Citat:
Uporabnik creep pravi:
To, da so določeni TDI motorji imeli samo različne parametre ni res.
Imaš 90hp in 110hp na Boschpumpo, kjer so bistvene razlike v turbini, računalniku in velikosti šob.
med 90, 105, 115, 130, 150 in 160 TDI PD 4 valjniki pa so že kar precejšnje razlike (je tudi razpon moči od 90-160 večji).
Mogoče izstopata edino 90 in 105 verziji, ki naj bi bile precej podobne (tega ne vem točno, zato zagotovo ne bom trdil ničesar).
Je pa res, da vsi zgoraj omenjeni motorji pri spodobnem vzdrževanju zdržijo marsikaj (tudi konkreten tuning).
Citat:
Leon prejšni model....iz 90KM čipan na 136KM.....sam lastnik priznava da če ga stiska z čipom ( ma na preklop) da se mu sliši menjalnik.....tko dakar se čeepanja tiče!
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Sklopko si menjal po chipanju?
Ti je lepo napisal, zakaj je menjal. PSA ima žal precej slabe rezerve in je treba dati močnejšo sklopko noter. Zdej se pa še malo smej naprej.Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Sklopko si menjal po chipanju?
Ma sam to ne zarad tega ker ne bi zdržala.......ampak ker se plošči nista meli kj več za pogovarjat...dolgčas ti rečem
Kako je sedaj s tem? A se kaj razvija ta zadeva? Tukaj je še en potencialen kandidat za group buy za dobro ceno.Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
[censored] ga recesija. v sili satan muhe zre.
Ce mi kdo cipa za 120 EUR imam jutri zjutraj 3 krmilne enote takoj za zrihtat
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
En znanec v okolišu je nabavil X5 173 kW oziroma 235 KM in 520 Nm navora.......to treba it probatMe zanima kako se čuti teh 235 pri takšnem avtu.....
@tis: ni imel S3 2 literskega motorja z 260 konji pa avtomatska zapora diferenciala.........brutalni pospeškipa vodljivost je vrhunska
Huh, ni kaj. Izgleda alterjevci vsi vozijo 300+ KM avte.Citat:
Uporabnik Matey pravi:
no sej dejansko 240hp že na avtu s 1200-1400kg ni nič kaj special, kje bo torej s kombinacijo teže takega "terenca" ....