Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.039
5.650
113
Poleg 2h čepov....mi je pri Renoju zanimiva tudi iznajdba...nalij olje skozi isto luknjo kot ga potem meriš....

...mission impossible zmerit v naslednjih 10-15 minut....
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Kje je ta najdi 2 luknje za olje. Moj ma samo eno. Drgač pa 8,5 let in 180k km dela kot urca. Prvi dvomasni, prve šobe, turbina, visokotlačna, itd. Neko luknjico sem fasal na hladilniku klime in komplet zadnje čeljusti, diske, ploščice in zajle za ročno sem menjal, pač AC, nič bremzanja. Tak da zadeva špila. Ni več tak šrot kot je bil. Aja pa preventivno sem na velikem servisu ojnične zamenjal. Vglavnem laufa kot urca.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
To je zgleda stara verzija. Jest mam 2015 letnik, vse je pod pokrovom, samo ta leva za natakat glea ven iz pokrova, šipka je pa levo spodaj, taozki kanal. Drugače pa je nisem na 2 meganih niti enkrat ven vzel, ko zadevo vžgeš, pritisneš tipko na desni ročki za potovalni računalnik in ti lepo pikice količine olja kaže. Na 20k km jih kaže 5 od šestih
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.550
927
113
Kje je ta najdi 2 luknje za olje. Moj ma samo eno. Drgač pa 8,5 let in 180k km dela kot urca. Prvi dvomasni, prve šobe, turbina, visokotlačna, itd. Neko luknjico sem fasal na hladilniku klime in komplet zadnje čeljusti, diske, ploščice in zajle za ročno sem menjal, pač AC, nič bremzanja. Tak da zadeva špila. Ni več tak šrot kot je bil. Aja pa preventivno sem na velikem servisu ojnične zamenjal. Vglavnem laufa kot urca.
Očitno so tako imele le verzije s 85KM in 105KM, ki so jih vgrajevali v 3. generacijo Megana čisto na začetku.