Imam službenega karavana 2.0 TDI, 140 km, DSG.
Tri leta v uporabi in pravkar obrnil 100.000 km. Dnevno 2x45 km na šiht, regionalke nič AC, poraba "dobrih" 5,5 - s tankom naredim 1.170 do 1.220 km in potem do roba natankam nekih 65 do 68 litrov. Nisem pa nek "dinamik".
Službene fure v Nemčijo - AC temponat na 140-150 - mogoče pol litra več, torej nekih 6 l/100km.
.
Pri 85 kkm (2 leti+8 mesecev) mi je šla v franže črpalka hladilne tekočine - se prižgala lučka - iztekla vsa hladilna tekočina. Klical VW asistenco.
Na mojo smolo se je to zgodilo v Nemčiji tako, da sem se moral pregovarjati s poobleščenim servisom v Stuttgartu glede "slovenske" podaljšane 4 letne garancije (servis na vsakih 15 kkm). A je bila končna odločitev, da je to garancija slovenskega uvoznika in velja samo v Sloveniji
.
Račun za zamenjavo črpalke in jermena (kao je pravilo, da če iz črpalke iztekajoča hladilna tekočina namoči jermen, je le ta kompromitiran in ga je treba tudi menjati) lepih 1.100 €. je bilo pa očitno kar precej šraufanja, avto na dvigalu od 7.00, prevzel sem ga pa ob 13.00. Vseeno pa priznali 50% kulance tako, da sem avto odpeljal po plačilu 550 € (15 km avtovleke in en dan nadomestnega vozila so "častili").
Po vrnitvi domov sem glede garancije jasno zatežil "našemu" trgovcu (ima firma 5-6 avtov, ki se redno servisirajo pri njemu) in je le-ta šel z zahtevkom naprej na Porsche Slovenija, ki je po kakšnih 2 tednih firmi, preko trgovca, v celoti povrnil strošek servisa v Nemčiji.
OK, to je bilo res sranje, sicer sem pa z avtom zadovoljen - nisem pa neki "entuzijast", pač prevozno sredstvo - vožnja OK in DSG rulzz
. Nikoli več na ročnega.
Itak pa je v vsakem primeru službeni avto "najboljši"
.
Tri leta v uporabi in pravkar obrnil 100.000 km. Dnevno 2x45 km na šiht, regionalke nič AC, poraba "dobrih" 5,5 - s tankom naredim 1.170 do 1.220 km in potem do roba natankam nekih 65 do 68 litrov. Nisem pa nek "dinamik".
Službene fure v Nemčijo - AC temponat na 140-150 - mogoče pol litra več, torej nekih 6 l/100km.
.
Pri 85 kkm (2 leti+8 mesecev) mi je šla v franže črpalka hladilne tekočine - se prižgala lučka - iztekla vsa hladilna tekočina. Klical VW asistenco.
Na mojo smolo se je to zgodilo v Nemčiji tako, da sem se moral pregovarjati s poobleščenim servisom v Stuttgartu glede "slovenske" podaljšane 4 letne garancije (servis na vsakih 15 kkm). A je bila končna odločitev, da je to garancija slovenskega uvoznika in velja samo v Sloveniji

Račun za zamenjavo črpalke in jermena (kao je pravilo, da če iz črpalke iztekajoča hladilna tekočina namoči jermen, je le ta kompromitiran in ga je treba tudi menjati) lepih 1.100 €. je bilo pa očitno kar precej šraufanja, avto na dvigalu od 7.00, prevzel sem ga pa ob 13.00. Vseeno pa priznali 50% kulance tako, da sem avto odpeljal po plačilu 550 € (15 km avtovleke in en dan nadomestnega vozila so "častili").
Po vrnitvi domov sem glede garancije jasno zatežil "našemu" trgovcu (ima firma 5-6 avtov, ki se redno servisirajo pri njemu) in je le-ta šel z zahtevkom naprej na Porsche Slovenija, ki je po kakšnih 2 tednih firmi, preko trgovca, v celoti povrnil strošek servisa v Nemčiji.
OK, to je bilo res sranje, sicer sem pa z avtom zadovoljen - nisem pa neki "entuzijast", pač prevozno sredstvo - vožnja OK in DSG rulzz

Itak pa je v vsakem primeru službeni avto "najboljši"
