Suzuki ima kar nekaj felerjev, da pa ni znana znamka, pa glede na to, da na leto izdela 3 mio avtov (to je za 3 mazde), težko trdim.Suzuki tudi nima znanih avtomobilov....
Suzuki ima kar nekaj felerjev, da pa ni znana znamka, pa glede na to, da na leto izdela 3 mio avtov (to je za 3 mazde), težko trdim.Suzuki tudi nima znanih avtomobilov....
Najboljši je ko je v Mercedesu, najslabši pa ko je v Daciji.1,33 tce tud ni slab mlinček
Mazda brez razmišljanja
Že dolgo ne večmazde ponavadi rjavijo s faktorjem x20 glede na ostale znamke ...
verjetno je V8, osmak po alterjevsko in ima za vsako glavo svojo luknjo za nalivanje olja
mazde ponavadi rjavijo s faktorjem x20 glede na ostale znamke ...
Hej, lahko kaj vec - kaksne pa so tezave 1.0 in 1.4 T v/pri Suzukiju?Suzuki ima kar nekaj felerjev, da pa ni znana znamka, pa glede na to, da na leto izdela 3 mio avtov (to je za 3 mazde), težko trdim.
Očitno so tako imele le verzije s 85KM in 105KM, ki so jih vgrajevali v 3. generacijo Megana čisto na začetku.Kje je ta najdi 2 luknje za olje. Moj ma samo eno. Drgač pa 8,5 let in 180k km dela kot urca. Prvi dvomasni, prve šobe, turbina, visokotlačna, itd. Neko luknjico sem fasal na hladilniku klime in komplet zadnje čeljusti, diske, ploščice in zajle za ročno sem menjal, pač AC, nič bremzanja. Tak da zadeva špila. Ni več tak šrot kot je bil. Aja pa preventivno sem na velikem servisu ojnične zamenjal. Vglavnem laufa kot urca.
Z motorji ni znanih težav.Hej, lahko kaj vec - kaksne pa so tezave 1.0 in 1.4 T v/pri Suzukiju?
Že dolgo ne več
Itak da ja, meni je tudi na BMW servisu rekel za vsako napako, da se to ni še nikomur zgodilo.3 leta stara mazda 6, podvozje rjavi ... mogoce je osamljen primer