stisko. Tisti, ki so v finančni stiski še najmajn šparajo. Maš folk z starim cliotom ki je že proti koncu, za kaj novega nima dnara. Pa mu ni problem menjat filtrov. Na drugi strani pa 3.0 TDI a6 pa boknedaj menjat kaj drugega kot olje pa filter, gor pa valda kitajske gume.
Vse je v glavi in ne v denarnici.

Pa še ena glede tvojih trditev, da nima veze pocei olje ampak interval. Kaj se zgodi v TDI PD motorju če ne uporabljaš 505 olja?